דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצבע כראי הנפש וככלי להשגת יעדים 

מאת    [ 29/06/2009 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2178 פעמים ]

עוצמת הצבעים - שיטת אורה סומא מהי?
אורה סומא היא שיטה לאבחון ואיזון בצבעים שפותחה לפני למעלה מחצי יובל על ידי ויקי דבורה וול, יהודיה אנגליה, שהייתה רופאה ומרפאה הוליסטית. אורה סומא היא תרפיית נשמה שמהותה לאפשר לאדם להכיר את עצמו טוב יותר ולהתחבר לדרך שלו. זו שיטה מעצימה היוצרת איזון וריפוי. באמצעות למעלה מ-100 בקבוקי זכוכית המכילים שילובי צבעים מרהיבים ביופיים, מתבצע אבחון חווייתי החושף את היכולות, הייעוד והפוטנציאל של האדם. האבחון מראה גם את האתגרים והמחסומים שמפריעים לאדם להתקדם, את המקום שלו היום בתוך המסע של חייו ולאן נכון לו לקדם את עצמו. הכלי הטיפולי הוא אחד הבקבוקים שנבחרו על ידי האדם באבחון. הבקבוקים מכילים שמנים אתריים וצמחי מרפא ומורחים אותם על מרכזי האנרגיה בגוף במשך מספר חודשים. תפקידם לשחרר את אותם חסמים שמקשים על חיי האדם, (אלו שהתגלו באבחון) וליצור איזון רגשי, נפשי, פיזי ורוחני. היופי בכלי הזה שהינו עוקף שכל, דהיינו לא נדרש להאמין כדי שזה ישפיע.

חיים בהתאם להשגת יעדים
לכולנו יש מטרות ויעדים - זוגיות, משפחה, קריירה ועוד. לכל אדם יש יעוד שונה, מתוכו הוא מציב לעצמו את יעדיו במטרה להגשים אותם. אנחנו מודדים את עצמנו, וגם הסביבה בוחנת אותנו, בהתאם למימוש יעדים. לחלקנו קל יותר לקדם תחומים מסוימים ומאתגר לקדם אחרים. כבני אדם יש לנו אמונות והרגלים שספגנו לאורך השנים, חלקם מאפשרים לנו לקדם חלק מהיעדים שלנו, חלקם מגבילים ויוצרים תקיעות. תקיעות זו גורמת לנו להרגיש תסכול בגלל חוסר בהתקדמות ובהצלחה.

מה מאפשר הכלי של אבחון ואיזון בצבעים כחלק מתהליך להשגת יעדים?
לאורך השנים ומתוך הניסיון שהצטבר בליווי של אנשים רבים בתהליכים אישיים וקבוצתיים, מצאתי שהכלי הקסום של אבחון ואיזון בצבעים מאפשר לקדם מטרות ויעדים. זהו כלי שמסייע לזהות ולהתחבר לעוצמות פנימיות, ולשחרר בדרך נעימה וחווייתית דפוסים והרגלים ישנים, אשר גרמו לאדם עוגמת נפש וקושי להתקדם בחייו. הידע שמתגלה דרך הצבעים והטיפול בם, חוסך לאדם זמן, כסף ואנרגיה בתהליך השגת היעדים שלו, והיא חשובה מאין כמוה מאחר ולא תמיד ניתן לשחרר נושאים עמוקים דרך עבודה "שכלית", ועבודה עם צבעים עוקפת את המקום הזה. השימוש בצבעים מחזק את "הצבעים האמיתיים" של האדם, משחרר "צבעים" שמעיקים על חייו ויוצר חיים בגוונים של חיבור, בהירות, שלווה והגשמה.

טליה לינור פלד - מאבחנת ומאמנת הוליסטית בצבעים
אין להעתיק מאמר זה ללא אישור בכתב מהכותבת

טליה לינור פלד - מאבחנת ומאמנת הוליסטית בצבעים. משלבת אבחון וטיפול באורה סומא עם אימון אישי ומקצועי בדרך מאמנת נגוהות שפותחה על ידה. טל. 0525-870701 דוא"ל: linor@ornegohot.co.il אתר: http://www.ornegohot.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב