דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת שמות - לידת המשיח. מאת: חיים שלמה - המשיח 

מאת    [ 14/01/2010 ]

מילים במאמר: 1554   [ נצפה 2461 פעמים ]

פרשת שמות לידת המשיח. מאת: חיים שלמה.

רבי שמעון נשא את ידיו ובכה, ואמר אוי למי שיקרא באותו זמן, ואשרי חלקו של מי שיקרה ויוכל להימצא באותו זמן. אוי למי שיקרה באותו זמן. הוא, משום שיבוא הקב"ה לפקוד את האילה, שהיא השכינה. יסתכל מי הם העומדים עמה, ובכל אלו הנמצאים עמה, ויסתכל בכל המעשים של כל אחד ואחד, ולא יהיה נמצא צדיק, שכתוב, ואביט ואין עוזר, וכמה צרות על צרות יהיו לישראל. השאלה היא: מה ראה רבי שמעון ואיך אפשר למנוע את הצרות?...

רבי שמעון נולד אחרי חורבן בית המקדש והוא הראשון שפתר את חידת היקום והנציח את המודעות בספרו: "ספרא דצינועותא" ולאחר מכן התחילו הפרושים של ספרו וכך קם ספר הזוהר. ספרו מראה חמש היכלות שהם: כתר, חכמה, בינה, תפארת ומלכות. שזה "יהוה" באחוד שלם והכתר מחוץ להם. כאשר פנה לכל המלומדים דאז הוא נדחה על ידי כולם והקים את הקבוצה הקטנה שלו וכתבו את ספר הזוהר. רבי שמעון ראה את כל הלומדים שדחו אותו שקרה להם אנשי הברייתות (ש"ס ופוסקים) כיצד הם מפרשים את התורה וראה את ההידרדרות שהולכת לקרות לעולם כולו ואז אמר מה שאמר...והנה אנחנו רואים היום את אנשי הדת מה עשו לתורה וכיצד כל אחד ואחד מפרש אותה...את הדבר הזה ראה גם איינשטיין והוא טען בפני כולם: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה". והנה אנחנו רואים את אנשי המדע לאן הם הגיעו...וכך נוצר לנו מצב של עולם הזה דת ומדע, שהדת לא יודע מי זה הקב"ה, והמדע לא יודע מה זה להיות נמצא...שעל זה אומר רבי שמעון: " ויסתכל בכל המעשים של כל אחד ואחד, ולא יהיה נמצא צדיק, שכתוב, ואביט ואין עוזר".

כל אדם ואדם שיסתכל בידע שקיים אצלו ולא משנה באיזה תואר הוא נמצא: רוכל, עבריין, מטאטא רחובות, תלמיד, תואר ראשון, מורה, ד"ר, פרופסור, מדען, רבנים, אדמו"רים, מקובלים והרשימה ארוכה...וישאל את עצמו: "מה עלי לעשות כדי להגיע למודעות רבי שמעון בר יוחאי"?...או לחילופין, מה עלי לעשות כדי להגיע למודעות איינשטיין?...אני אעזור לכם בתשובה לאחר שאני חקרתי: טענתם של כל מחזיקי התורה שטוענים שאנחנו עם נבחר (דת) - וטענתם של כל מחזיקי התרבות הפילוסופיה המדעית (מדע) היא אחת: "רבי שמעון בר יוחאי ואיינשטיין עזבו אותנו בהגדרה של משוגעים".

לידת המשיח

"וילך איש מבית לוי ויקח את-בת-לוי: ותהר האשה ותלד בן, ותרא אותו כי-טוב הוא ותצפנהו שלשה ירחים" (שמות א' פסוקים א' - ב'). 

השאלה הראשונה שנשאלת פה:

 מדוע הכותב מראה לנו שהבן הנולד הוא מבית לוי?...

 ברור לכולם שהתשובה על השאלה הזו יכול לענות לנו רק מי שכתב את המילים האלו: "וילך איש מבית לוי ויקח את-בת-לוי".

השאלה השנייה שנשאלת פה:

מדוע הכותב משתמש בפרק ב' פסוק א' בשמונה מילים שהם מכילים 25 אותיות?...

ברור לכולם שאם נדע לענות על התשובה הזו אנחנו נדע מי הכותב וכך אנחנו נדע שהכותב בעצם מספר על תקופת החיים שהוא עבר והוא מראה לנו את הדרך כיצד להגיע למודעות של הסופר. כך שכל אדם שיידע לענות על השאלה הזו הוא בעצם כותב הספר...

השאלה השלישית שנשאלת פה:

כשם שאדם כותב ספר או כתבה האם הכתובים הם דמיון או מציאות?...

השאלה הרביעית שנשאלת פה:

אם הנתונים יוחלפו, ובמקום שמונה המילים נקרא להם ברית מילה, שהיא הנקודה האמצעית שנקראת נקודת P , וה -25  אותיות נגד אותיות המשפט: "שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד" ונעשה את הכל לאחד עם המשפט: "וילך איש מבית לוי ויקח את-בת-לוי". והכול יעמוד במבחן המציאות...זה יהיה יותר קל לענות על ארבעת השאלות?...

השאלה החמישית שנשאלת פה:

אדם שיודע לענות על כל התשובות האלו שעומדות מול דת, מדע וקבלה ויוכל להסביר אותם לכל הדרגות שנמצאים על פני כדור הארץ (גשמיים) ומחוץ לכדור הארץ (שמימים) איך הוא יקרא בעיניי בני אנוש שהם לא יודעים מדוע הם נמצאים: משוגע, אלהים, יהוה, אדני, הקב"ה, משה, יהושע, איינשטיין, המשיח...

ישנם הרבה כותבי ספרים למיניהם - וישנם הרבה כותבי מאמרים - וישנם הרבה פרשנים...אף אחד מהם לא הניח ספר לעולם כולו "מלחמת הרוח בחומר" ומבקש מיודעי דבר שהם מכריזים על עצמם יודעי דבר: בג"ץ, רבנים, רופאים, מדענים ומקובלים...להקים שולחן לשם שמים, כדי לפתור את בעיית המלחמות, המחלות, הדיכאונות והחוסר וודאות שקיים בעולם הזה.

מה עבר הילד הטוב הזה שנאמר: " ותהר האשה ותלד בן, ותרא אותו כי-טוב הוא ותצפנהו שלשה ירחים" עד שהגיע למחזה הראשון שהוא חוה?...

מסופר בספרי "מלחמת הרוח בחומר"  את 49 שנות חיי שהם מ"ט ובשנה ה - 50 לחיי קיבלתי את ה' העליונה ואת ה' התחתונה. שהם נקראים מסוף העולם עד סוף העולם והכל ביחד הם: "המטה". שנאמר: "ואת-המטה הזה תיקח בידך, אשר-תעשה בו את-האתת (שמות ד' פסוק יז).

התגלות האלוהית למשיח

"וירא מלאך יהוה אליו בלבת-אש מתוך הסנה, וירא  והנה הסנה בער באש והסנה איננו אכל: ויאמר משה: אסרה-נא ואראה את-המראה הגדול הזה, מדוע לא יבער הסנה: וירא יהוה כי סר לראות, ויקרא אליו אלהים מתוך הסנה ויאמר: משה משה. ויאמר: הנני" (שמות ג' פסוקים ב' - ד').

השאלה הראשונה:

מי יכול להסביר לעולם כולו ללא הבדל דת גזע ולאום מה קרה במחזה הזה?...

הרי ברור לכולם שאף אחד ביקום הזה לא יכול להסביר את הכתובים האלו בהוכחות לכל העיניים, כך שכל אחד ואחד קבע את האלהים שלו את יהוה שלו ואת משה שלו והתחילו המלחמות שגובות דם בטענתם: "אני יש לי אלהים משלי שהוא מגן עלי ואני אתקיף כל אחד ואחד". החמאס טוען בשם אלהים הגדול והנורא אנחנו נלחם עד טיפה הדם האחרונה. היהודים מתפללים לאלהים ולקב"ה שלא יפלו עלינו פצצות ושרק הפצצות שלנו יפגעו בחמאס. והמתמטיקה טוענת (המדע) לא האלהים של החמאס ולא האלהים של היהודים יודע מה קורה פה ואנחנו עובדים לפי השיטה החזק שולט והכול לפי ההיגיון...

השאלה השנייה:

מי מוכן להיכנס לתוך האש ולחוות את המחזה הזה?...

ידוע לנו מהספורים על כיבוי אש שכאשר מגיעים לבית שכולו עולה בלהבות ושומעים שיש ילד קטן כלוא בתוך הבית שהכול בוער...בודדים הם האנשים שמוכנים להיכנס לתוך האש ולהציל את הילד, וכאשר ישנו אחד כזה ונכנס לאש והוציא את הילד...זה המשיח בשביל ההורים שלו.

השאלה השלישית היא:

איך משה (משיח) קיבל את ההתגלות האלוהית?

משה הגיע למודעות שגורם הפחד ירד ממנו שנאמר: "בנקודה שמתחיל הפחד שם מפסיקה הדמוקרטיה" וכאשר משה החליט שהוא נכנס לאש קיבל את המשפט: "ותשועת השם (משה) כהרף עין". שעל זה נאמר: "כאשר התלמיד מוכן מגיעים המורים" ומיד: "וירא יהוה כי סר לראות, ויקרא אליו אלהים מתוך הסנה ויאמר: משה משה. ויאמר: הנני".

השאלה הרביעית היא:

מדוע נקרא פעמיים משה משה?

את הדבר הזה אנחנו רואים גם אצל אברהם, שרק שלאחר שהוא רוצה לבצע את מה שמוטל עליו ללא פחד, דהיינו, "אין לו אמונה - יש לו את סוד האמונה". גם ליעקב אנחנו רואים שגם הוא פעל בסוד האמונה. כך גם אצל משה כך ששלושתם מוזכרים פעמיים שנקראו. דהיינו, קיבלו את שני העולמות, את עולם הבא שנקרא בינה (ה'), ואת עולם הזה שנקרא מלכות (ה').

השאלה החמשית היא:

מה זה הסנה ומי יכול להראות לנו בהוכחות את מה שהוא אומר?...

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם את המילה הסנה שהיא נקראת מלחמת גוג ומגוג, מלחמת הימין בשמאל, מלחמת המשפט והצדק, מלחמת הזכר והנקבה. רק המשיח יכול לאמור את המשפט של משה: "אסרה-נא ואראה את-המראה הגדול הזה, מדוע לא יבער הסנה". שעל כן שלמה המלך בקהלת אומר: "טוב ילד מסכן וחכם ממלך זקן וכסיל אשר לא-ידע להיזהר עוד: כי מבית הסורים יצא למלוך, כי גם במלכותו נולד רש" (קהלת ד' פסוקים יג - יד). אין אחד בעולם הזה שיכול לעקל במוחו את החוויה שחוותי בשתי המדינות צרפת ובלגיה ועל כן הייתי חייב להיכנס לבית הסורים כדי להראות לכל העולם כיצד הערב רב מתנהגים עם פשוטי העם שנקראים "עברים" שהם: ערב - ים. שאלו הם מפרשי התורה למיניהם והם מלעיטים את הגוף בשקרים ובפחדים שמכניסים לתוכם ויחד עם מודעות הגוף שהיא האות ו' הם נהיים "עורבים" שעל כן הם חיים בחושך, בשקר ובפחד ודוחים את המשיח. ספרי מראה לכל אדם ואדם בהוכחות מדעיות, פילוסופיות, מקראיות, שאכן הסנה הוא ארבע נקודות והם:

ה - עולם הבא בינה.

ס ? עולם הדין שהוא השמאל שנקרא נקבה.

נ - עולם הימין שהוא החסד שנקרא זכר.

ה - עולם הזה שנקרא מלכות.

שאלו הם צפון, דרום, ימה, וקדמה שהם נקראים צדיק. מי הוא צדיק שנאמר: "צדיק אתה יהוה" שנאמר על ידי רבי שמעון: "ויסתכל בכל המעשים של כל אחד ואחד, ולא יהיה נמצא צדיק, שכתוב, ואביט ואין עוזר".

כולנו אומרים שאנחנו עם נבחר והתורה ניתנה לנו כדי להיות אור לגויים. הכתובים האלו מונחים לפניכם עם נבחר, הספר "מלחמת הרוח בחומר" מונח לפניכם עם נבחר, חיים שלמה בהישג ידכם עם נבחר. השאלה היא: מדוע אתם לא קמים עם נבחר וכולנו יחד נלך לפרעה ולערב רב, כשם משה ואהרון הלכו לפרעה ונראה להם: מי זה יהוה אלוהי ישראל שעד היום הם מכירים את אלהים אבל הם לא מכירים את יהוה שנאמר: "ואחר באו משה ואהרון ויאמרו אל-פרעה: כה אמר יהוה אלהי ישראל : שלח את עמי ויחגו לי במדבר: ויאמר פרעה: מי יהוה אשר אשמע בקולו לשלח את-ישראל? לא ידעתי את-יהוה וגם את-ישראל לא אשלח (שמות ה' פסוקים א' ב').

וכמה צרות על צרות יהיו לישראל ? אל תתנו לצרות האלו ליפול על ישראל כשם שאמר רבי שמעון. וכולנו יודעים שכל מה שאמר רבי שמעון התגשם. אלא בואו כולנו נתפוס את רבי שמעון במילה שהוא אמר: "כל מי שרוצה להיטהר מטהרים אותו - וכל מי שרוצה להיטמא מטמאים אותו".

                       "לא באתי לקחת את מה שיש לכם - באתי לחזק את מה שיש לכם".

                              "אין דבר שלא רואים - יש אנשים שלא רוצים להראות".

                                 "כדי לדעת את התורה - צריך לבטל את התורה".

                              "אין דבר שאין לו הסבר - יש אנשים שמגבלים אתנו".

"יחי מלך המשיח לעולם ועד"


אופירה - הפצת האור - הדרך לאמת - 054-2603818




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב