דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תלונת שווא על אלימות במשפחה - חקירות פרטיות 

מאת    [ 29/01/2010 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 5712 פעמים ]

במקצוע חקירות פרטיות אינך יודע לאיזה מקומות הנך עלול להיקלע כאשר פונה אלייך לקוח. כך היה עם שלומי (שם בדוי) שלומי הגיע אלי באמצעות המלצה של עורך דין פלילי, הוא התקשר אלי מאחד מבתי הכלא באזור.

אתה חוקר פרטי? אני רוצה להפגש אתך דחוף, אין בעיה בוא נקבע ותגיע אלי למשרד החקירות שלי. יש בעיה קטנה ענה לי שלומי, אני לא יכול להגיע אלייך, תגיע אתה אלי, וכאן לראשונה הבנתי כי הדובר הוא אסיר.

לא בשמחה קבעתי אתו יום ביקור בכלא בו הוא נמצא. ובעת שהגעתי לכלא עברתי מסלול של בדיקות והמתנה ארוכה עד שהגעתי למפגש עם שלומי. תשמע הוא אמר אני כלוא עקב כך שאשתי התלוננה כי אני אלים כלפיה. אני מודה שאיני טלית שכולה תכלת, אולם מעולם לא הרמתי עליה יד.

הגיע לי מידע כי הסיבה לכליאתי הוא חבר טוב שלנו אשר עומד מאחורי כליאתי, ואם אוכיח כי הוא והיא נאהבים אולי אוכל לשכנע את בית המשפט. אומר את האמת מאד התחבטתי אם לקבל התיק, איני אוהב לקחת על המצפון תיקים שיכולים להיגמר באופן טרגי. אולם משהו בחוש אמר לי כי שלומי צודק. שוחחתי עם עורך הדין של שלומי, והוא אישר כי מידע כזה יסייע רבות לשלומי, וכי שלומי אינו אלים.

שלומי היה איש עסקים בעל מספר פיצוציות , ולכן הייתי רגוע לגבי הכיסוי הכספי. כנסתי צוות חוקרים פרטיים מהמשרד ובקשתי לבצע בדיקה ראשונית על הבית שבה גרה אשתו של שלומי, הבדיקה הראשונה הצביעה כי הבית מלא חיים וכי בחזית חונים מספר כלי רכב.

החוקרים המתינו עד שאחרון כלי הרכב עזב המקום, ולקראת שעות הבוקר המוקדמות נראה כי גבר ההולם את תאור חברו של שלומי נועל את השער כאשר הוא לבוש במכנסי ספורט קצרים, ואחר מכן נכנס הבייתה. צוות החוקרים הוחלף לקראת שעה שש , כאשר אנו מוודאים כי הגבר לא יוצא מהבית.

לקראת שעה אחת בצהרים יצא הגבר עם סל בידו וחזר לאחר קניית דברי מאפה במאפייה מקומית. כאשר יצא החזיק בידו רצועה אליה קשור כלב קטן. ולאחר מכן נראה בחצר הבית מנקה את החצר, בשלב כל שהוא תועד יחד עם אשתו של שלומי מתלטפים ומתנשקים בחצר. בשלב כל שהוא נראה הגבר מעשן באמצעות שבר בקבוק . שלומי לא הפסיק להטריד אותי, ביום ובלילה, ידעתי כי עד סיום החקירה עדיף שלא יקבל את תמונת המצב דרכי וציינתי כי עורך הדין שלו יעביר לו את הממצאים.

ידעתי כי מידע כזה ידליק אותו וכול לגרום לו לאבד עשתונותיו. .צוות החוקרים ביצע מעקבים במשך שבוע , חלק גדול מהפעילות נעשה מחלון דירה ששכרנו מול בית הקרקע של שלומי, כאשר הבית היה פרוש לפנינו מלמעלה בזוית שאפשר צילומים בתוך החצר.

משרד החקירות הצליח להוכיח כי אשתו של שלומי מנהלת בפועל משק בית משותף עם גבר אחר בעת נישואיה. כל החומר הועבר לעורך הדין, ובדיון בבית הדין הרבני בחקירה צולבת נשברה האישה והודתה כי  היא פותתה להגיש תלונה על בעלה על מנת שתוכל להפגש באין מפריע עם המאהב שלה. בית הדין כפה עליה מייד גט אסר את המאהב עליה , ולא אישר את בקשתה למזונות.

בעקבות הודאתה בבית הדין, הועברה תלונה למשטרה על תלונה כוזבת של אלימות במשפחה , שלומי שוחרר מבית הכלא, ואשתו עזבה את העיר לאזור מרוחק. יחד עם זאת אעדיף  בעתיד להימנע מהחוויה המפוקפקת של  פגישה עם לקוח בכלא.

משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב