דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זכוכית ועיצוב משרדים 

מאת    [ 25/02/2010 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 3837 פעמים ]

לפני מאות שנים ספורות, זכוכית נחשבה לחומר גלם יקר במיוחד -  רק העשירים זכו לשלב זכוכית בעיצוב הפנימי והחיצוני של מגוריהם. ההתקדמות הטכנולוגית הפיחה בזכוכית חיים חדשים והפכה אותה למוצר נפוץ. בעשורים האחרונים עשתה הזכוכית קפיצת מדרגה משמעותית, החלה בחיפוי חיצוני של בנייני משרדים ולבסוף אפילו חדרה לעיצוב הפנים. כיום נוכל למצוא ריהוט משרדי משולב בזכוכית, מחיצות וקירות העשויים מזכוכית ואפילו כסאות שבנויים עם זכוכית, ומשרדים המציגים בגאווה שולחנות מנהלים שקופים.
זכוכית משדרת כבוד ומודרניות. היא מאפשרת לאור לעבור ויוצרת אשליה של מרחב גדול יותר במשרד. היתרונות הזכוכיתיים רבים מספור, ואת העיקריים אספנו במאמר זה. כך תוכלו לשדרג משמעותית את עיצוב המשרד, בעזרת שימוש בזכוכית.


מספר גורמים עיקריים הופכים את השימוש בזכוכית בעיצוב משרדים למעניין במיוחד. בין אלה נוכל למנות את יתרונות התאורה, המרחב והעיצוב:
אור ותאורה:
זכוכית מאפשרת לכם לעשות שימוש יעיל יותר של אור טבעי. מחיצות זכוכית יאפשרו לאור השמש לחדור גם לעומקי המשרד ולא להציף רק את המשרדים הפונים אל העולם החיצון. תאורה טבעית תשפר את איכות העבודה ותהפוך את חיי העובדים במשרד לנעימים יותר. גם אורחים שיגיעו למשרד יקבלו רושם חיובי יותר כשאור השמש הוא שיאיר את העסקאות הנרקמות במשרד, ולא תאורה מלאכותית. כשתרצו לעשות שימוש מחיצתי בזכוכית, החליטו קודם מה רמת האור שתרצו אל מול רמת הפרטיות. כך תוכלו לבחור רמת שקיפות מתאימה (על כך בהמשך).

עיצוב מודרני:
שילוב של זכוכית בעיצוב המשרד תשדר לעולם החיצון מסרים של מודרניות. בין אם מדובר בקירות שלמים מזכוכית, שולחן משרדי או ספסלים מבוסס זכוכית, לרוב נראה שילובים של אלומיניום, מתכת, עור ועץ. השילוב של אלה עם הזכוכית יוצר מראה מוקפד ומהוגן, עם טוויסט יצירתי (משאת נפשם של מרבית המשרדים – להראות רצינות, עם חיוך קטן בזוית הפה).

מרחב:
מחיצות זכוכית במשרד, בין אם מדובר ממש בקירות של משרדים, או מחיצות של "אופן ספייס", מחזקות את תחושת המרחב הנצפה במשרד. מחיצות זכוכית יוצרות הפרדה וחלוקה לחדרים, אך בכל זאת שומרות על חיבור מסוים בין החללים השונים. זכוכית מעניקה אשליה של מרחב גם כאשר החלל קטן - השקיפות מסייעת לעיניים לחוש שהמרחב גדול. כך יוצרות מחיצות הזכוכית הפרדה ברורה בין החדרים, אבל קושרות את החללים יחדיו. בל נשכח גם שמחיצות זכוכית מעלות את הקשר הויזואלי והאקוסטי בין העובדים במשרד וכך תורמות להעלאת פיריון העובדים.

מחיצות זכוכית תמצאו לרוב בשתי צורות עיקריות:
•    מחיצות ניידות – מחיצות בגבהים שונים, היושבות על בסיס של מתכת, עץ או פלסטיק, וניתן להשתמש בהן באופן מודולרי בחדרי המשרד.
•    מחיצות קבועות – מחיצות המורכבות מלוח אחד של זכוכית, המחובר לקיר, רצפה או תקרת המשרד. אלה משמשות כבר להפרדה קבועה, וממש מחליפות נוכחות של קירות אטומים.
מלבד שני אלה תוכלו למצוא גם דגמי מחיצות רבים הנעים על מחיצות (וגם הן מאפשרות מולודריות רבה) וכאלה הנעות על צירים או אפילו בסיוע מנוע חשמלי.

בחרו לעצמכם דרגת שקיפות
פלאי הטכנולוגיה מציעים לכם כיום מגוון עצום של שקיפויות. תוכלו לבחור זכוכית שקופה לגמרי, או עמומה לחלוטין. תוכלו לבחור במעטה "מט" לכל זכוכית שתבחרו, וכך תשמרו על פרטיות במשרד (ועדיין תרוויחו פיזור אור, ותחושת מרחב גדולה יותר). על כל זכוכית עיצובית שתבחרו תוכלו להטביע צבעים נוספים, לוגו חברה וכל עזר עיצובי או שיווקי אחר. תהליכי עיבוד שונים מסוגלים להוסיף לזכוכית חומרים המשנים את הצבע והטקסטורה של הזכוכית.

ומה לגבי תסריט הבלהות של איסוף מיליוני רסיסים מהשטיח במשרד בגלל מחיצה שנשברה או כסא מנהלים שגב הזכוכית שלו נסדק? ובכן, אותה טכנולוגיה פלאית מציעה לנו היום זכוכית העוברת טיפולים תרמיים מיוחדים, ההופכים אותה לחסינה במיוחד וחזקה ומונעת סכנות של רסיסים משוננים.

פיטרו הינה החברה המובילה לייבוא וייצור ריהוט משרדי ומוסדי, ומאפשרת לך להלביש כל חלל באופן אישי. לפיטרו מגוון רב של ריהוט משרדי ביניהם כסאות מנהלים וכסאות משרדיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב