דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך את הבית הפשוט שלך ליחידת דיור מפוארת 

מאת    [ 07/02/2010 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2493 פעמים ]

להשכיר או לעבור דירה, לקנות בית, לעבור לגור עם עוד בן זוג.. דברים אלו הם מעברים קשים, שיכולים להקשות על המצב.
כולנו בטוח מכירים איך זה לעבור דירה או לבית חדש, רחוק מכל הדברים הנוחים שהוא הכיר לפני זה. ולמען האמת.. אין ספק שזה עסק בכלל לא נעים.. אז איך מתפלים בזה?
אז חשוב לזכור שלגור בדירה או בית חדש, זה לוודווקא משהו שלילי, תזכרו שמקום חדש זה לא בהכרח מקום רע, אלא לרוב אפילו טוב. ואם נעביר על זה סיעור מוחין שנייה, נגלה שזאת אטרקציה חדשה ומעניינת. אנשים חדשים, שכנים חדשים, גינות חדשות.. ולפעמים אפילו עבודה חדשה.
זה יכול להיראות כמו איזה משחק חדש, לא תהנו מאוטו חדש? מאיזה מסך LCD חדש?.. ברור שתהנו.. דירה חדשה זה בדיוק אותו סיפור, במיוחד אם היא יותר משודרגת מהישנה... וגם אם זה לא בדיוק העניין.. זה ממש לא סוף העולם.
וכל הכיף זה העבודה המרובה שיש על הדירה החדשה.. אם זה גננות לכל אלו שהתברכו בבית עם גינה לטפח, גננות זה לא מה שזה נראה.. אפשר לשלם למישהו שיגיע כל שבוע ויסדר את הגינה יפה.. אבל לכל הנשים עם האהבה האמיתית לטבע, אתם תצתרכו  לעשות הכל לבדכם, כי אף אחד לא יעשה את זה בדיוק איך שאתם רוצים.
לא לשכוח עיצוב פנים, הרי כולנו חולמים לגור ביחידת דירה מרהיבה ויפה.. כי בתכלס, זה הבית שלכם. אין שום סיבה שלא תדרשו שהמקום שלכם יראה מדהים, שום סיבה בכלל.. גם אם הכסף הוא בעיה, תיווכחו לדעת שאפשר לחסוך גם בזה.
יאללה לרהיטים.. כי מה נעשה בבית בלי רהיטים? זהו חלק אינטגרלי מהעיצוב פנים, צריך להחליט איזה ספה רוצים, ליד איזו כורסה.. עם איזה שולחן עם איזו טלוויזיה.. יש אינסוף אפשרויות להפוך את הבית שלכם למקורי והיפה ביותר.
השקענו כל כך הרבה בבית.. זמן וכסף, עכשיו צריך לוודא שההשקעה שלנו בטוחה לא? אין ספק שזה יהיה קטסטרופה אם איזה פורץ יכנס ויהרוס את כל העבודה הקשה והארוכה שלנו.. אז צריך לברור בין עשרות אפשרויות אבטחה שונות לבית, לבתים גדולים וקטנים, ולכיסים גדולים וקטנים.. נושא האבטחה הינו נושא חשוב מאוד ומורחב מאוד גם כן.
יפה.. אנחנו מתקדמים, טיפלנו בחרדה, בגינה, בעיצוב, בריהוט.. וגם באבטחה, אבל לא להתבלבל.. יש עוד הרבה מאוד אספקטים בניהול בית, במיוחד אחד חדש.. ואחד מהם הוא טיפול במזיקים. וזה תקף במיוחד לכל החבר'ה שמגדלים חיות מחמד בבית.
כולנו מתים על חיות מחמד.. ואי אפשר להרגיש בית אמיתי בלי חיית מחמד, אבל צריך לזכור.. שעם הבעל חי, מגיעים המזיקים וצריך להיערך בהתאם למתקפה ולהגן על הבית שלכם עם האמצעים המתאימים.
אנשים לא לשכוח, גם אין אתם לא באמת יכולים לעבור לדירה חדשה ומשופצת. ואתם צריכים להוציא את המיטב ממה שכבר יש לכם.. אז הנה הגענו לנושא החביב עלינו, שיפוצים!
שחס וחלילה לא נשכח את השיפוצים.. בעזרתם אפשר להפוך כל מקום לדירת יוקרה שמתאימה למלכים, שיפוצים שמתאימים גם לכל הכיסים ולכל הדעות.. אל תשכחו שתמיד אפשר לשפץ על מנת להפוך כל מקום, ליחידת דיור מדהימה ומרווחת.

האתר גויאבוס.קום מביא לגולשים שלל של מאמרים בנושאים שונים שקשורים למעבר דירה או בית, נושאים כגון אבטחה, עיצוב פנים, ריהוט ועוד.. והמאמרים מעודכנים כל הזמן על מנת לתת לכם את המידע העדכני והטוב ביותר ברשת בנושאים האלו
המאמרים והחומר באתר הם כולם בחינם.. לא צריך הרשמה ולא כלום.. פשוט דפדפו בין דפי האתר ותגלו את החומר המעניין שאתם צריכים, והשתמשו בידע שרכשתם על מנת לגור בדירה או בית המדהימים ביותר בשכונה.
תודה רבה, גויאבוס.

רועי בן עמי, בונה אתרים ומומחה SEO
קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב