דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - מה באמת צריך? 

מאת    [ 14/02/2010 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1794 פעמים ]

כשאנו מחליטים על בניית האתר שלנו אנו צריכים לקחת בחשבון מספר נתונים עקריים

א-איך אני רוצה שהאתר שלי ישרת אותי?

1-אני זקוק לו לצורך תדמיתי ייצוגי ותו לא.?

2-אני זקוק לו על מנת לפשט תהליך מסירת מידע ללקוחות שלי?

3-אני זקוק לו על מנת לקבל הזמנות והגדלת קהל הפונים אליי?

5-אני זקוק לו בכדי למכור את המוצרים שלי און ליין?

6-כל התשובות נכונות?

ב-מה הוא התקציב שאני מוכן להשקיע בבניית אתרים?

אתרים תדמיתיים שונה מבניית אתרים מכירתיים או אתרי מידע.

אי לכך המענה על השאלות הנ"ל יכול בהחלט למקד אותנו בסוג האתר אותו אנו צריכים ורוצים לבנות.

אנו נתייחס בשלב זה לרצון הכללי-רוב בעלי העסקים יעדיפו את הגדלת כמות הלקוחות הפונים אליהם ומספר העסקאות אשר יבוצעו דרך האתר מאשר אתר המשרת אך ורק את קהל הלקוחות הקיים.

הנה הצהרה: על מנת להשיג פניות מרובות באינטרנט אין צורך באתר!!!!

הנסתר רב על הגלוי בכל האמור והקשור לאתר שבאמת "מוכר" לעומת אתר יפה אך שאינו "מוכר" כלל.

בשורה התחתונה בואו נגיד שאם היה קיר עליו היינו תולים מודעה של עסק מסוים,אותו קיר נגיד הוא קיר קסמים וכל מודעה שתולים שם-דרכה אנו מקבלים 100 פניות ביום ,הרי שהיינו משלמים הרבה.

מדוע אם כן לא כך הדבר באינטרנט?

הסיבות לכך הן ברורות לחלוטין,מסטטיסטיקה של קמפיינים  רבים ומגוונים ברשת ישנן כמה מסקנות ברורות:

אחת הסיבות הנה החשיפה,אך גם מחשיפות שנעשו בדפים ראשונים בגוגל, לדוגמה ובמקומות ראשונים לא קיבלו בעלי האתר את התמורה המובטחת.

לא אחת שמענו ש"גוגל לא מספק את הסחורה" אך ביטויי זה אינו נכון כלל ועיקר.

בכל אופן למה באמת ,ולמרות החשיפה ,אתרים מסויימים אינם מקבלים פניות?

בואו נבדוק מה באמת מחפש הגולש הממוצע.

1-גולש ממוצע אינו רוצה לשהות באתר לא מוכר למעלה מ 2 דקות בממוצע.

2-הגולש רוצה לראות בדיוק את המוצר או השירות אותו הוא מחפש .

3-הגולש רוצה לראות פירוט נקודתי של סוג השירות או המוצר

4-הגולש יעדיף יצירת קשר מהירה ועניינית

5-הגולש יעדיף שפה פשוטה ואמיתית

6-מלל רב, באנרים קופצים ופרסומות שרצות ,יגרמו בדיוק את ההיפך

7-הגולש יעדיף להרגיש מיוחד ושהשירות או המוצר המוצעים לו באתר יותאמו לצרכיו במיוחד.

מקמפיינים שהרצנו ברשת ,לאחר בניית אתרים , עולים נתונים מעניינים.

1- אתר מורכב בעל דפים רבים ומיידע רב -תמיד יקבל פחות פניות מאתר פשוט!!!

נראה משונה או לא אמין?

הנתונים הנם חד משמעיים בהרבה פעמים מהמקרים אפילו מודעה פשוטה השיגה יותר

עדיף תמיד להשקיע כסף קטן בבניית אתרים ויותר בחשיפה וקידום.

עדיף תמיד ליצור דפי נחיתה "יעודים" מאשר אתרים תדמיתיים גדולים ומורכבים

והנה הסוד הגדול באמת

דפי נחיתה לרוב יגיעו לחשיפה טובה יותר ברשת.

לסיכום:

הטוב:מודעות יעודיות מתומצתות הכוללות טיזר

הרע:אתר מסורבל עם המון מלל לא רלוונטי

המכוער:אתר שהתשלום עליו הינו כמה אלפי או עשרות אלפי שקלים אשר אינו תורם לנו כלל להגדלת כמות הלקוחות שלנו

דרג את המאמר:

www.ppc-idoran.co.il


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב