סלוגן הכירו את המשפט המלווה של העסק שלכם. גאוות היחידה של הקופירייטרים, הסלוגן הוא אותה שורת טקסט שממוקמת ליד הלוגו ומלווה את שם החברה או את שם המוצר. בטח נתקלת מתי שהוא בחייך בשאלה "איך היית מגדיר את עצמך במשפט אחד?", הסלוגן נועד לענות בדיוק על אותה השאלה עבור העסק או המוצר שלך.
הסלוגן הוא משפט פרסומי שיש לו מטרה אחת בלבד: להציב את היתרון העסקי שלך באופן בולט על פני המתחרים. להבדיל ממשפט קונספט או שורת הנעה לפעולה אפקטיביות הסלוגן השיווקי דורשת תמהיל של חוש הומור, הבנה עסקית, שפה ייחודית וחיי מדף ארוכים.
סלוגן זה לא עוד משפט שתלוי באוויר, הוא חייב להיות מחובר לשם המותג שאותו הוא מלווה, להשלים אותו ולתת לו ערך שיווקי מוסף. לכן, סלוגן מנצח מכיל מצד אחד את ערכי המותג, האופי הייחודי לו והיתרונות השיווקיים שגלומים בו ומצד שני זהו משפט חכם ושנון שמושך תשומת לב ומעניין את הקורא עד כדי כך שהוא הופך אותו ללקוח פוטנציאלי.
סלוגן מדויק ומקצועי יאפשר לך להשיג חיבור שכלי ורגשי עם לקוחותיך הקיימים והפוטנציאליים. אבל איך אפשר להשיג כל כך הרבה במשפט בודד?
סלוגן חזק הוא משפט פתוח שמאפשר לקורא להבין את משמעותו השיווקית באופן מיידי אך מנגד גם ממקם אותו מבחינת התחושות הפנימיות שלו והרצון שלו להשתייך למותג על פי ערכיו ועולם התוכן שלו. סלוגנים מצוינים הופכים למשפטים שגורים בשפת היום יום, מגרים את המחשבה ומתגמלים את הקורא בקריצה.
כדי להגיע לאותו סלוגן מיוחל, דרושים לך שירותים של קופירייטר מנוסה וחד. קופירייטר שמכיר את הכללים השיווקיים, מבין את העסק שלך לעומק, מזהה את הצרכים השיווקיים שלו ויודע לדבר בשפת הקהל שלך.
אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב