דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סלונים כפריים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3431 פעמים ]

סלונים כפריים אוהבים סלונים כפריים? רוצים לעצב סלונים כפריים בבית? זה ממש לא בשמיים, לא מבחינת מאמץ להשיג פריטים ובוודאי לא מבחינת המחיר. להלן טיפים עיקריים להשגת המראה המושלם של סלונים כפריים:
סלונים כפריים הכל מתחיל בקש: קש היא מילת המפתח כאשר מדובר על הסגנון של סלונים כפריים. החל מספות קש, דרך כיסא נדנדה מקש, כולל שולחן קפה ואף מתקן לעיתונים. כמה שיותר קש ראהילים, בכלי ההגשה ואפילו בשטיחים עצמם, כך סלונים משדרים יותר "כפריות". סלונים מקש ניתן להשיג ברשתות רבות לריהוט ובחנויות בוטיק רבות כמו כן, ניתן להשיג רהיטי קש בחנויות המתמחות ביבוא מהמזרח הרחוק.
סלונים כפריים הכל מתחיל בעץ: עץ היא מילת המפתח השניה בחשיבותה כאשר מדברים על מראה כפרי עבור סלונים. עץ מלא, קהה או בהיר יוצר תחושה של חום, פשטות וכפריות. ניתן לבנות תקרה מעץ, ניתן לצפות קיר מעץ ואף לצפות את הרצפה בשכבת פרקט מעץ מלא. שימוש רב בעץ יוצר תחושה הרמונית בבית ומסמל חום, פשוט ויופי טבעי עבור הרבה אנשים. השימוש בעץ מומלץ בעיקר עבור אנשים המתגוררים בישובים גבוהים וקרירים ברוב ימות השנה.
סלונים כפריים הכל מתחיל בכפר (פרחים וירק): סלונים כפרים בפרט ובתים כפריים בכלל הם כאלה אשר הטבע פשוט מתקיים בתוכם. הכפריות - מקורה בכפר עצמו וזה אומר שיש לעשות שימוש רב באלמנטים כגון: פרחים, פרפרים, ירקות ופירות.... לאו דווקא פיזית, אם כי מומלץ להציף את הבית בעציצים ופרחים אבל גם ברמת הריפוד והתמונות, יש להקפיד על חזרה מרובה של פרחים, צמחים ועוד.
סלונים כפריים הכל מתחיל בצבעי טבע, צבעי אדמה: סלונים כפריים הם לעולם לא יכולים להתבסס על צבעים כגון שמנת, בז', לבן וכו'. סלונים כפריים הם סלונים בהם שולטים צבעי הטבע, צבעי האדמה החזקים (בורדו, חום, ירוק בקבוק, צבעי עץ למיניהם ועוד). מומלץ לבחור תמונות צבעוניות, שטיחים בצעוניים ובעיקר - ריפוד צבעוני עבור הספות. סלון כפרי הוא לרוב סלון בו המפות והווילונות הם אטומים, פרחוניים או בעלי גוון אחד קהה ודומיננטי.
סלונים כפריים הכל מתחיל בכריות: סלונים כפריים הם סלונים כייפים, מהנים ומרגיעים. סלונים כפריים הם סלונים בהם נוח לחלוץ נעליים, לשבת ולהתכרבל על הספה עם שמיכה ולשתות כוס תה מבלי לפחד ללכלך או להראות לא מנומסים. בכדי שאותן סלונים יצליחו להפוך לכאלה מזמינים ונוחים, יש להרבות להשתמש בכריות. הן בריבוי כריות על הספות והן כריות גדולות על הרצה או טוב יותר - על השטיח.
סלונים כפריים הכל מתחיל בתאורה: סלונים כפריים משדרים טבע ובטבע אין אור נאון חזק ובוהק. סלונים כפריים הם לא סלונים מוארים למשעי אלא סלונים מוארים למחצה על ידי תאורה עדינה. יש להשתמש באהילים צבעוניים, רצוי אהילים בגוונים של אדום וחום וכן אהילי קש בכדי להשיג את התאורה המעומעמת הרצויה. המאמר נלקח מאתר רהיטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב