דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיש 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2715 פעמים ]

שיש

שיש היא אבן מאוד יקרה במראה שלה וגם לא מעט במחיר שלה ושיש היא סמל ליוקרה, שסמל לניצחון ולשלטון. לא בכדי ארמונות עבר ומבנים מפוארים מרוצפים בכל עבר בשיש. לשיש יש קסםפ מאוד מיוחד. קסם בראשיתי. אם אנחנו מדמיינים את ארמונו של קיסר רומאי כלשהו ודאי נראה זאת בסביבה מרוצפת היטב בשיש מפואר.

לכל שיש יש את המראה המיוחד שלו ואין אבן דומה לרעותה. הגוון של האבן והצבע של אבן השיש משתנים בהתאם למוצא הגיאוגרפי של אותה אבן המקום בו נחצבה.

השיש היא אומנם יקרה אך כשאנו עושים בה שימושים שונים בסביבת ביתנו או במבנים ציבוריים משרדייםן וכן הלאה אנו יודעים כי מדובר בעסקה משתלמת שכן השיש שומר על המראה שלו לזמן רב והברק והיוקרתיות שלו לעולם לא הולכים לאיבוד. לכן זו השקעה ששוה לחשוב עליה.

אפשר לראות הרבה שיש גם בבתים הפרטיים ובעיקר בסביבת המטבח. מטבחים רבים עושים שימוש בשיש לדלפקים השונים ובעיקר למשטחי העבודה. זאת בשל המעלות והיתרונות של השיש על פני סוגים שונים של חומרים שיכולים לשמש אותנו ואת המטבח שלנו והליות משטחי עבודה ראויים.

אז מהו משטח עבודה במטבח שלנו ומה חשוב שיאפיין את משטחי העבודה שלנו במטבח ומדוע השיש היא אפשרות מעולה?

אז במשטחי העבודכה שלנו במטבח אנו מניחים עליהם כלים בינהם סירים לוהטים. משטח העבודה שלנו חייב לדעת לתמודד עם חום הסירים אחרת בכל פעם שנניח עליו סיר חום המשטח יפגע והמראה שלו יפגם. במרקה כזה לשיש אין שום בעיה ואנו יכולים להניח עליו סיר לוהט ושום נזק לא יגרם לשיש. זו למשל סיבה מוצוינת לבחור בשיש.

עוד סיבה היא רטיבות ולחות. המטבח הוא סביבה מאוד רטובה. אנו מרטיבים בטעות ושופעים בטעות כל מיני נוזלים וחומרים ומשטח העבודה שלנו צריך לדעת לתמודד עם זאת מבלי שי]גם ומבלי שיס]פוג הרטיבות וישנה צורתו בגלל אותה רטיבות. את זאת עושה היטב השיש בעוד אטום לגמרי כמעט ולא סופג שום רטיבות וכך שומר על הצורה שלו לאורך זמן.

שימוש שלישי שאנו עושים על גבי השיש או על גבי משטחי העבודה הוא חיתוך של אוכל. חיתוך של ירקות וכדומה, השיש היא לא אבן שנשרטת ולכן יכולה לשמש אותנו כמשטח עבודה אידאלי.

אז באמת בשוק יש כל מיני אופציות למשטחי עבודה שונים לכל אחד החסרונות שלו ולכל אחד היתרונות שלו. אנו בהתאם לתפקיד שאנו מייעדים לאותו משטח עבודה צריכים לבחור בחומר המתאים. חוץ מהתפקיד של אותו משטח עבודה אנו רוצים גם חומר שישתלב עם העיצוב הכללי של המטבח או הבית. בכל המקרים האלו אנחנו נמצא שהשיש היא אחלה אפשרות שיש לקחת בחשבון ברצינות ובכובד ראש. משטחי העבודה צריכים לשרת אותנו לאורך שנים רבות וכדאי מאוד שיהיו מסוגלים לעשות כן ולשמור אל המראה שלהם.


מאמר זה נלקח מקטגוריית שישמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב