דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלנבוטרול ודיאטה - Clenbuterol 

מאת    [ 08/11/2009 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 9412 פעמים ]

קלנבוטרול - Clenbuterol 

קלנבוטרול ודיאטה: הקלנבוטרול נחשבת אצל הרבה אנשים כתרופה המסייעת לחיטוב הגוף, לכן אנשים בדיאטה, לוקחים קלנבוטרול הכדי לההפחית את ההשמנה ולחטב את הגוף והשרירים. כך למעשה הפך הקלנבוטרול לפופולרי בשימוש אצל נשים בדיאטה, גברים שמחטבים את גופם ובקיצור בשימוש אצל אלה שרוצים לשרוף יותר שומנים.

הקלנבוטרול הינה תרופה המשמשת או יותר נכון שימשה בעבר לטיפול במחלות של דרכי הנשימה, כגון: אסטמה וגודש בדרכי הנשימה. היות ולקלנבוטרול השפעה המרחיבה סימפונות (bronchodilator).

המאמר זה נדון אודות תפקודם ופעילותם של התרופה קלנבוטרול כגורם אשר מסייע לנצל חומצות שומן לאנרגיה זמינה יותר. וחשוב יותר כיצד למנוע את הפסקת הפעילות של הקלנבוטרול, כלומר לשפר את האפקטיביות של התרופה (מניעת הסבילות לתרופה) וזאת ע"י שמירת הקולטנים (רצפטורים) פעילים וזמינים למשך זמן ארוך יותר...

התרופה קלנבוטרול זמינה באופן ביולוגי בצורת המלח: קלנבוטרול הידרוכלוריד Clenbuterol hydrochloride.

הקלנבוטרול הינה אגוניסט לקולטנים adrenergic 2 עם קצת דמיון לתרופה אפדרין (ephedrine), השפעותיו מעוררות בדומה לסמים ובעלת השפעה טרמוגנית (thermogenic) אשר מגבירה את טמפרטורת הגוף.

השפעותיהם של שתי התרופות הנ"ל (אפדרין וקלנבוטרול גורמות לעלייה יכולת אירובית, גירוי מערכת העצבים המרכזית, ועלייה בלחץ הדם והובלת החמצן.

האפדרין והקלנבוטרול מגבירים את קצב חילוף חומרים (מטבוליזם) של השומנים, בעת ובעונה אחת האטה BMR של הגוף. הקלנבוטרול משמש בדרך כלל עבור מאפיינים הרפיית שרירים חלקים.

מינונים רפואיים: על פי רוב מינונים של כ- 20 עד 60 מיקרוגרם ליום. ולעיתים מינונים של עד כ- 150 מיקרוגרם ליום.

הקלנבוטרול ניתן גם לבעלי חיים כגון: הסוסים, אולם השימוש הרכיבה היא בדרך כלל בצורת נוזל (סירופ קלנבוטרול).

חשוב לציין, כי לאחר שבועיים של שימוש אצוף בתרופה קלנבוטרול אז הקולטנים יהיו רווים והתרופה לא תשפיעה עוד על גופנו, לכן ספורטאים עושים הפסקות. אך ישנם ספורטאים אשר נוטלים יחד עם הקלנבוטרול את התרופה קטוטיפן (Ketotifen) וכך התרופה עשויה להמשיך את השפעתה למשך כשישה עד כשמונה שבועות.
לרוב המינון השכיח של התרופה קטוטיפן (Ketotifen) הינו 1 עד 3 מיליגרם ליום אך הדבר תלוי במשקל הגוף. את השימוש בתרופה קטוטיפן מתחילים לרוב כשבוע לאחר התחלת השימוש בתרופה קלנבוטרול.

השימוש הרצוף בתרופה קלנבוטרול הינה עד כשלושה שבועות, אלה אם כן הספורטאי נוטל גם את התרופה קטוטיפן, אז פעילותו של הקלנבוטרול עשויה להכפיל את עצמה לעד כשישה שבועות.

חשוב לציין, כי התרופה קטוטיפן (Ketotifen) עושה את רוב האנשים רדומה ועייפים מאוד, לכן מומלץ לקחת את התרופה לפני השינה. הקטוטיפן יוצרת רעב אצל אנשים רבים, אבל אם אתה לוקח את זה בלילה זה לא צריך להיות בעיה כפי שאתה תהיה ישנה ופחות סביר שתבחין את הרעב אם אתה מקבל זו תופעת לוואי הקשורות בתרופה.

Clenbuterol נלקח כל יום, בבוקר, משבוע 1 עד שבוע 6.
Ketotifen נלקח כל יום, לפני השינה, בשבועות 2-6.

 וידאו קליפ, אודות קלנבוטרול אפדרין ודיאטה.

הפעם הראשונה שמשתמשים בתרופה קלנבוטרול:

בפעם הראשונה שאתה נוטל CLENBUTEROL: אתה חייב לקבוע לעצמך מה הוא המינון הנכון. עבור אישה המינון הממוצע יהיה בין 40-100mcg, גבר בין 80-160mcg. אתה מתחיל ב 20-40mcg במשך כמה ימים, ואז אתה מעלה עד 40-80mcg במשך כמה ימים יותר. בשלב זה אתה צריך "להרגיש" העבודה של הקלנבוטרול, אם הידיים שלך רועדות (טרמור) מעט, הדבר  אמור להתפוגג תוך יום-יומיים. אם זה מפריע לך אתה יכול להפחית  את המינון למינון 20-40mcg.

 

קצת הסבר אודות התרופה קטוטיפן: קטוטיפן הינה תרופה אנטיהיסטמינית המשמשת בעיקר לטיפול מונע באסתמה ברונכיאלית ולטיפול במצבי אלרגיה אחרים כגון: ברונכיטיס, קדחת השחת ופריחת עור.
לקטוטיפן תופעות לוואי של הדור הראשון של האנטי-היסטמינים, הבאה לידי ביטוי בנמנום, יובש בפה ועלייה במשקל. מכאן חסרונה ביחס לאנטיהיסטמינים מהדורות החדשים יותר.

 מחירים ועלויות של הקלנבוטרול: מחיר הקלנבוטרול במינון 0.4 מ"ג הינו 30 עד 40 אגורות לכדור. כלומר ש- 100 כדורים עולים כ- 30 עד 40 ש"ח בחו"ל. אך כאן בארץ מחיר הוגן הינו כ- 1 עד 2 ש"ח לכדור. למרות כי ישנם מאמני כושר אשר מוכרים אותו במחירים מופרזים של כ- 6-8 ש"ח לכדור.

 

ד"ר יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי. מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית). לפגישת ייעוץ בקליניקה: 0528567140 ספרים שכתב מר יעקב עזרא: "אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף", משנת 1993. "ספורטולוגיה - המדריך לספורטאים", (שנת 2004). "סטרואידים כל מה שרצית לדעת! ולא העזת לשאול?"(שנת 2004). אתר: דיאטה מהירה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב