דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אקווה תוכנה ומכללת הייטק פותחות מגמה ללימודי אוטומציה של בדיקות תוכנה 

מאת    [ 05/05/2009 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2008 פעמים ]

פיתוח בדיקות אוטומטיות הוא מקצוע שהולך ותופס מקום מרכזי במקצועות ההייטק המבוקשים והמאתגרים בשנתיים האחרונות. יחד עם זאת, עד כה לא היה למהנדסי בדיקות המעוניינים להתמחות במקצוע מורכב זה, היכן ללמוד באופן מוסדר ומקיף. בחברת אקווה תוכנה (AQUA Software) זיהו את הצורך, והחליטו למסד לימודים בתחום.

אקווה תוכנה, המתמחה בפיתוח והטמעה של פרויקטי בדיקות תוכנה אוטומטיות, פנתה למכללת הייטק, המכללה המובילה בתחום ונמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס, וביחד הן פותחות, לראשונה בישראל, תחום לימודי אוטומציה של בדיקות תוכנה. הלימודים במגמה מיועדים למהנדסי QA שעובדים בתחום ורוצים לשפר את הידע והיכולות שלהם וכן לשפר את המוצרים שמייצרות החברות בהן הם עובדים.

לדברי אוהד קריסטל, מנכ"ל אקווה תוכנה: "המחסור הקיים כיום במהנדסי אוטומציה מיומנים, נובע מהעובדה שעד לפני כמה שנים אוטומציה היתה תחום המפותח פנימית בארגון והיוותה במקרים רבים 'דלת כניסה אחורית' למהנדסי בדיקות שהשתלבו בגוף הפיתוח. כחלק משינוי מגמה בתעשיית ההייטק העולמית, עלתה ההבנה כי בדיקות תוכנה בכלל ואוטומציה של בדיקות תוכנה בפרט, הוא תחום הדורש מיומנויות ייחודיות והתמקצעות של ממש".

המגמה החדשה תפתח תחת השם Software Test Automation, ותכלול בשלב הראשון בין חמישה לשמונה קורסים שונים שמשכם בין יום אחד ועד ל- 40 שעות. בין הנושאים שילמדו בקורסים: בדיקות עומסים, פתרונות אוטומציה מבוססי קוד פתוח לעולם אפליקציות web, שימושים מתקדמים ב- QTP, אוטומציה למוצרי Networking, שפות הסקריפטים העכשוויות בסביבת אוטומציה ועוד. מגוון הקורסים יאפשר למהנדסי ה- QA את ההכוונה הספציפית הדרושה להם כדי להתמחות בפיתוח אוטומציה, תחום שנחשב למולטי-דיסציפלינרי בשלבו ידע הן מתחום התוכנה והן מתחום הבדיקות.

אוהד קריסטל מוסיף: "המשתתפים בקורסים ייהנו מהידע הנרחב שיחלקו עמם המרצים, אנשי אקווה תוכנה, שמאחוריהם פרויקטי אוטומציה רבים ומגוונים. כמו כן הם יהנו מהניסיון שמביאה מכללת הייטק בהבניה של הקורסים וביישום מתודולוגיות הדרכה עדכניות. הקניית הידע הנוסף ושיפור כישוריהם של מהנדסי הבדיקות יביאו לשיפור וייעול ענף האוטומציה בארץ, תרומה נוספת לייצוב מעמדה של קהילת ה- QA הישראלית כמובילה עולמית בתחום."

לדברי יוסי לחמיש, מנכ"ל מכללת היי-טק: "השילוב של הניסיון הרב שצברה אקווה תוכנה בפרויקטי אוטומציה של אקווה תוכנה עם התשתית הלימודית שמעניקה מכללת הייטק, יאפשר בין השאר לקיים קורסים מותאמים אישית. כך, ניתן יהיה לבנות קורסים ייחודיים לפי דרישות של חברות, שירצו להקנות כלים נוספים ולהרחיב את הידע של מהנדסי ה- QA שלהן. חברות שישקיעו בהתמקצעות של תחום הבדיקות האוטומטיות, יגדילו את מידת הדינאמיות שלהן ויוכלו לענות בקלות על דרישות ספציפיות שעולות מלקוחותיהן."
לפרטים נוספים והרשמה: 09-9591064, shimrith@hi-tech.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב