דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי - משרהיט 

מאת    [ 24/01/2010 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2168 פעמים ]

 

ריהוט משרדי

במאמר זה יובאו טיפים לעיצוב המשרד ולהצבת ריהוט משרדי שעשויים לשפר את הפרודקטיביות במשרד. אלמנט חשוב בהקשר של ריהוט משרדי היא שהמותג, המוניטין של החברה/עסק צריך להיות תואם לתדמית של החברה. לא די ביצירת תדמית נוצצת אך יחד עם זאת להשתמש בריהוט משרדי ישן במשרדי החברה. כאשר מאחרים לקוחות במשרד לריהוט המשרדי חשיבות רבה לתדמית החברה.  יחד עם הריהוט המשרדי המתאים כדי לשוות למשרד אוירה נינוחה וחיונית רצוי להכניס למשרד צמחים, קצת ירוק יוכל לתת טאצ' מיוחד בכל משרד בנוסף לריהוט המשרדי.

למשרד ביתי כדאי לייעד חדר נפרד בבית אם אפשר לעשות כך ולהציב בחדר ריהוט משרדי מתאים. ע"י יצירת מחיצה בין המשרד הביתי לשאר חלקי הבית גדלה היעילות ולא "קופצים" מהמשרד לסלון להפסקת טלוויזה בקלות.  נוסף על הצבת ריהוט משרדי מתאים חשוב לבדוק את הארגונומיות של הריהוט המשרדי ולהשתמש בו בצורה נכונה. ריהוט משרדי מאיכות נמוכה אשר לא מביא בחשבון אספקטים ארגונומיים עלול לפגוע ביעילות העובדה, בתפוקה, ביצירתיות וביצרנות. להנדסת אנוש חשיבות רבה בשמירה על סביבת עבודה בריאה ועל מניעת עיפות, תשישות ואף בעיות בריאות.

ריהוט משרדי הוא בעצם חלק מההשקעה בעסק ולכן כדאי לבחון השקעה זו תחת קריטריונים עסקיים. חשוב לא להשקיע יותר מדי בריהוט משרדי יקר, נוצץ ולא נחוץ אך יחד עם זאת צריך להשקיע מספיק בריהוט משרדי איכותי, נוח ומתוכנן תחת הנדסת אנוש. הריהוט המשרדי צריך להלום גם את התדמית של החברה ובתור השקעה צריך לתת את הדעת גם לאספקט זה.  ריהוט משרדי נתפס לעתים כבעל חשיבות נמוכה ולא זוכה לחשיבה מספקת. ריהוט משרדי הוא אספקט חשוב מאוד בתכנון סביבת העובדה וכתוצאה מכך משפיע רבות על איכות העבודה, יצירתיות, פרודקטיביות וגם על השורה התחתונה של העסק.

רהוט משרדי מוסיף לתחושה נעימה ומעוצבת במשרד. המשרד הוא אחרי הכול מקום שאנחנו מבלים בו שעות ארוכות בכל יום. בכל יום אנחנו קמים מוקדם בבוקר, הלומי שינה. נוסעים בפקקים. הדבר האחרון שאנחנו רוצים לראות כשנגיע ליעדנו הוא משרד כעור ומוזנח, עם רהוט משרדי שאינו נוח ואינו נאה, כיסאות ששוברים לנו את הגב ושולחנות מחשב לא נוחים שגורמים לנו כאבי פרקים. אם אתם בעליי עסק ויש לכם משרד משלכם, ואם מפאת התקציב מדובר במשרד קטן וצנוע, חשוב לעשות את המקסימום שאפשר כדי להפוך את סביבת העבודה לנעימה יותר . רכישת רהוט משרדי ועיצוב מחודש של המשרד יהפוך אותו לסביבה נעימה יותר עבורכם ועבור העובדים שלכם, ויעלו את המוטיבציה של כולכם.

כמובן, כל בעל עסק יודע כמה חשוב לצמצם בהוצאות, במיוחד בתקופות קשות כגון אלה. אך רהוט משרדי הוא לא תחום שכדאי לקצץ בו... חשוב שריהוט יהיה גם מעוצב וגם נוח, שיהיה מאיכות טובה ושיחזיק מעמד שנים רבות. כיסא אורטופדי טוב צריך לתמוך במשקל הגוף למשך שעות ארוכות ולמנוע ככל האפשר כאבי גב. גם השולחן צריך להיות מרווח ונוח. חשוב שתהיינה שידות ומדפים לאחסון חפצים בקרבת השולחן, ושהוא לא ישמש מקור לבלגן של מסמכים וציוד.

רהוט משרדי נאה ומשרד מעוצב נותן גם רושם טוב ללקוחות שבאים אל המשרד שלנו. מראה המשרד והרהוט שלו ישפיע בצורה מאוד אינטואיטיבית על האנשים שבאים למשרדך – בין אם אלה לקוחות, חברים, עובדי המשרד או אנשים שבאים פעם ראשונה לראיון עבודה. משרד נאה, רהוט משרדי נוח, אלה הדברים שיגרמו לאנשים האלו לפתח רתיעה וסלידה ורצון לסיים כמה שיותר מהר את הפגישה במשרדך, או תחושת נינוחות שתאריך את שהותם במשרדך באווירה חיובית.
עוד על ריהוט משרדי באתר משרהיט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב