דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרולוגיה על פי היהדות והקבלה לבני מזל שור 

מאת    [ 14/04/2010 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 5359 פעמים ]

 

 

תכונות בני מזל  שור (חודש אייר, 22 באפריל עד 22 במאי)

התבוננו במזל החודש "שור" (חזק ואיטי), וביסוד החודש "אדמה" (קר, יבש, נוקשה) ותקבלו את התכונות הבאות:


    •  בן מזל שור הוא טיפוס חזק -גופנית ונפשית- ושקט, העומד תמיד בשתי רגליו על הקרקע ללא דמיונות.
    •  מכל הטיפוסים הוא הסבלני ביותר, ובדרך כלל יעבוד וימתין לכל דבר שאותו חפץ להשיגו.
    •  הצד החזק שלו הוא התמדתו, הודות לעקשנותו ולהחלטיות שבטבעו, פגיעות ודברי ביקורת אין בכוחם לרפות את ידיו של בן מזל שור, אחת מתכונותיו העיקריות היא לסלק הצידה את המכשולים הנערמים בדרכו.
    •  הוא ההיפך מאדם מתוח, לעתים הוא נראה כאילו אין לו עצבים בכלל. מזגו שליו ולא קל להרגיזו, אבל אם מצליחים להוציאו מכליו הוא מסוגל להיות אלים ונוגח כמו מזלו "שור".
    •  כל דבר שבן מזל שור עושה הוא מכוון ומבוסס על החלטות שחשב עליהן היטב מראש, הוא יתאפק עד שירגיש שהגיע הזמן לפעול, אך מרגע שהחליט הוא לא יניח לשום דבר לעמוד בדרכו.
    •  הם אוהבים נוחות ומסוגלים לעבוד קשה כדי להשיגה.
    •  אדם עיוני,ולכן רק לעתים רחוקות הוא מסיק מסקנות בחפזון, ולעולם אינו מעריך אנשים כפי שהם נראים לעיין, כשהוא מגבש דעה אפשר לסמוך עליה שתהיה בלתי משוחדת וישרה.
    •  תכונות:מתנגד לשינויים. מסוגל בדרך כלל להשלים עם דברים רבים, הוא למוד סבל. איטי, יציב, מעשי ומאופק. נאמן, ובדרך כלל קל להסתדר אתו.
    •  עבודה: אם ניתן להם את האימון הנכון הם מסוגלים להתמודד עם כל עבודה כמעט, הם שיטתיים, לעתים איטיים, אוהבים סדר ומשמעת, מקדישים תשומת לב מרובה לפרטים, בעבודתם הם סבלניים יוצרים ושמרנים. העבודות המתאימות להם הן אלו הדורשות מאמץ דקדקני שאין עמה חפזון, וכן כל עבודה יוצרת. מתאים להם להיות בנקאים, מנהלי כספים, ומנהלים בכלל, עובדי סיעוד וחקלאות. מאחר ובדרך כלל יש להם קול נעים לזמרה לכן מתאים להם להיות מוסיקאים וזמרים.
    •   רכוש: "הכסף של גלגל המזלות", מה שדוחף אותו לפעול על פי רוב זהו דבר הקשור לכסף, אך בדרך כלל הוא ישר ומעשי ביחסו לכסף, לעולם לא יסרב לבקשות של אנשים אליו לעזרה כספית ולעתים אף יציע זאת מיזמת עצמו. אחרי שצבר את כספו הוא יהנה להוציאו בקלות כי מטבעו הוא רחב לב. הוא אינו יורד מנכסיו ממש כי הוא יודע כיצד לשמור על הכסף שצבר.
    •  משפחה: מבקש נישואין, ומחפש סגולות פנימיות בבת זוג שלו. הוא זקוק לחיבה ולחמימות ומסוגל לתת לצד השני רגשות אלו, מקבל את חובותיו החוקיות ברצינות רבה. כאשר מוצא את בת הזוג המתאימה לו הרי זו אחת ולתמיד. נוטה לנאמנות ורגשותיו הם עמוקים, אך מתחת למעטה השקט הוא לוחם בקנאות ושתלטן במידה מסויימת. כל האמור שייך גם לבת מזל שור.לגבי ילדיהם הם מתגלים כקפדניים ולפעמים אפילו כעריצים כלפיהם, עליהם לשנות גישה זו.
    •  הפרק בתהילים שמסרו לנו חכמי הקבלה המתאים לבני "מזל שור" הינו פרק צ"ה, המתמיד לקרוא פרק זה גורם לפתיחת מזלו.סגולה מהזוהר לפתיחת מזל שור היא קריאת "ביום השני" של קרבנות הנשיאים (במדבר פרק ז פסוקים יח-כג).

המאמר שלפניכם מתוך העלון החודשי "אור עליון" לחודש אייר. בעלון מופיע כל חודש מדור אסטרולוגיה על פי היהדות והקבלה לבני מזל החודש, כמו כן ישנם מדורים יפים ומגוונים נוספים (מאמר החודש: חזון אחרית הימים, אובאמה בתנ"ך.  סיפור החודש: מהוליווד לעולם אחר פרויקט מיוחד-סגולות וישועות) עלון בעיצוב גרפי מעולה.

 

 

לקבלת העלון אחת לחודש חינם לאימייל שלכם, או להזמנת הרצאות וחוגי בית במקום מגוריכם מהעורך -מרצה בכיר ליהדות וקבלה, אנא שלחו בקשה ל-mhbp52@etrog.net.il

 לחצו כאן לראיית גיליון חודש ניסן

 

הכותב מרצה בכיר ליהדות וקבלה.


המעונינים בהרצאות במקום מגוריהם (חוגי בית או מקום ציבורי) מוזמנים להתקשר ל-054-8486661 או לכתוב למייל שלי.


המאמר מתוך העלון החודשי "אור עליון" לחודש אייר. עלון "אור עליון" יוצא אחת לחודש, ובו מדורים יפים ומגוונים, הכל בעיצוב גרפי מעולה. תוכן העלון:  אסטרולוגיה על פי היהדות והקבלה, סיפור החודש, מאמר  אקטואלי, סגולות,  ועוד ועוד.  רצונך לקבל את העלון חינם כל חודש לדוא"ל שלך? שלח בקשה לכתובת  mhbp52@etrog.net.il


*הבלוג שלי בתפוז "יהדות בכיף ובאהבה". מיסטיקה, סגולות, תורה ומדע, סיפורים, הלכות, ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב