דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי ילדים 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2501 פעמים ]

עיצוב חדרי ילדים הוא עיסוק חביב למדי שאפשר לעסוק בו כמובן בסביבת הבית שלנו ועם הילדים שלנו שיטלו חלק ב עיצוב חדרי ילדים. אומנם מלאכת עיצוב פנים היא מלאכתם של מקצוענים מלומדים אבל בכל זאת, כולנו ניחנו בחוש עיצובי כלשהו מי יותר ומי פחות וכולנו יכולים לעשות מאמץ בעיצוב חדרי ילדים שיש לנו בבית ולהנות מזה מכל מיני כיוונים. כמובן שהמכיוון של עיצוב חדרי ילדים. בסופו של דבר חדר מעוצב הוא חדר יפה יותר שנעים יותר לשהות בו ולהזמין אורחים וחברים להתארח בו. מכיוון אחר, העיסק בעיצוב חדרי ילדים יכול לזכות אותנו בזמן איכות עם הילדים שלנו, זמן איכות של יצירה אמיתית משותפת ומגבשת עם הילדים שלנו. על ידי עיצוב חדרי ילדים משותף אנחנו מחדדים יכולות אסטטיות אצל הילדים שלנו ונחשפים יותר לעולמו ולצורות החשיבה שלו. מה שבטוח הוא שבעת עיצבו חדרי ילדים עם הילדים שלנו אנחנו מוצאים מהם את המיטב ואת זוכים להצצה אל תוך עולמו הפנימי וזאת תוך כדי עיצוב חדרי ילדים והעלאת שאלות, העדפת דבר כזה על פני אחר ודיאלוג עם ילדינו להבנת ההעדפות האישיות של כך אחד ואחד.
וחוץ מכל יתרונות אלו ב עיצוב חדרי ילדים משותף עם ילדינו, אנחנו גם מערבים את הילד שלנו בבנייה ועיצוב החדר וגורמים לו לחוש אחריות לאירגון החדר והסדר שבחדר ומרגילים אותו לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת ומדובר בשיעור חינוכי לכל החיים.
לא אחת אנו ממליצים להורים לשתף ולערב את ילדיהם ב עיצוב חדרי ילדים או ליטול חלק בעיצוב שאר חלקי הבית ולשתפם כמובן בתחזוקה השוטפת של הבית. למהלכים הללו ערכים חינוכיים עד אין קץ. הילדים נוטלים חלק במאמץ המשפחתי המשותף ומרגישים חלק אחראי בעל חובות בסביבת הבית ולא רק כאורח בעל זכויות בלבד. מעבר לכך, הילד שנוטל חלק בכל הפעולות הללו בסביבת הבית שלנו מתחיל לחוש אחריות גדולה וגם יצירתיות וישנן הרבה יוזמות שבאות מצד הילד מבלי שניסינו להפעיל אותו בכלל והוא רואה את כל הסביבה שלנו כמקום בו הוא יכול לפעול ולהוסיף יצירה וחן מתוך תוכו. הילדים זוכים לעצמאות באמצעות ההפעלות הללו.
אז מאוד מומלץ להתחיל בעיצוב חדרי ילדים בשיתוף הילדים. לשאול אותם בנוגע לאווירה שהם רוצים שתהיה בבית ולנסות להבין מהם מהו הכיוון הכללי של העיצוב של החדר ילדים שהם רוצים ולהתחיל לנתב משם. לפעמים נגלה שהילד שלנו הוא מעצב פנים לא קטן ועיצוב חדרי ילדים ממש קטן עליו ותכף הוא עובר הלאה ומתחיל לשטוח התוכנית העיצובית שלו בנוגע לשאר חלקי הבית וכולו חדוות עשייה ויצירה. וכל זאת בגלל שהצתנו בו את התחושה הנפלה שבעשייה הברוכה כדוגמת עיצוב חדרי ילדים, עשייה שבאה להטיב עם עצמנו, להשקיע מאמצים מעצמנו למען עצמנו ולמען הסביבה בה אנו חיים.

מידע נוסף על עיצוב חדרי ילדים בפורטל עיצוב



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב