דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טעויות גדולות שגברים עושים כשהם רוצים נשים 

מאת    [ 31/07/2009 ]

מילים במאמר: 959   [ נצפה 7561 פעמים ]

10 טעויות שגברים עושים עם נשים
לאחר שנים שאני מדריך גברים כיצד להצליח עם נשים שמתי לב שיש מספר טעויות שגברים חוזרים עליהן שוב ושוב. אותן טעויות מונעות מהגברים להצליח עם נשים ופוגעות באושר שלהן ואפילו ברמת החיים.

בואו נראה מה הן הטעויות:
1.הם "מוכרים" את עצמם בקלות מדי לנשים. מה הכוונה? רק בגלל שבחורה יפה ומושכת התייחסה אליהם או נתנה להם תשומת לב הם מתלהבים ממנה והיא משפיעה על כל ההתנהגות שלהם. נסו להיזכר באותו מקרה שראיתם מישהי ממש מושכת ופתאום לא היה לכם מה להגיד לה או שסתם הייתם בהלם. לפעמים, אישה יפה יכולה להיות כמו קריפטוניט של סופרמן עבור גבר - היא יכולה לשתק אותו. אנחנו שוכחים לבחון את הבחורה ולראות אם היא בכלל מתאימה לנו ובמקום זאת מנסים להראות לה כמה אנחנו טובים ומוכשרים (מדברים יותר מדי, מנסים להרשים, מספרים דברים טובים על עצמם בכוונה).

2.אנחנו חושבים שלהיות נחמד ליד נשים, לנסות לרצות אותן יגרום להן להימשך אלינו. למעשה להתנהג בצורה כזו זה פשוט דרך מניפולטיבית להשפיע על בחורות. גברים עושים טובות לנשים, גברים שמים את הצרכים והערכים שלהם בצד, גברים קונים מתנות לנשים, מחמיאים להן וכו'. אני לא טוען שהדברים הללו הם דברים רעים או לא בסדר אבל אתה עושה אותם בשביל להשיג את הבחורה זו מניפולציה זולה. כשיש לך ספק שאל את עצמך - ?האם אני נחמד כלפי בחורה זו במידה שהייתי נחמד לסתם ידידה שאין לי איתה אינטרס?? (לרוב התשובה תהיה לא, אתה נחמד כי יש לך אינטרס וזה בסדר אבל למעשה להתנהג בצורה כזו לא יקדם את האינטרס שלך). להיות נחמד זו דרך זולה להתחנן לאהבה ותשומת לב.

3.מצד שני, יש גברים שחושבים שלשחק את תפקיד המניאק או לתת לבחורה רגש שלילי זה מה שיגרום לה לרצות אותך. אותם הגברים כנראה נדחו בעבר על ידי נשים כשהיו נחמדים מדי ושמו לב שיש כל מיני מניאקים שתמיד הולך להם עם בחורות. אנחנו לא באמת מודעים לתהליך הבחירה שנערך אצל הבחורה כלפי גברים.

4.גברים מנסים חזק מדי - גברים מנסים להראות לאישה משהו שהם לא: מנסים להבליט את הצדדים החיוביים בהם, גברים מספרים סיפורים מגניבים על עצמם, הם מנסים לספר בדיחות מוצלחות, להראות כמה שהם מוצלחים בעבודה וכו'. עמוק בפנים גברים חושבים שנשים לא ירצו לראות את החלק הלא מושלם בהם, ואת הצדדים העדינים, הרגישים שלהם. אנחנו מציגים (ולעתים מגזימים בהצגה) את התכונות החיוביות שלנו אבל מסתירים תכונות שליליות בגלל שאנחנו חושבים שנשים לא יקבלו אותנו כך. אנחנו שמים על עצמנו מסיכה או מנסים להסתיר, ונשים יודעות את זה.

5.כמעט לכל הגברים יש את הבעיה הזו - אנחנו מהססים לקדם עניינים. אנחנו מפחדים לקחת דברים לרמה אינטימית. אנחנו מהססים להחזיק את היד לבחורה, לחבק אותה, לגעת בה, לנשק אותה. למה? יש לזה כל מיני סיבות שונות ומגוונות - חלק מפחדים להרתיע את הבחורה, חלק חוששים שזה לא יצליח, אחרים מחכים לרגע המושלם לקדם עניינים, חלק מפחדים לאבד את הבחורה (יש עוד סיבות שונות ומגוונות, בקורס שלי יש עבודה רצינית על התחום הזה).

6.גברים חושבים שמספר טלפון של בחורה שווה משהו - ברגע מסוים אנחנו מצליחים לקבל טלפון מבחורה. אחר כך אנחנו תוהים למה היא לא מסכימה להיפגש כשאנחנו מתקשרים או בכלל לא עונה. אנחנו אפילו משוויצים בפני החברים שלנו:?השגתי השבוע 5 טלפונים". יופי, זה חמש בחורות שלא יפגשו איתך לעולם.

7.אנחנו נותנים לנשים לקבל החלטות ולהוביל אותנו - כשבחורה שואלת אותנו:?לאן אתה רוצה ללכת הערב?? אנחנו עונים :?לא יודע, לאן בא לך ללכת??. אין לנו ביצים, תרתי משמע. נשים רוצות גבר שיוביל אותן, גבר שיסחף אותן, הן רוצות גבר שיקבל החלטות עבורן, נשים צריכות את המנהיגות שלנו. המטרה היא לא להיות "פריק שליטה", המטרה היא מנהיגות ואמון. המטרה היא שליטה, לא שתלטנות.

8.אנחנו נותנים לאישה לשלוט על השיחה ונותנים לה לדבר על מה שהיא רוצה. ואז מבלי לשים לב, אנחנו נכנסים לשיחות כבדות כמו לימודים, עבודה וכו'. למעשה, רוב הסיכויים שאם תיתן לאישה להוביל את השיחה, מהר מאוד השיחה תגיע למבוי סתום. החיים שלנו היו קלים הרבה יותר אם היינו יודעים איך להוביל את השיחה לנושאים שיגרמו לה להרגיש רגשות ורגש כזכור זה אוויר לנשימה עבור הבחורה.

9.אנחנו מפחדים להביע את המחשבות שלנו בקול. אז אנחנו מסננים את מה שיש לנו להגיד ומפתחים תקיעות בשיחה. או שאנחנו מפתחים שיחות פשוטות ומשעממות כמו שאר הגברים, ואז נכנסים לאותה קטגוריה כמו שאר הגברים (ידידים או סתם מחזרים).

10.באופן לא מודע אנחנו מפחדים מהצלחה. כן,כן ממש כך - אנחנו מפחדים להצליח עם נשים באופן לא מודע. להצלחה עם נשים יש מחירים גבוה בנוסף לכל היתרונות שזה כולל בתוכו. למשל, ידעתם שהרבה מהחברים שלכם יתחילו לקנא ברגע שהם יראו שאתם מצליחים עם נשים? להיות טוב עם נשים דורש מכם המון אחריות ושינוי גישה רציני.

הרבה גברים גאים מדי בשביל לחפש עזרה בתחום הזה. הרבה גברים נמצאים בהכחשה - הרבה אנשים יתווכחו איתך על התחום של ללמוד איך להצליח עם נשים ויטענו שזה בכלל לא עוזר מתוך מקום של אגו.

אם זיהית את עצמך עושה את אחת הטעויות סימן שיש לך מקום להשתפר. את הצעד הראשון בדרך לשיפור כבר לקחת - אתה מזהה את הבעיה. בקורס היסודי שלנו אנחנו נעבוד איתך על כל הבעיות הללו ונדאג שלא תחזור על הטעויות הללו שוב.
בשביל להצליח עם נשים לא צריך ללמוד טכניקות, משפטים מוכנים מראש או טריקים. בגדול, יש לכם בעיות פנימיות ואתם חושבים שטריקים חיצוניים או טכניקות יעזרו לכם להסתיר את כל הבעיות הפנימיות שלכם. זה לא עובד ככה.
בקורסים אנחנו עובדים על שיפור היכולת הטבעית הקיימת אצלכם תוך ניתוח מקרים ספציפיים שלכם ומתן הסבר לכישלונות עבר וכיצד להימנע מהם בעתיד.

בשביל להצליח עם נשים צריך לשים בצד את האגו והרבה מהדברים שאנחנו מאמינים בהם כיום ולקבל פרספקטיבה שונה על הנושא. לכל אחד יש את הדרך שלו לעשות דברים, לפעמים כשאתה לא מרוצה מהתוצאות שלך, אתה צריך לחשוב שאולי צריך לשנות את הדרך בה אתה עושה את הדברים. היום, יש לכם את דרך ההתנהגות המסוימת שלכם עם נשים וזה לא מוביל אתכם לתוצאות או מוביל אתכם לתוצאות חלקיות. אני מזמין אתכם לפתוח בדרך חדשה ואני מבטיח לכם שמי שיבחר לצעוד בה יגיע לכל תוצאה שהוא רוצה.
שלכם,
סטס
סטס סגין ארגון "סוד ההצלחה"
ארגון שמעביר קורסים לתקשורת אפקטיבית עם נשים
מדריכי הארגון הם בוגרי החוג לפסיכלוגיה
באוניברסיטה העברית בירושלים
http://www.mysod.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב