דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכרז ייחודי והפרכת מיתוסים 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 1859 פעמים ]

מי שחושב שאי אפשר אחרת, של ייכנס למאמר הבא. מי שחושב שאפשר, זה המאמר בשבילו.

הכוח הכי חזק ביקום ובקיום שלנו הוא ההרגל. אוכלוסיות שלמות של משטרים חשוכים אשר נפלו לא מזמן, מתגעגעות לדיקטטורה רק מפני שהם היו רגילים אליו. האדם פוחד מאי הוודאות. הוא נצמד למוכר, לרגיל, לחוזר על עצמו רק מפני שאינו יכול לחיות באי ידיעה מה יקרה עוד מעט. עובדה.

הפרדוקס מתחיל כשהחיים אינם מתנהגים בהתאם. החיים הם דינמיים, משתנים כל הזמן ומפילים התמודדיויות חדשות ללא התחשבות במצב, בזמן או ברצון שלנו. כמה פעמים היינו בטוחים במשהו שלא ישתנה לעולם ולאחר כמה שנים או חודשים פתאום הסתבר לכם שלא כך הדבר. עובדה.

כך גם בנושא הכסף והתעסוקה. לימדו אותנו שכסף בא רק בעבודה קשה, לימדו אותנו שצריך ללמוד שני תארים ולהתחיל דוקטורט כדי להבטיח את עתידנו הכלכלי. לימדו אותנו לחסוך כל שקל, לא לבזבז, לא להעיז, ללכת על בטוח, לשמור על הקיים. אז לימדו.

אמרו לנו שרק לעשירים מותר לחיות טוב, שרק לעשירים יש את היכולת לקנות דירה חלומית, או מכונית יוקרתית. שגם מה שנראה אפשרות סוציאלית ושוויונית כמו מכירות פומביות או מכרזים הם בעצם סיפור כיסוי לאותה גברת – החזק והעשיר שולט, החלש והעני ימשיך לעבוד קשה. כי ככה הוא רגיל. כי הוא לעולם לא יעז אחרת.

ובכן, קבלו את מכרז ייחודי. שיטה בה לא העשיר מנצח אלא החכם. כל מי שמהנהן בראשו, שמחייך לעצמו בייאוש, שרגיל שעובדים עליו, שלא מאמין בשינוי מוזמן לדפדף הלאה ולא להמשיך לקרוא. יחד עם זאת, מי שמבין שהחיים הם לא בדיוק מה שהוא רגיל אליהם, שמעז לחלום, המאמר הזה הוא בשבילך.

מכרז ייחודי אומר כי ההצעה המיוחדת היא זו הזוכה. שתי הצעות זהות נופלות, הצעה ייחודית זוכה. הגלגלים בראש מתחילים לעבוד. זה בדיוק מה שרוצה שיטת מכרז ייחודי שתעשו. שתחשבו כיצד עושים את זה נכון, שתשחקו בכיף, שתנצחו. כמות ההצעות מאפשרת למוצר כמו דירה חלומית, מחשב נייד או אופנוע להימכר בסכומים מגוחכים. כולם מרוויחים, גם אתה.

ישנם אתרים רבים של מכרז ייחודי כמו בונקר מכרזים, שם תוכלו לקרוא על השיטה, להתאמן במכרזי התרגול, לגבש אסטרטגיה ולזכות במוצרים נחשקים במיוחד. מי שלא מנסה, לא יודע, מי שמרגיש חכם אך פוחד להשתמש בשכל שלו, מפסיד. מי שרגיל לחיים אפורים ובטוחים, ימשיך לקוות בסתר ליבו. האם אתה אחד מהם? ואם לא, למה אתה מחכה?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב