דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכניות שותפים- התאמה לקהלי מטרה 

מאת    [ 07/04/2010 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1957 פעמים ]

מה מניע את הגולש בדך להמרה?  בבואך להצטרף לתכנית שותפים, שאל את עצמך עד כמה מדובר ב"תכנית" והאם יש לתכנית הזו פוטנציאל להפוך לתוכן שיווקי- כזה שנתפר למידות הייחודיות של אתרך. השוק היום מציע שלל תוכניות affiliates לבעלי אתרים וכבעל אתר אתה רק צריך לבחור בתכנית שנראית לך אמינה, שמוסר התשלומים שלה גבוה ושיש מאחוריה "גב".

השיקול הרלוונטי ביותר בהחלטה אם להטמיע תוכניות שותפים כזו או אחרת הוא כמה כסף תעשה מהטמעת התוכנית . לרוב התשובה היא שכמות הכסף שתעשה תלויה בעצם בטראפיק שלך. אתר עם טראפיק גבוה יעשה יותר כסף מאתר עם טראפיק נמוך. מאוד קומן סנסי במדיה הרחבה: בטלוויזיה למשל, פרסומת תעשה רייטינג גבוה, אם משובצת בפריים טיים. אותו עקרון חל גם בעולם האינטרנט: טראפיק כמדד להצלחת תוכנית שותפים מדבר על סיכויים סטטיסטיים- ככל שיש יותר גולשים, יש מצב שיותר אנשים מהם יקליקו על המוצר שהטמעת. אין לזה קשר לאיכות ההטמעה, לחיבור לעולם התוכן של הגולש ולהצפת רלוונטיות אמיתית לגולש.השלב העיקרי בהבנת איזה מוצר להטמיע, הוא לצאת מטרמינולוגיה של באנר (כלומר חשיפות, יוניקים, הקלקות) ולדבר על תוכן ערך מוסף שיגרה את הגולש להקליק. עושים את זה בפרסום כשמדברים על תוכן שיווקי – בו המסר הפרסומי מוטמע בתוכן, וצריך לעשות את זה בתוכניות שותפים. אפשר גם בטראפיק נמוך לייצר הכנסות יפות מתוכנית שותפים, כל עוד מתאימים במדויק את המוצר שמטמיעים למה שהגולשים שלך מחפשים באתר – מעטים ככל שיהיו. אם תציג להם שירות ערך מוסף אמיתי- תשפר את סיכויי ההיענות למוצר מתוך כלל הגולשים שלך ואפילו תוכל להביא גולשים נוספים דרך שירות ערך מוסף שתציג. אפיליאט טוב הוא אפיליאט שאחוזי ההמרה שלו גבוהים. אז מה בגדול אנחנו מחפשים מתכנית שותפים?

1. כיסוי- דאג שכיסית פלח גדול של גולשים דרך הטמעת שירות שיענה על מכנה משותף רחב בקרב הגולשים שלך. (לדוגמא- אם אתה מטמיע מחשבון הריון באתר שפילוח הגולשים שלו הם 50-50 נשים וגברים, לא כיסית את כל פוטנציאל הגולשים שלי, ובזבזת שטח נדלן יקר)

2. מכוונות- בחר וודיג'יט מכוון לקלה המטרה- בתוכן, בהרגלי צריכת המדיה, בערך המוסף.

3. רפיטיציה- לאחר שמצאתי ווידג'יט שנותן כיסוי (כלומר מכנה משותף תכני), מכוונות (כלומר מתאים להרגלי קהל הגולשים שלך), עבוד על ייצור רפיטיציה- ייחד מיקומים באתר, בהם הקהל שלך ייחשף לווידג'יט שוב ושוב כדי שיזכור שיש לו שירות ערך מוסף שיכול לעזור לו/ לגרום לו ליהנות/ לשעשע אותו או לספק לו שירות רלוונטי.

יש לך אתר תוכן מעולם הספורט? הגולשים שלך מוגדרים ברובם כגברים בגילאי 20-35? לא  מן ההכרח תכנית שותפים של בנק תעבוד (והוכח כי גברים הינם מקבלי ההחלטות בנושאים פיננסים במשק הבית ) משום שהמוטבציה שלהם באתרך היא של בידור , אסקפיזם או לחלקם- התמכרות של ממש. אם תציף להם וודג'יט מגניב שלא מספק שירות פונקציונאלי אלא משהו כיפי שמתכתב עם המוטיבציה הראשונית של גולשיך-תצליח יותר. בסופו של דבר, ככל שמערכת השיקולים שלנו תיסוב סביב בחינת סוג הגולשים ולא סוג האתר ,כך רמת ההתאמה של תכנית השותפים לקהל שלך, תעלה.

NeTalk תוכניות שותפים, שיתופי פעולה ותוכן שיווקי ברשת
טיפים מדריכים ואינדקס תוכניות שותפים מומלצות


www.netalk.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב