דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זהירות באתרי הכרויות - 7 טיפים לשימוש זהיר באתרי הכרויות 

מאת    [ 29/01/2009 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2622 פעמים ]

אין ספק כי הכרות באינטרנט יכולה להיות חוויה מהנה ומתגמלת וללא ספק זוהי דרך נהדרת למצוא את בן או בת הזוג המושלמים בשבילנו.
בכל חודש, מיליוני אנשים ברחבי העולם מבקרים באתרי הכרויות. רבים מאלו אשר מצטרפים לאתרי הכרויות, בסופו של דבר אפילו מתחתנים.

באופן כללי, אין ספק כי גלישה באינטרנט בכלל ובאתרי הכרויות בפרט הולכים ונעשים יותר ויותר בטוחים לשימוש. מרבית האתרים נוקטים באמצעים מתקדמים על מנת לשמור על הפרטים האישיים שלנו ועל הבטיחות שלנו. למרות זאת, תמיד ישנם אנשים אשר "אורבים" לגולשים תמימים ובראש מעיינם לפגוע בגולש, גם אם רק לשם שעשוע.

1. כשמדובר בבטיחות באינטרנט, הדבר הראשון שיש לעשות הוא פשוט - לסמוך על האינטואיציה שלך. כאשר יוצרים קשר עם חבר או חברה באתר ההכרויות, במידה ומרגישים תחושה פנימית כי "משהו לא בסדר", לא מומלץ להמשיך את הקשר. פעמים רבות האינטואיציה שלנו היא נורת האזהרה הטובה ביותר.

2. כאשר מתחילים בקשר עם מישהי או מישהו באתר הכרויות, אין סיבה להרגיש מחוייבים למסור פרטים אישיים באופן מיידי. מומלץ לפתוח חשבון דוא"ל מיוחד רק לצורך הכרויות באינטרנט ובהחלט מומלץ להשתמש קודם כל בכלים אשר אתר ההכרויות מאפשר לכם כמו מסרים פרטיים וצ'אט.

3. במידה והחלטת לקחת את הקשר שלכם צעד אחד קדימה, לא מומלץ למסור מייד את מספר הטלפון שלך. רעיון נפלא יהיה לדבר קודם כל ב"סקייפ" או בתוכנה דומה.

4. תמיד להיות עם האצבע על הדופק. אם אין לחבר או חברה תמונה בפרופיל האישי, והוא או היא מסרבים לשלוח תמונה, ייתכן ויש משהו חשוד. כמו כן, תמיד יש לשים לב כיצד הצד השני מתקשר, אם התקשורת היא לא יציבה, אגרסיבית או שתלטנית. בשורה התחתונה, כאשר לא יודעים מי נמצא בצד השני, מומלץ תמיד להיות זהירים ואפילו ביקורתיים מעט.

5. לא לפחד לשאול שאלות. שאלות בסיסיות יכולות לתת תמונה ברורה יותר של האדם איתו אתם מדברים. תמיד כדאי לשאול שאלות ואם הצד השני אינו מוכן לענות על שאלותיכם מרבית הפעמים, כנראה שאין מה להמשיך את הקשר.

6. למרות שכולנו אוהבים חינם, מומלץ ביותר להרשם רק לאתרי הכרויות בתשלום. באתרים כאלו, יש בדרך כלל סינון ובקרה רבה יותר של הנרשמים. בנוסף, כאשר יוצרים קשר עם מישהו או מישהי ששילמו כסף להרשמה, סביר להניח שהוא או היא באמת רציניים ובאמת מחפשים הכרויות. כמו כן, תשלום לאתר מאפשר איתור וזיהוי טוב יותר של נרשמים במידה ומשהו משתבש וכן נפלתם קורבן לרמאות.

7. דבר אחרון אך חשוב לא פחות - בדייט הראשון מומלץ תמיד להפגש במקום ציבורי כאשר כל אחד מגיע בכוחות עצמו. בית קפה, מסעדה או פאב הם המקומות הטובים והבטוחים ביותר! תבלו, תכירו ותמצאו אהבה...
אור גרין, כותב ומשווק באינטרנט. לקבלת טיפים נוספים בנושאן אתרי הכרויות, בקרו בטיפ לכתיבת פרופיל באתרי הכרויות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב