דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו הזרם הנטורליסטי ומהם הקווים המאפיינים אותו בהקשר הטיפולי? 

מאת    [ 13/05/2009 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2337 פעמים ]



מהו הזרם הנטורליסטי ומהם הקווים המאפיינים אותו בהקשר הטיפולי? / מאת יואב ברנזון



נטורליזים - מהו?

נטורליזים היא תפיסה טבעית ולא מאולצת או מלאכותית. על פי הנטורליזים, לכל אדם, לכל דבר, לכל גורם ישנו את הייעוד הטבעי שלו, את התפקיד הנכון לו, את השלמות הטבעית שלו והנכונה לו ביותר. כפי שהנמר נועד לטרוף וה כך גם לכל אדם תכלית, מטרה מדוייקת ומשבצת ספציפית בה עליו להיות.

הנטורליזים חותר למציאת אותו טבע "טבעי", אותו כישרון בסיסי, אותו נטייה מולדת, אותה כמיה אמיתית ומדוייקת, אותה תשוקה ספונטנית, אותה אהבה אמיתית ופשוטה, אותה משבצת מסויימת שאליה אנחנו נקראים ושבה נוכל לבטא מחדש את השלמות הטבעית והאמיתית שלנו.

נטורליזים פסיכולוגי




מקור הסבל של בני האדם הוא בניתוק שנכפה עליהם מהטבע הטבעי שלהם. אם אדם אינו עוסק בתחום לו הוא נועד, אם אדם אינו חי במחיצת בן הזוג שלשמו הוא נולד, אם אדם חי בסביבה שאינה הסביבה הטבעית והאמיתית לו, אם אדם עושה שקר בנפשו - הוא יסבול, ולסבל שלו לא יימצא שום מרפא אמיתי אלא רגעי בלבד, כל עוד הוא לא ישתחרר מהניתוק שנכפה עליו וישוב מחדש למקורות הטבעיים שלו ולצרכים האמיתיים שלו.

הטיפול הנטורליסטי אינו מבוסס על כפייה, על אילוץ, על רגשות אשם, על העמדת פנים או על הפחדה ומלאכותיות. להיפך, הוא בא לשחרר את האדם מהסבל שלו, לשקף לו את האמת שלו ולהשיב אותו לאותם דברים שבאים לו באופן טבעי, שמתאימים לאופיו ולנטיותיו, לסגנון החיים וההתנהגות הטבעית שלו.



חיפוש הטבעי, האוטנטי, האמיתי


אנשים רבים משתדלים ומתאמצים בכל כוחם להתאים את עצמם לציפיות של ההורים והסביבה תוך שהם מתנתקים מהטבעי, האוטנטי והאמיתי. רובם נכשלים, כי הניסיון לכפות על עצמך חיים של מישהו אחר אינו אפשרי, אבל האפשרות לחיות את חייך שלך כפי שנועדת לחיות אותם הוא קל וזמין - והוא גם הנכון ביותר, הטבעי ביותר והטוב ביותר.

טיפול נטורליסטי מבוסס על זיהוי ומציאת הטבעי, האוטנטי והאמיתי שבך - ופיתוחו למדרגה כזו שניתן יהיה לחיות רק בהתאם לו, ללא מגבלות, אילוצים, התניות או תנאים זרים ומאולצים.




הרמוניה, מציאת השלמות, איזון וזיהוי המיקום הנכון של כל אחד בעולם

כשאדם פועל לפי היעוד הטבעי המקצועי , הזוגי והאישי שלו - הוא מרגיש שהוא במקום הנכון ביותר מבחינתו. הוא אינו מרגיש כל החמצה - להיפך, הוא מרגיש שהוא בדיוק במקום הנכון לו. לאדם כזה, ישנה התחושה שכל רגע הוא נכון לו ושהוא עושה בדיוק את מה שהוא חלם, נועד, הוכשר ומתאים לעשות.

כשאדם מוצא את האהבה האמיתית שלו - ללא פשרות או אילוצים, ללא חישובים וללא פחדים - הוא מרגיש שהוא חי את חייו בצורה הנכונה ביותר, בצורה אלוהית, מאוזנת, מדוייקת ויצירתית שקשה לתכנן אותה אך הכי קל לחיות אותה, כי היא נובעת מהמעמקים הנפשיים ולא מפחדים או משיקולים של השכל.



וטיפ לסיום: טיפול נטורליסטי יביא אותכם לטבע שלכם. הוא יעצים אצלכם את האפשרות לחיות כפי שתמיד האמנתם והרגשתם שמגיע לכם ונכון לכם לחיות. הוא יעיר אותכם לקחת אחריות ושליטה בחיים שלכם ולהתנער מהאילוצים, הרצונות, החוקים או ההתניות של אנשים אחרים שנכפו עליכם במשך שנים על גבי שנים.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב