דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום עסקים משתלם זה פרסום באינטרנט 

מאת    [ 04/05/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 3169 פעמים ]

עד לפני מספר שנים, בשלהי שנות ה-90 בעל עסק או איש מקצוע עצמאי אשר ביקש לפרסם את עצמו בערוצים השונים יכל לבחור בין מספר אופציות:

    פרסום ברדיו - הפרסום ברדיו אכן עובד עד היום, עם זאת הוא אינו מתאים לעסקים קטנים אשר אינם יכולים לשלם כסף רב על חבילות השידור.
    • פרסום בטלויזיה - פרסום יקר המתאים רק לעסקים הגדולים. אינו מתאים לבעלי מקצוע ועסקים קטנים ובינוניים אשר אינם יכולים להצדיק הוצאה גדולה ולראות תמורה בהתאם. בנוסף התמורה אינה מדידה תמיד ונמדדת במונחי חשיפה ושם מותג. בעל מקצוע עצמאי אינו חושב במונחים אלו, יותר לכיוון כיצד הוא מסיים את החודש.
    • עיתונות - מתי חיפשתם בעל מקצוע לאחרונה בעיתון? מודעות דרושים אינם נכללות בקטגוריה זו ונותני שירותים ממעטים לפרסם בעיתון כיום כאשר האינטרנט הפך להיות המדיה העיקרית לפרסום וחשיפה. מקסימום פרסום במקומון האזורי - בעלויות מופחתות.
    • מדריך מודפס, בעלי מקצוע מומלצים בחוברת לבית - חברות שונות מתיימרות לבחון את אמינות בעלי המקצוע ולספק לנו מידע אמין ומדויק לגבי מקצועיותו, אמינותו ומחירי עבודות - קרי מחירון נותן השירות. הבעיה העיקרית היא שאנו לא יודעים האם ומתי יתן לסמוך על הכתוב והאם כסף לא משפיע על ההחלטה (כאשר במקרים רבים זה אכן כך)
    • אינטרנט - נותרנו עם אפשרות אחרונה חביבה הלא היא האינטרנט. מאז שנות ה-90 המאוחרות גדלה החשיפה למדית הפרסום באינטרנט באלפי ועשרות אלפי מונים. הדבר המדהים הוא שזה ממשיך לצמוח בקצב מסחרר וכנראה מהסיבות הנכונות. האינטרנט נגיש היום כמעט לכולם, מאפשר לנו לחפש את מבוקשנו (במקום שידחפו לנו מוצרים ושירותים בהם איננו מעוניינים) ופונה לצרכן בכל שלב בו הוא נמצא.

התקלקל לכם מכשיר חשמל בבית? היום כבר לא בטוח שתתקשרו מיד לאיש מקצוע, קודם כל שווה לברר האם זה קרה לאחרים, כמה הם שילמו, האם בכלל ניתן לתקן באופן עצמאי, האם שווה לתקן ועוד שאלות כדוגמת אלו - אלו שאלות חשובות שיעזרו לנו למזער נזקים ועלויות. היום בעידן האינטרנט אין פשוט מאשר לקבל תשובה לאלו. פורום בתחום בעלי המקצוע, מאפשרים לכל אחד לשאול שאלות ולהענות מפי מומחים, מחירון עבודות מאפשר לנו לבדוק עלויות לאחר שאנו יודעים, פחות או יותר במה מדובר, יותר מזה, לעיתים אין צורך - פשוט שולחים טופס הצעת מחיר ובעלי המקצוע חוזרים אליכם ומשכנעים אותכם מדוע לבחור בם.

המחירים תחרותיים, העבודה אמינה ויעילה וכולם מרוצים. האינטרנט מאפשר, מחד, כמעט לכל בעל עסק לפרסם בערוצי חינם, ומאידך מאפשר ללקוחות לדעת מה באמת חושבים אנשים, כאשר מדובר בלקוחות שניסו על אותם בעלי עסקים. פשוט קל ומשתלם.

במידה וגם אתם בעלי עסקים, איננו מצפים שתזנחו את הפרסום הישן. מסירת כרטיס ביקור ללקוח היא עדיים "אקט" הכרחי, לוח המודעות השכונתי הוא עדיין ערוץ טוב לפרסום עבודות בייביסיטר אולם במקביל, במידה וחפצתם בחשיפה רחבה יותר - אפשרויות רבות לפניכם, בחינם ובתשלום - באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב