דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח פלסטי - לעזור לטבע 

מאת    [ 02/08/2009 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2194 פעמים ]

ניתוח פלסטי

ניתוח פלסטי - לעזור לטבע....

ניתוח פלסטי נעשה במטרה לשנות ולעצב איברים מסויימים בגוף. ניתוח פלסטי מבוצע על ידי רופא כירורג, וניתן לבצע אותו בכל חלקי הגוף.

קיימים שני סוגים של ניתוחים פלסטיים: ניתוח פלסטי מטעמי אסתטיקה וניתוח לתיקון עיוותים ופגמים, אך בשני המקרים לא מדובר בניתוח טיפולי ומרפא.

ניתוח פלסטי מטעמי אסתטיקה מבוצע לשיפור ההופעה החיצונית והגברת הביטחון העצמי של המנותח, על ידי הכנסת שינויים באיזורים בגופו שאינו מרוצה מהם. ניתוח פלסטי מסוג זה, רצוי שיבוצע רק לאחר בדיקה פסיכולוגית של המטופל, על מנת לוודא שהניתוח לא נועד למלא צורך נפשי אחר, ושהציפיות ממנו ריאליות, מפני שלרוב מדובר בשינוי בלתי הפיך.

ניתוח פלסטי בעל תוואי רפואי נעשה לתיקון פגמים מולדים או חלקי גוף שניזוקו, כגון עיוותים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים, כוויות וכו'.

בישראל כל כירורג רשאי לבצע ניתוחים פלסטיים, ולא נדרשת ממנו התמחות בתחום מסויים.

ניתוח פלסטי - רפואה כטרנד אופנתי

הניתוחים הקוסמטיים הפופולאריים ביותר הם: הגדלת חזה, ניתוחי אף, עיבוי שפתיים, שאיבות שומן, מתיחות פנים והסרת שיער. בנוסף, הטכנולוגיה שקיימת כיום בתחום הרפואה מאפשרת לבצע שלל ניתוחים פלסטיים אחרים, בהתאם לבקשת המטופל - מפיסול ברכיים ועד הלבנת עור.

מחקרים מראים כי לפחות 15 אחוז מהאוכלוסיה בארץ עבר או מעוניין לעבור ניתוח פלסטי בשלב מסוים בחייו. מדובר במספרים עצומים ובענף שמגלגל מיליונים, בשל ההבטחה שהוא טומן בחובו - היכולת להגשים כל חלום שקשור במראה חיצוני.

תחום הניתוחים הפלסטיים פופולרי במיוחד בקרב נשים ובני נוער - למשל, מחקרים מראים כי למעלה מ-50 אחוז מניתוחי האף בישראל, מבוצעים בבני נוער מתחת לגיל 18. עם זאת, גם אוכלוסיית המנותחים של הגברים עולה בהתמדה בשנים האחרונות, בעקבות התפתחות התפיסה של "הגבר החדש" - גבר מעודן, רגיש ומטופח יותר.

בניגוד לנהוג בעבר, כיום אנשים כבר אינם מתביישים בעובדה שעברו ניתוח פלסטי , והדבר אף מהווה מעין סמל סטטוס חברתי. הדבר נובע, ככל הנראה, מהתפיסה החדשנית שמראה טוב גורם להרגשה פנימית טובה, ולכן אין פסול בשאיפה לכך.

ניתוח פלסטי - איך בוחרים מנתח?

כאמור, בישראל אין חוק המחייב התמחות בניתוחים פלסטיים לשם ביצועם, וכל רופא מנתח מוכשר לעשות זאת. כתוצאה מכך, קיים סיכון רב שתוצאות הניתוח לא יהיו מיטביות, מפאת חוסר ניסיון של המנתח.

לכן, חשוב מאוד לבחור את המנתח הנכון כאשר רוצים לעשות ניתוח פלסטי, על מנת להבטיח שביעות רצון מלאה מהתוצאות ולמנוע סיבוכים מיותרים.

הדרך הטובה ביותר לבחור את המכון או המנתח היא לברר אודותיהם מראש - אם מדובר במכון חדש ולא מוכר, בעל מספר מצומצם של לקוחות, רצוי להימנע מביצוע ניתוח פלסטי בו. במקום זאת, התייעצו עם מכרים שעברו ניתוחים פלסטיים מוצלחים לטעמכם, על מנת שימליצו לכם על המכון שבו הם נותחו. אם אין לכם מכרים כאלה, ניתן לחפש משובים אוהדים באינטרנט ודרכם ליצור קשר עם לקוחות מרוצים.

ניתוח פלסטי - שלב ההחלמה

כמו כל ניתוח, גם החלמה לאחר ניתוח פלסטי תלויה בסוג והיקף הניתוח. ההחלמה משתנה מאדם לאדם, ותלויה בגורמים רבים - תגובת הגוף לניתוח, המצב הגופני הכללי של המנותח, אלרגיות שהמנותח סובל מהן ואופן הטיפול.

באופן כללי, לאחר ניתוח פלסטי מומלץ לנוח הרבה, ובעיקר להימנע ממאמצים באזור הניתוח. למשל, לאחר ניתוח חזה רצוי להימנע מפעולות הדורשות פעילות נמרצת של הידיים, כגון שחייה.

בכל מקרה, לאחר ניתוח פלסטי חשוב להיצמד להוראות המנתח ולבצע אותן בדיוק, על מנת להאיץ את זמן ההחלמה, ולהבטיח שהתוצאה הסופית תהיה הכי יפה שיש
ד"ר מיכאל פיינרמן, רופא מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית, בעל ניסיון רב בארץ ובחו"ל. ד"ר פיינרמן שימש כמנתח בכיר במרכז הכירורגי בירושלים, משגב לדך, ועד היום ביצע אלפי ניתוחים בתחום הכירורגיה הפלסטית והקוסמטית ומיישם בעבודתו את השיטות החדישות והבטוחות ביותר המוכרות בעולם. מרפאת ד"ר פיינרמן, הממוקמת במרכז הרפואי ירושלים, מרכז רפואי אמין ביותר, פועלת מזה 25 שנה בתחום ומעניקה טיפול אינטימי ואישי. ייחודיות הטיפול של ד"ר פיינרמן באה לידי ביטוי הן ברמתם הגבוהה של הניתוחים הפלסטיים והן בטיפולים שאינם פולשניים, המיועדים להחליף את הניתוח על כל הסיכונים הכרוכים בו. ייעוץ ניתן לקבל במרפאה, בה תזכו ליחס חם ואוהב ולחיוך.
פיינרמן קליניק, דיסקין 9 א', ירושלים. 02-5636263 http://www.feinerman.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב