דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2069 פעמים ]

מיטות ילדים הם מקום של שינה. כמו שחשובה לנו השינה שלנו (או לפחות ככה אני חייב להאמין לאור מה שאני נוטה לראות לאחרונה עם חוסר שעות השינה של מבוגרים) חשובה לנו השינה של הילדים שלנו (ואולי אפילו יותר משלנו).כשנעשינו הורים לקחנו על עצמנו אחראיות- אחראיות לספק את כל הצרכים של הילדים שלנו עד שיהיו מספיק עצמאיים כדי לעמוד על הרגליים שלהם ולספק את הצרכים ההשרדותיים שלהם לבדם.אחד מהצרכי0ם האלה הוא הצורך בשינה- אחד מהמהותיים ביותר.
איכות השינה של הילדים שלנו משפיעה על הילדים שלנו- על מצב הרוח שלהם, על התפקוד שלהם ויכולת הקליטה שלהם במשך היממה. כמו שהיא הייתה משפיעה עלינו באותה צורה,איכות השינה של הילדים שלנו משפיעה על הילדים שלנו לטובה או לרעה- שינה עמוקה ומספקת תחזיר לילדים את האנרגיה שהם הוציאו במהלך היום ותחזיר אותם למלאי מרץ ושמחה. איכות שינה גרועה עשויה ליצור מצב של ילדים כועסים, לא מפוקסים ועייפים תמידית.
מיטות ילדים הם אחד הפרמטרים לאיכות השינה של הילדים שלנו. מיטות, כמו עם מבוגרים, צריכות להיות נוחות- מיטות ילדים בפרט צריכות להיות מותאמות לצרכים המיוחדים של הילד- הן צריכות להיות בגובה מספיק מתאים כדי שהילדים יוכלו לטפס על המיטה לבדם, הם צריכים להיות בגודל מספיק מתאים כדי שלא נצטרך להחליף מיטה כל שנתיים ביחד עם קצב הגידול האינטנסיבי של הילד. הן צריכות להיות מקום כיפי לחזור אליו- מיטות בצורות שונות או בדגמים שונים עשויים ליצור חיבה או סלידה ממיטה וזו בתצורה יותר אהבה או חיבה לשינה. מיטות בצורות שונות (כמו מיטה בצורת מכונית ספורט) עשויה לעורר את החשק בשינה אצל ילדים (רק תיזהרו שהם לא יקשרו שינה עם נסיעה במכונית ואז כשיהיו גדולים אסוציאטיבית יקשרו בין השניים).מיטות ילדים צריכות להיות גם מספיק נוחות כדי שהילדים יוכלו לישון עליהן בנוחות ועם זאת מספיק תומכות כדי שהן לא יצרו תנוחות לא בריאות לילדים בזמן השינה שלהם.
מיטות ילדים הן המקום של הילדים שלנו לישון עליו. ילדים שישנים שינה איכותית יהפכו את החים שלנו בתור הורים ליותר קלים כי הם ישפיעו בסופו של דבר גם על איכות השינה שלנו- כשאנחנו לא מתעוררים בכל לילה מהבכי של הילדים שלנו או כשאנחנו לא הולכים לישון כל לילה מודאגים או כשאנחנו הולכים לישון בשעות קבועות כי הילדים שלנו נרדמים גם הם בשעות קבועות התפקיד שלנו בתור הורים הופך להיות קצת יותר קל- ילדים שישנים בצורה איכותית הם הורים שישנים בצורה איכותית ואולי אפילו ההפך. המאמר נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב