דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקלחת לתינוק בחורף - רק במערכת מים חמים על גז 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 322   [ נצפה 4748 פעמים ]


מקלחת לתינוק היא בדרך כלל חוויה מהנה להורה וחווית למידה לתינוק. כדי לעבור בכל יום את טקס מקלחת התינוק באופן מסודר, עלינו לבצע פעולות רבות. יש להכין מבעוד מועד מגבות נעימות ורכות, סבון ושמפו מיוחדים לעור התינוק, בגדים נקיים, טיטולים וקרמים לשימוש אחרי המקלחת. אם כל אלה מוכנים, הגיע הזמן למילוי האמבטיה.

רחצת התינוק בחורף היא משימה מורכבת אף יותר, ודורשת פעולות מקדימות רבות יותר. זרם של מים חמים בברז בימות החורף מצריך תכנון מוקדם, כמו הדלקת הדוד זמן מספיק מראש, המתנה למים שיגיעו מן הדוד המרוחק, מציאת הטמפרטורה המדויקת וכוונון מתמיד של חום המים לחום המבוקש.

מערכת מים חמים המבוססת על גז, לעומת זאת, מקלה מאוד על משימת הרחצה של התינוק בחורף. אין צורך לבצע את כל הפעולות המורכבות הללו, ואנו יכולים לפסוח על התכנון, לקבוע את טמפרטורת המים ורק למלא את האמבט. מערכת מים חמים באנרגית גז מחממת את המים מיד עם פתיחת הברז. כל עוד הברז פתוח, זורמים מים חמים בטמפרטורה המכוונת ללא הגבלה. כשיש תינוק בבית, לכן, מערכת חימום המים בגז היא הפתרון המושלם.

מערכת הפקת מים חמים בעזרת גז משלבת גם יתרונות נוספים. המערכת היא בעלת משך חיים גבוה ואינה מועדת לתקלות. דוד החשמל, למשל, עלול לגרום לעומס על מערכת החשמל ולקפיצת הפקק הראשי, הוא עלול להתפוצץ, ואף לגרום נזק רציני לבית. בנוסף עומדת מערכת מים חמים על גז בתקן בטיחות אירופאי וישראלי, כך שהיא בטוחה ביותר לשימוש. יתרון נוסף של מערכת הפקת מים חמים באמצעות גז הוא שטכנולוגיית המערכת מאפשרת לנו שליטה בכמות האנרגיה שהיא צורכת, וכך אנחנו יכולים להקטין את עלויות המים, הגז והחשמל.

כאשר יש תינוק בבית, אנחנו חושבים יותר על דרכים בהן נוכל לשמור על סביבה בטוחה ונקייה. מערכת מים חמים באנרגית גז בטוחה יותר גם לטווח ארוך ולעתיד ילדינו, כיוון שהאנרגיה שלה היא 'ירוקה' וידידותית לסביבה.

עם מערכת יעילה וחסכונית לחימום המים בבית, אפשר להתפנות לרחצת התינוק בשקט, וללא צורך למהר בשל החשש שהמים החמים עומדים להיגמר. ולאחר שהתינוק יירדם, עדיין יהיו מספיק מים חמים להתפנק במקלחת או אמבטיה מרגיעה...


אמישראגז, החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ נוסדה בשנת 1949 והיא ספקית הגז המובילה במדינה.אמישראגז מספקת פתרונות איכות בתחום חימום הבית, גז בישול וכן פתרונות מים חמים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב