דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחנו את עצמכם - האם אתם אנשים ארציים או אנשים רוחניים, ומה משמעות הדברים? 

מאת    [ 17/06/2009 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 3153 פעמים ]



בחנו את עצמכם - האם אתם אנשים ארציים או אנשים רוחניים, ומה משמעות הדברים? / מאת יואב ברנזון



אנשים ארציים - מחפשים כסף

אנשים ארציים הם אנשים שפועלים מהראש, לא מהלב. השיקולים שלהם הם מעשיים לחלוטין, הם אנשים שטחיים, פשוטים, רדודים, חומרניים שרוצים כל החיים שלהם להתקדם מבחינה כספית וכלכלית.

אנשים ארציים אינם אנשים רגשיים, רוחניים, פילוסופיים או מעמיקים. אין להם קשר לאלוהים, לנשמה, למגע, לסנסואליות, למסתורי, למיוחד, למקורי ולייחודי. הם חיים חיים פרקטיים, טכניים, צפויים ובנאליים. הדבר החשוב ביותר עבורם הוא הכסף.


אנשים ארציים באים מבית מעשי, מאורגן, רדוד ושטחי




ברוב המקרים, אנשים ארציים הם אנשים שבאים מבית טכני, לא יצירתי, פשוט, רדוד ושטחי. הם רגילים לתבניות ולמסגרות, הם חיים בצורה רובוטית, הם אינם זקוקים לחוויות רגשיות או לעוצמות רוחניות אלא מסתפקים בממשי ובגלוי - לא בנסתר ובמעבר.

הם אינם עסוקים בשאלות קיומיות, אלא מתרכזים בניסיון לקחת מהחיים את כל האפשרויות החומרניות כל עוד ניתן. יצירה, אומנות, דת או רוח אינם מעניינים אותם והם אינם אנשים מאמינים.



אנשים רוחניים - מחפשים אהבה טהורה


אנשים רוחניים מחפשים אחר התעלות, חוויות גדולות, שיאים, כל מה שמעבר לשגרתי, כל מה שמיוחד וזה שאינו ניתן להגדרה. אחד המניעים המרכזיים שלהם בחיים הוא אהבה, וללא אהבה הם מרגישים שהם אינם חיים אלא פשוט כבים.

אנשים רוחניים אינם מייחסים חשיבות לכסף ולחומר, הם מזלזלים ברדיפה אחר ביטחון כלכלי והם מוכנים לחיות בצניעות, ובלבד שהנפש שלהם תהיה מלאה וגדושה באהבה, בנתינה, בטוהר, ברגש, באידיאלים ובערכים.






אנשים רוחניים באים מבית מבולבל, משוגע, מיוחד, משכיל או חסר גבולות וחלש

אנשים רוחניים באים בדרך כלל מבית מבולבל או משוגע, בית יצירתי מאוד, בית שהוא חסר גבולות, הורים שהיו אבודים, מכורים, מפותחים מאוד או משכילים ורחבי אופקים.

אנשים רוחניים הם אנשים בעלי נשמה יתרה הזקוקה למילוי מתמיד של רגשות. הם אינם מוכנים להסתפק בחיים רגילים, ואפילו לא בחיים נוחים וטובים - הם זקוקים לעומק, לתכלית גדולה, לאהבה טהורה, למשמעות רוחנית, לקסם של ממש, לדבר האמיתי שנוגע, שמרטיט את הרגש, שמרעיד את הלב וגורם לחיים להיות עזים ואמיתיים ככל האפשר.






אדם ארצי הוא אדם פשוט אבל רדוד - אדם רוחני הוא אדם רגיש אבל עמוק

אנשים ארציים הם אנשים מוגבלים שחיים חיים טכניים שאינם מספקים אדם שהוא רוחני מטיבו. אדם רוחני זקוק לאמת, למגע, לעומק, לחופש, ליצירתיות, למיניות קסומה, לחיבור רגשי ולתחושה חזקה של אוטנטיות וחיבור לכוח עליון.

מרבית האנשים הם או אנשים ארציים או אנשים רוחניים. מעטים האנשים המשלבים גם ארציות חזקה וגם רוחניות עמוקה. כדי להיות אדם שרגליו על הקרקע אבל ראשו בעננים - יש ליצור תחילה איזון פנימי עמוק של האישיות המאפשר למעשה לעשות אינטגרציה בין העולם הרוחני לבין העולם הארצי.



וטיפ לסיום: אנשים רוחניים הם בדרך כלל אנשים חסרי הבנה כלכלית ומעשית. אנשים ארציים הם בדרך כלל אנשים חסרי הבנה רוחנית וחסרי עומק רגשי.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב