דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האישה הסופר חזקה 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2983 פעמים ]



קווים לדמותה - מאיימת, מרחיקה, ביקורתית וקשה / מאת יואב ברנזון



חוסר קבלה עצמית

אישה סופר-חזקה היא בדרך כלל אישה שאינה מקבלת את עצמה. חוסר הקבלה העצמית שלה מוביל אותה לחיים חסרי סיפוק וחסרי מנוחה כי היא אף פעם אינו מוכנה להיות מי שהיא באמת אלא היא דורשת מעצמה תמיד להיות מישהי אחרת, טובה יותר, חזקה יותר, מוצלחת יותר או בעלת רושם גדול יותר בעיני אחרים.

היא אף פעם אינה מרוצה, בלתי אפשרי לספק אותה, היא תמיד במירוץ קדימה ולא משנה לאן, מאוד חשוב לה להוכיח את עצמה והיא אף פעם אינה מצליחה לעמוד במשימות שהיא מציבה לעצמה - לא משנה לאילו תוצאות היא מגיעה - כי רף הציפיות שלה מעצמה הוא גבוה מדי.

ביקורתיות




הטרגדיה של האישה הסופר-חזקה היא הביקורתיות חסרת הגבולות שלה. היא אינה מקבלת את עצמה ולכן לעולם גם לא תקבל באמת את המציאות שהיא יוצרת לעצמה בחיים.

ביקורת מנוגדת לאושר, לסיפוק, לשלוות נפש או לתחושה של נחת והקלה. אישה סופר-חזקה היא כה ביקורתית כלפי עצמה שהיא לעולם לא תהיה מוכנה לקבל את עצמה, לקבל את המציאות שלה ופשוט להינות מכל ההישגים שלה. היא תמיד תכניס את עצמה למירוץ אינסופי ולכיבוש של עוד מטרה ועוד יעד כדי לקבל חיזוק חיצוני לחולשה הפנימית שאותה היא מסתירה תחת כסות חזקה מדי.



רצון חזק מדי - בני זוג חלשים או מוחלשים


אישה סופר-חזקה היא בסופו של דבר אדם חלש מאוד. מצד אחד, היא בעלת דימוי חיצוני מאוד נוקשה, אגרסיבי וחזק אבל מצד שני, הדימוי הפנימי שלה באופן מאוד קוטבי ומפתיע הוא ירוד, פיקטיבי, תלותי ומסכן.

אישה סופר-חזקה היא אישה שמונעת על ידי רצונות מאוד חזקים שאינם יודעים גבול. היא בוחרת לעצמה בני זוג מאוד חלשים כי הם היחידים שמסוגלים לשרוד ליד חוסר הגבולות שלה, השתלטנות שלה והרצונות החזקים והדומיננטיים מדי שלה.



הערצה או ביטול


אישה סופר-חזקה מסוגלת להימשך רק לגברים סופר-חזקים ממנה שאותם היא מעריצה - לא פחות. היא נמצאת באחד משני מצבים רומנטיים: הערצה עיוורת לגבר או ביטול מוחלט של אותו הגבר. במילים אחרות, או שהיא מעריצה גבר שחזק ממנה ויש לו כסות כוחנית משלה אבל היא תנסה בכל כוחה להדביק אותו ולגבור עליו כדי להשאיר אותו מאחוריה או שהיא דוחה מעליה גברים מוחלשים ומסכנים שאינם מעניינים אותה אבל מעריצים אותה.

ברגע שגבר חזק מראה לה כל סוג של רגש, רוך או הערצה היא מפרשת זאת מייד כחולשה וההערצה אליו מתהפכת במהירות והופכת לביטול מוחלט שלו, לזלזול ולדחייה שלו. אישה סופר-חזקה אינה מחפשת אהבה הדדית, נתינה, קבלה וגבולות אלא כוח מוחלט, טוטאלי ואינסופי לעצמה בלבד. וכך היא מוצאת את עצמה תמיד מבודדת, מרוחקת, מאיימת, בולטת מדי ומרתיעה גברים.



וטיפ לסיום: אישה סופר-חזקה אינה מסוגלת לחיות לצד גבר. היא מסוגלת לפנטז על קשר זוגי אבל בפועל היא לא תאפשר לגבר לחיות לידה כי אין מקום לעוד אישיות חוץ ממנה. את הגברים שלא מעניינים אותה היא קוטלת ואילו את הגברים שאותם היא מעריצה היא מבריחה כי היא חותרת תחתם ומנסה למוטט את האיזון והבסיס שלהם כדי לשלוט בהם.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב