דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמבטיות 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2501 פעמים ]

אמבטיות הם דרך נהדרת לדאוג לגוף שלנו, דרך נהדרת וחשובה. חווית האמבטיות היא מרגיעה ומהנה. סידור קליל של האמבטיות שלנו בצורה הנכונה, בצורה הנעימה ביותר לנו עם החפצים שאני אוהבים באמבטיות שלנו, סידור כזה של האמבטיות שאנו עושים מידי פעם יכול לשפר משמעותית את חווית האמבטיות.

מאות שנים שאנשים עושים אמבטיות עשבים בטיפול בגוף ושמירה על הבריאות והן כטיפול יופי. יש הרבה יתרונות טיפוליים לאמבטיות עשבים ואחד הבולטים הוא העובדה שאמבטיות עשבים הם מאוד מרגיעות. המצרים ניצלו היטב את היתרונות של אמבטיות עשבים. על קלאופטרה אומרים שנהגה לטבול באמבטיות חלב ופרחים בשביל לשמור על עור לח ובריא. הרומאים עסקו המון באמבטיות עשבים והם בעצם היו האבמטיות שהפכו עם הזמן למכוני הספא השונים.

 

חוץ מאבטיות עשבים יש עוד כל מיני שיטות לערוך אמבטיות בריאות ומרגיעות. ישנם אמבטיות שמנים ואמבטיות בדבש ואמבטיות קצף ואפילו אמבטיות עם מלח. לכל אמבטיה היתרון שלה והן כולן מרגיעות ומזינות את עור הגוף במה שהוא צריך לו ושומרות עליו.

 

בני אדם מאז ומתמיד אוהבים את חווית המים שסובבים אותם מכל עבר. אפשר לחזור עוד לימי הרחם שם העובר בתוך מים גדל לו לאיטו וישנם הרבה לידות אפילו שנערכות בתוך המים מתוך כוונה להתקרב כמה שיותר לחוויה הטבעית של העובר ואולי לסדר לו נחיתה רכה אל תוך עולם האוויר. בני אדם אוהבים לשהות בים ובחוף הים ואפילו אם אינם טובלים במים. כך נהרות ומעיינות ואגמים כולם הם אתרי תיירות מושכים, תיירות מים שתמיד נודעת ביתרון טבעי על פני כל סוג אחר של תיירות וזאת בשל החיבה הקמאית של האדם למים.

 

אין זה מפתיע כלל שאנו אוהבים את האמבטיות שלנו ואוהבים לעיתים לסיים יום עבודה מתיש, או שבוע מתיש בתוך אמבטיה, באווירה שקטה ורגועה, עם נרות ושמנים, ואולי איזה דיסק שמנגנן לנו את המוסיקה האהובה עלינו שמהדהדת לנו עכשיו בחדר האמבטיות הקטן והנעים, הלבן והנקי, בו אנו שוטפים עצמנו מכל תלאות יום קשה ומתחים ולחצים. הגוף נרגע ומרשה לעצמו להרפות השרירים. הריח באף כה נעים וכל כך שקט ובטוח בחדר האמבטיות שלנו, שאת קול פכפוך המים אפשר לשמוע בהד החדר יחד עם המוסיקה הטובה שלנו ואולי איזה ספר טוב ונעים לקריאה רגועה ומרגיעה. מה נעימה וכמה נחמדת היא תחושת המים בעודנו שוכבים מכוסים במים חמים עם נוזלי סבון שונים ושמנים שונים וריחות נעימים ורכים המתערבבים זה בזה.

אמטיה טובה היא דרך מצוינת לחתום כל יום. טבילה של טהרה. טבילה של רגיעה.

 

אז בפעם הבאה שאתם ליד החנויות שמוכרות כל מיני מוצרי אמבטיה, חשבו על עצמכם ופנקו אתכם בכל מה שנדרש להשלמת חווית האמבטיות הכל כך מרגיעה.


מאמר זה נלקח מקטגוריית אמבטיותמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב