דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט כפרי 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2686 פעמים ]

ריהוט כפרי עדיין שומר את הפופולאריות שלו וזאת כיוון ש ריהוט כפרי מאפשר לנו תחושה של פשטות נעימה בבית שלנו ומדמה איזה שהוא מקום מפלט מהשגרה של החיים המודרניים והסביבה הכל כך אורבנית ומבוטנת בה אנו חיים.
ריהוט כפרי יכול לשאוב את ההשראה לעיצוב שלו מכל מיני מקומות ונושאים. כמובן שהמיקום הגאוגרפי של מעצב ריהוט כפרי הוא מאוד קריטי כמו כן גם הרגלי השימוש של המטבחים השונים וחדרי המגורים השונים בארצות השונות, כל אלו ישתקפו היטב בריהוט כפרי.
כמובן שאפשר לראות חדירה של עיצובים מודרניים לתוך ריהוט כפרי ולהפך, אפשר לראות היום כל מיני אלמנטים עיצוביים שונים של ריהוט כפרי שמככבים בריהוט מודרני וכמובן שהריהוט הכפרי אימץ לעצמו כל מיני מאפיינים שקשורים לפונקציונאליות ולעיצוב מודרני יותר. מסורות ישנות לצד מסורות חדשות וביחד, שילובים של מסורות חדשות עם מסורות ישנות, ואנו , לקוח הקצה, רק נהנים ממבחר ענק ומאוד נוח של רהיטים שונים שיכולים להשתלב בעצם בכל סביבה ויכולים לאפשר לנו להכניס הביתה מעט פשטות וטבעיות של ריהוט כפרי מבלי לבנות בית מקש.
רבים מאיתנו יורשים פריטי ריהוט כפרי מיוחדים ולפעמי ם גם מאוד נדירים, ולא מעט מאיתנו אוהבים לחדש ריהוט כפרי ישן ואיכותי, כלומר מאוד מעוצב, וריהוט כפרי כזה יכול לאחר מכן לככב בחדר שלנו בפריט דקורטיבי נאה ולא משנה מהו העיצוב השולט בביתנו, לריהוט כפרי יפה תמיד יש מקום בכל סביבה והוא בכל מקרה עומד בפני עצמו.
לא מעט מאיתנו מחזיקים בכישרון ובחיבה גדולה מאוד להתהלך בשוקי פשפשים שונים ולאתר חתיכות ריהוט כפרי מיוחדת. לא מעטים מאיתנו גם יודעים לקנות את אלו הפריטים ולהביאם אל סדנת העבודה הביתית ושם לשפץ אותם מן העץ ועד לצבע ואיכות הגימורים. ממש לרענן את הרהיט ולהחזיר לו את המראה הטבעי והנינוח שלו כביום היווצרו על ידי אותו נגר אי אז בשנים עברו. ריהוט כפרי שכזה זוכה לחידוש ורענון שמחזיר אותו לחיים והפעם כרהיט מאוד מיוחד ומאוד נחשק שלא מעט אנשים יהיו מוכנים לשלם לא מעט ממיטב כספם עבור אותם פריטי ריהוט כפרי.
ללמוד כיצד לשפץ ריהוט כפרי זו לא בעיה כלל ועיקר, בעיקר היום בעידן בו באינטרנט אנו יכולים למצוא כל פיסת מידע שנרצה ולפעמים נוכל למצוא כאלו שנכתבו ממש על ידי אומנים בתחום, וברוב המקרים אנו נמצא גם סרטוני וידאו שיסבירו לנו ממש כיצד עלינו לשפץ ולחדש פריטי ריהוט כפרי. האפשרויות מרובות ואפשר למצוא היום מזנונים ושידות מיוחדות וכל מיני פריטי ריהוט כפרי מעניינים בשוקים השונים ואפשר לקחתם הביתה ולשפצם ולחדשם ואז להנות מהם בריהוט דקורטיבי בבית שלנו, או אפילו למכור את הרהיט המחודש שלנו בכסף טוב ולהנות הן מהעשייה והן מהרווח.
מידע נוסף בפורטל הרהיטים המוביל של ישראל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב