דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסעדת רפאל וקרט מקבוצת ניופאן בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לטובת סיקור קולינרי אינטרנטי מקצועי 

מאת    [ 12/01/2010 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 3316 פעמים ]

מסעדת רפאל, בשיתוף מועדון צלמי Canon מבית קרט, קיימו מפגש מקצועי ראשון מסוגו  המשלב את החדשנות הקולינרית של השף רפי כהן, יחד עם החדשנות הטכנולוגית של ענקית הצילום Canon. במסגרת שיתוף הפעולה צוותו בלוגרים מובילים ומקצועיים מתחומי הקולינריה יחד עם צלמים מקצועיים, למטרה משותפת – לייצר מודעות לתחום ולספק כלים מקצועיים לעוסקים בסיקור תכני קולינריה ברשת.

השף רפי כהן: "כמי שמקפיד הקפדה יתרה על סטנדרטים קולינריים גבוהים ואוהב את יתרונות רשת האינטרנט, חשוב לי לטפח ולסייע לבלוגרים בעלי זיקה והבנה אמיתית באוכל לבלוט, ללמוד ולהצטיין. אני מאמין שבלוג שתכניו מקצועיים ומנומקים וכותב אותו אדם שמסוגל להעריך חומרי גלם איכותיים, שילובים יצירתיים וביצוע מוקפד, מספק ערך מוסף אמיתי לקוראים שלו ותורם להעלאת המודעות ליתרונות האוכל האיכותי, הבישול, האירוח וכל הנלווה לכך".
 
בהתייחס לשיתוף הפעולה עם מועדון הצלמים של קרט הסביר כהן: "מלבד התוכן, בלוגים רבים זקוקים לעזרה בפן הויזואלי ולמרות שהתכנים מנומקים ומקצועיים, הצד הויזואלי לא תמיד עולה בקנה אחד עם הטקסט. מסיבה זו בחרתי לחבור לחברת קרט, המנהלת מועדון צלמים מקצועי ושותפה לערכים המנחים אותי הדוגלים בהעשרה, העברת ידע וטיפוח מצוינות. אין לי ספק כי שילוב היכולות המקצועיות של קרט בתחום הצילום יחד עם המקצועיות הקולינרית של רפאל, תביא ליצירת סטנדרט מקצועי גבוה שיתרום לכל המעורבים ובראשם צרכני תוכן קולינרי שהם היום אחד הקהלים הצומחים ביותר באינטרנט".

מנהל שיווק קרט מקבוצת ניופאן, גיא בן נון: "היום, עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הצילום, כל אחד יכול לשפר משמעותית את איכות התמונות שהוא מצלם, אך יחד עם זאת, צילום אוכל נחשב, ולא בכדי, לאחת המיומנויות הבולטות והמורכבות ביותר בצילום. תמונה יכולה להרים או להפיל בכל תחום, אבל בתחום הקולינרי היא דומיננטית במיוחד. ייעודו של מועדון הצלמים שאנחנו מנהלים מזה כשנתיים, הוא לשפר כל הזמן את הידע המקצועי של קהילת הצלמים בארץ ולכן מעורבות במהלך אסטרטגי שמטרתו העצמה והעשרה, היא בדיוק המהלך שאליו נשאף לחבור. אני מקווה ומאמין כי שיתוף הפעולה בין מקצועיות בצילום ומקצועיות קולינרית יתרום לשיח המקצועי בנושא ואף לשינוי חזותי בבלוגים ובאתרי קולינריה ברשת".

במסגרת אירוע הטעימות והשקת תפריט החורף של מסעדת רפאל, שהשיק את היוזמה המשותפת השתתפו הבלוגרים: תמי "קולינריא" , אריאלה פיקסלר אורן "בישול בקצב הסלסה", מעיין נדיר, כפיר וגל food&wine , ערן ועידית "אוכל זה טעים" ורחלי זוסמן "פשוט מבשלת".
הצלמים: ניר אלון, אליק מוס, דודי מרום, נועם וינד, שלומי ארביב ואסנת רום.

בחודשים הקרובים יתקיימו אירועים נוספים שישלבו גופים קולינריים בכירים נוספים.

לאתר רפאל – www.raphaeltlv.co.il
לאתר מועדון הצלמים: www.canon-proclub.co.il

אודות קרט מקבוצת ניופאן
חברת קרט (1943) מתמחה בשיווק ומכירת מותגים בינלאומיים ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בתחומים: צילום וידיאו, מיכון משרדי וביתי, טכנולוגיה, תקשורת, אביזרי מחשב ותוכנה, אלקטרוניקה בידורית ועוד. קרט היא הנציגה הרשמית של Canon, PENTAX, Pixxel,  ,Altec Lansing ,Plantronics Diesny, ,Siemens, AXIS ,EIZO Viewcast, באפריל 2009 השלימה קבוצת ניופאן רכישה של 100% ממניות קרט ומיזגה את פעילותה לתוך החברה, כחטיבה נפרדת.
אודות ניופאן
קבוצת ניופאן הכוללת את "ניופאן IT",  קונצרן Haier, היא היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים בהם: TOSHIBA,BOSE ,   JBL , דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER ו-DELL. החברה המעסיקה כ- 400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה  ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ- 700 מליון שקלים.

 

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב