דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות - חלק ב' 

מאת    [ 29/11/2009 ]

מילים במאמר: 851   [ נצפה 2125 פעמים ]

אז אחרי שהגדרנו תקציב, קבלנו רשימה מסודרת של המוזמנות, וקבענו תאריך, נשאר לנו "רק" לקבוע את כל השאר... אז מאיפה מתחילים?

יש כמה אופציות ויש כמה קונספטים, הכל תלוי כמובן ברצונה של הכלה לעתיד ובאופן בו החברות "זורמות".   Sleep over…. אם יש בינכן חברה עם בית גדול שמוכנה ורוצה לארח ולתרום את ביתה ל 24 שעות – קפצו על המציאה! חוסך לכן את התשלום למקום (דבר שבדרך כלל מייקר מאוד את המסיבה), האווירה בדרך כלל יותר ביתית ואינטימית, המטבח מאובזר והמקלחת והשירותים לבטח יותר נקיים.
החסרון – לא תמיד יש מקום לכולן לישון וייתכן ויהיה צורך בהתארגנות על שקי שינה ומזרונים. חסרון נוסף – ניקיון הבית...  :)   כמובן שמסיבת הרווקות איננה חייבת להיות כרוכה בשינה אבל יש משהו נחמד בלבלות יחד עם החברות בנוסף לעובדה שאף אחת לא צריכה לחזור שיכורה הביתה..     צימר אפשר גם לשדרג ולשכור צימר ללילה או לסוף שבוע.
מדובר באופציה מאוד נחמדה אך לא זולה במיוחד ולא תמיד מתאימה לכל כיס.
היתרון של צימר, שהוא מתאים מאוד למסיבה עם הרבה מוזמנות, בנוסף, ככל שיש יותר בנות כך העלות ללילה לכל אחת פוחתת.

טיפ: במידה והמסיבה נערכת בקיץ, תדאגו שתיהיה בריכה או ג'קוזי חיצוני ומזגן בכל חדר. במידה ומדובר בחורף: הסקה/חימום, מקלחת עם מים חמים וג'קוזי פנימי היכול להכיל בו זמנית כמות גדולה של אנשים.
  יש כמה דברים שיש לשים לב אליהם לפני שסוגרים על מקום: שיש מספיק מיטות לכולם, שהמטבח מאובזר, לסגור מראש את שעת הכניסה ושעת היציאה מהצימר, קרבה לשכנים (מבחינת רעש).
    בית מלון לעשירות שבינינו – כיף להתפנק בסוויטה במלון עם ג'קוזי ופינוקים נוספים... החסרון מעבר לעלות, צריך להביא אוכל מוכן בנפרד או להזמין room service.
כמובן שקיימת האופציה לרדת לאילת בדיל טוב ולהתפנן במלון שהכל כלול בו – ומה שנשאר לדאוג לו זה רק לעשות חיים ולשתות הרבה.     השכרת וילה ללילה ניתן למצוא דילים שווים של מארגנת מסיבת רווקות מקצועית אשר מציעה לארח את הבנות בדירה המיועדת לכך ולדאוג להפעלה. זהו פתרון נהדר למי שלא מצאה מקום ובא לה שמישהו אחר יעשה את עבודת הארגון והחשיבה בשבילה. את הדירה משכירים למספר שעות, בדרך כלל אין הגבלה לשעת הסיום, אך האירוע אינו כולל לינה. מומלץ בעיקר כשמדובר בהרבה בנות שלא מכירות אחת את השנייה.     מסיבת קונספט אז במידה ויש לכן חברה עם גג/חצר או כל מי שתיהיה מוכנה לנדב את דירתה לשם האירוע... ניתן להשקיע את הכסף שתחסכו בהפעלה. המגוון גדול מאוד ולכן נותר רק לבחור מה ההפעלה המתאימה ביותר עבורכן: החל משף אשר מכין עבורכן אוכל, פיסול בשוקולד, סקסולוגית, קוראת בקלפים, קוראת בכף יד, סדנת יוגה צחוק, סטייליסטית, סדנת אלכוהול וכו'. עם הבנות המתאימות והאווירה הנכונה יכול להצליח מאוד.     הפשוט במילה אחת: פאב. מה יותר כיף מערב בנות משולב עם אלכוהול? כאשר מדובר בקבוצה יחסית קטנה, או שבעלת השמחה איננה מעוניינת בהשקעה גרנדיוזית, בר מהווה פתרון נהדר!
אפשר עם אוכל ואפשר בלי אבל רצוי ששתייה תיהיה בשפע וכמובן המון מצב רוח טוב.
החסרון – במקום רועש קשה לשמוע אחת את השנייה, לכן אם תיהיו מעוניינות במשחקי גיבוש – זה לא בדיוק המקום האידיאלי. אם בכל זאת אתן מתעקשות על משחקים, בחרו בבר שקט יותר או אפילו חדר פרטי.     המיוחדים... אז מעבר לדברים הבנאלים יחסית, שוודאי רובכן מכירות, ישנם מספר רעיונות (שלקטתי פה ושם), שאמנם אני לא יכולה להבטיח לכן שתפלו מהכסא אבל בהחלט תיהיו חייבות להודות שיש בהם מן המקוריות:  

    •  טיול בצפון – במידה והנכן קבוצה קטנה של רווקות טיול בצפון יכול להיות נחמד, מקורי ומהנה. שני רכבים מקסימום. מעמיסים דברים טעימים לנשנוש, שקי שינה ואלכוהול. אפשר לעשות מסלול הליכה או פשוט לחנות בכנרת ללילה בטבע.
    • מסיבת חוף ים – תמיד נחמד לשבת סביב המדורה לקומזיץ.. אמנם אותי באופן אישי, זה מחזיר כמה שנים אחורה, אבל זה יכול להיות מאוד נחמד, במידה כמובן, שמזג האוויר מתאים.
    • משחק סימני דרך – מי לא זוכר איך משחקים בסימני דרך? שותלים כמה משימות במהלך הדרך עד שמגיעים למטמון. הכלה יכולה לעשות זאת לבד, בליווי חברה או כל החברות, לבצע משימות שהוכנו מראש במקומות שונים הקשורים לחייה ולבסוף להגיע לאירוע עצמו (מסאג'/בריכה/ים/פיקניק וכו').
    • מסיבת רווקים ורווקות משותפת – בחוף ים או בחצר להזמין את כל החברים והחברות הקרובים ולעשות מסיבה משותפת. מי יודע... אולי ייצא מזה משהו לאחת החברות ..?
    • יום פינוק בבית מלון או בספא – הכלה מתפנקת בטיפול מרגיע ומניקור פדיקור בעוד אתן נרגעות בסאונה או בג'קוזי או אפילו מצטרפות אליה....
אפשר ואף רצוי להתפנק לאחר מכן בארוחת בוקר או צהריים טעימה...

    • רכיבה על סוסים – אם כולן אוהבות את הרעיון מדובר בחוויה כיפית ומצחיקה במיוחד. ישנן מקומות שמארגנים לכם בסיום הרכיבה ארוחת ערב וטבילה בג'קוזי
    • צניחה חופשית – להזמין את הכלה לצניחה חופשית, ולאחריה ארוחה מפנקת וטעימה/פיקניק באיזור הצניחה.
    • יום כיף בים – מתחילים מארוחת בוקר טעימה שמביאים איתנו, מצטיידים בפירות, שתייה ומתוקים. שמשיות ומחצלות מהבוקר עד הערב עם משחקים הרבה שתייה ומצב רוח טוב.
    • יום כיף בלונה פארק – גם במקרה זה עדיפות לקבוצה מצומצמת.
    • שייט קייקים בירדן – לאלו האוהבות לצחוק ואוהבות מים...
    • החלקה על הקרח
  זהו פחות או יותר הרעיונות שעולים לי בראש כרגע, כמובן שאם גם לכן רעיונות מקוריים אתן מוזמנות להכניס אותם לפורום חתונות שלנו. הרעיון המקורי ביותר יזכה בפרס!  

 

מערכת אתר icosmetics


www.icosmetics.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב