דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל אריה הוא כל מי שנולד בין התאריכים 24.7- 23.8 

מאת    [ 30/11/2008 ]

מילים במאמר: 1088   [ נצפה 13143 פעמים ]

מזל מוחצן. הם מאד נבונים. בעלי כושר מנהיגות, כריזמה, יכולת עשייה בלתי רגילה, אנרגיה אדירה.
האריה ייתן בגדול , בשפע, מכל הלב, או שלא ייתן בכלל.
האריה זה מזל שלוקח אחריות על אנשים אחרים. הוא גם המוקד. מנהיגות, פיקודיות, יוזמה, הרבה כוח, טוב לב אדיר.הוא חייב לתת. הנתינה זה הצורך שלו. הוא יכול להיות מאד אגוצנטרי (לא אגואיסטי).
האריה נובע מתוך האש הפנימית שלו ומפעיל אותה על הסביבה הוא בטוח בדרך שלו ויכול גם לא לראות את האחרים. הוא כריזמטי.
מה שהכי חשוב לאריה זה שהוא ירגיש במרכז. כל השאר פחות חשוב . אם הוא מרגיש במרכז העניינים הוא מאושר, טוב לו ומלא בטחון. זה אומר שיש לו תלות בלתי רגילה אם הוא במרכז או לא במרכז, אם שמים לב אליו או לא שמים לב אליו, אם מתייחסים אליו או לא, אם מכבדים אותו או לא וכו'. אלא אם כן השמש זורחת מתוכו מעצם היותו והוא לא צריך את זה מהסביבה. מגמתו של כל מי שבחר להיות במזל אריה זה לזרוח כמו השמש מתוכו. עם מלא העוצמה , עם מלא הבטחון, עם מלוא הספונטניות, עם מלוא הכריזמה.
מה שטוב בשבילו הוא ייתן לאחרים. מה שרע בשבילו הוא לא ייתן לאחרים וינסה למנוע מהם. הוא לא יכול להבין שמה שהוא חושב שרע בשבילו יכול להיות טוב לאחרים.
על אריה עובדת חנופה , יש בו איזה שהיא תמימות. יש לו אמון של ילד.
אריה לא מעניין אותו הפרטים, הוא רואה בגדול.
הוא יסתיר כל מה שלא ייצוגי, כל מה שלא מכובד, נחשב. הוא יבליט רק את הדברים הטובים, היפים, המרשימים.

בן מזל אריה אם מעריצים אותו יעשה הכל בכדי להוכיח שזה מוצדק. במידה ומזלזלים בו ינסה להוכיח קבל עד ועדה את ערכו כמה הוא באמת שווה.

לא נותן לאף אחד להכתיב לו מהלכים. בדרך כלל מכיר את עצמו היטב ויודע בדיוק מה להבליט ומה להסתיר. יסתיר כל חולשה. הוא מוכרח לעשות הפגנת עוצמה וכוח. אם יתפסו אותו במשהו לא בסדר יתפרץ וכעסו יהיה מחושב בפרטים. לא יכעס כשזה לא ישתלם לו.

לבן מזל אריה יש הרצון להחזיק בעמדת כוח. בדרך כלל כושר ביצוע מעולה, יוזמה ורצון לבצע דברים ועל פי רוב זוכה להכרה ציבורית.
עושה מה שאוהב לעשות אחרת זה פשוט לא מצליח לו.

אידיאליסט, רומנטיקן, רוצה לחיות באגדות ולא להיות עסוק בבעיות הקטנות של היום יום ושל החיים אז מישהו מוכרח לעשות בשבילו.
זה מרגיז אותו כשמבקשים ממנו משהו. הוא לא נולד להסתגל לחיים, החיים צריכים להתאים את עצמם אליו.
זה יכול להתבטא בכך שהוא לוקח חסות ולהיות בלתי ניתן להחלפה ואז, הכל אני והכל בזכותי והכל סובב אותי והכל מתוך נתינה מאד מאד גדולה - אני נותן ואני לא מקבל כי אם אני נותן אני מרגיש עליונות עליכם.

אחד הדברים שמוציא את האריה משיווי משקלו זה אם בגדו בו. ישנו העלבון של ילד פגוע, הוא לא ישפיל את עצמו ויאמר שהוא נפגע אבל, הוא יהיה אומלל. הוא לא סובל בגידה, ולא סובל שאומרים דברים מאחורי הגב שלו. הוא בעצמו יכול להיות מאד מסור ומאד נאמן.

הוא בדרך כלל נאה דורש נאה מקיים. הוא לא דורש מאנשים אחרים את מה שהוא לא עושה.
הוא חרוץ, הוא עובד קשה, יש בו המון מרץ ויוזמה, המון עוצמה ובדרך כלל עם סטנדרטים מאד גבוהים והוא דורש את זה גם מאנשים אחרים עד שהוא מפתח מודעות.
אחד הדברים של האריה הלא מודע, זה שאפשר לקנות אותו במחמאות. אומרים לו מילה טובה אז הוא תכף נמס.

האריה מאוהב באהבה. בדרך כלל הרגש מוחצן.
האריה זקוק כל הזמן לאהבה, תשומת לב, ולהרגשה שאוהבים אותו וצריכים אותו, שמעריכים אותו ומכבדים אותו.

הקושי של האריה הוא הצורך להיות נאהב, הוא יכול להחזיר אהבה רק אם אוהבים אותו, יש כאן תלות מאד גדולה. ואז הוא מוותר על הצורך בחופש, העצמאות שלו ועל להיות זורח ופורח.

הפחד מכישלון זה הדבר הכי חזק אצל האריה. יש לו הרבה חוסר בטחון. יש תחושת אני מאד חזקה, לא סובל עמדת נחיתות, בכל מיני דרכים האריה ימשוך תשומת לב, יכול להיות בדרכים מאד אלגנטיות ומכובדות, זה יכול להיות דרך לבוש, התנהגות או ביטוי בהתאם לאדם.

הוא לוקח את עצמו והרגשות שלו ברצינות תהומית, קיצונית. אין חוש הומור בצד הרגשי, ככל שהוא מקבל יותר אהבה ככה הוא יותר רגוע ונהדר ואין לו שום צורך להשוויץ.

לפעמים ההנאה קודמת לחובות, תלוי באדם כי הוא צריך את ההנאה הרגשית. אהבה לילדים ויכולת מאד טובה להתחבר לילדים, להיכנס לנשמה של הילד, יש משהו באש הזאת שהוא ילדי, שהוא צריך את הסיפוק המידי, והוא צריך את ההתלהבות, והערכה ואת החיבוק ואת ההרגשה הטובה שאוהבים אותו והוא חשוב.

בקיצור תאהבו את האריות מכל הלב תקבלו המון אהבה בחזרה. ככל שתאהבו אותם ותפרגנו להם פירגון אמיתי הביטחון העצמי של האריה עולה ואתם עוזרים לו לזרוח כמו השמש אבל באמת מתוכו וללא תלות בסביבה.

ילדים במזל אריה זקוקים להרבה אישורים ומחמאות - אבל, רק אמיתיים מחזק אותם.

יש תנופה מחשבתית חזקה. הוא בטוח בדעות שלו, הוא גם עקשן, הוא יכול להיות גם מאד יהיר. היהירות מהווה גורם חשוב בהחלטות שלו. ז"א מאד חשוב לו להיות צודק. יש לי דעות והדעות שלי זה אני. אתה פוגע בדעות שלי אתה פוגע בי.

חשוב לו להיות צודק במובן שכולם יראו שמה שהוא אומר זה נכון, זה גם עניין של כבוד. לאריה אחד האלמנטים שמאד חשובים לו זה הכבוד שלו, אם הוא אומר דברים ומעריכים אותם זה סימן שמכבדים אותו, סימן שהוא שווה, שיש לו ערך. כל ספק שמטילים בדבריו הוא מקבל כעלבון אישי.

הוא עסוק בלהרשים, הוא עסוק בלהראות מה הוא יודע, הוא כל כך מפחד מזה שהוא לא יודע והערך שלו תלוי בזה שהוא בכלל לא פתוח ללמוד בדרך כלל (אבל זה תלוי במפה האישית של כל אחד).

הוא מאד אוהב להדריך אחרים, לתת עצות, וזה כמובן קשור ביחד. הוא לעצמו לא נתון להשפעות. הוא הולך עם הדעות שלו, עם התבניות שלו ואנשים אחרים יכולים להגיד דברים אבל זה לא נכנס אלא אם זה מתאים לדעות שלו ולרעיונות שלו. יש לו תפיסה מהירה. בדרך כלל הם מאד אינטליגנטים, עם ראש שרואים לרחוק ובגדול.

קיים בו אהבה מאד גדולה לילדים, לבית, למשפחה. מאד חשוב לו להיות משהו, להרביץ הופעה, להבריק , להראות. מאד חשוב לו להבריק בחברה. יש בו גאווה. הוא יכול להיות מאד פגיע אם

מישהו לא התייחס אליו, לא קיבל את הפידבק שהוא צריך, אבל הוא כל כך גאה שהוא לא יכול להראות מה הוא באמת מרגיש.

יש בו קצת (או קצת הרבה) שופוני. הוא לא יכול להבין חולשה. הוא לא יכול לצאת החוצה לחברה עם משהו שהוא פחות ממאה אחוז וכתוצאה מכך זה מחניק את הביטוי האוטנטי האישי, מה שגם גורם לו להתנהג או לבחור התנהגויות מסוימות שבחברה לא מקובלות.

קיימת פה תלות כי חשוב לו איך רואים אותו ואם זה לא טוב זה כואב נורא. (אצל אישה מזל אריה זה פחות חריף כי יש יותר לגיטימציה להביע רגשות, אצל גבר יכולה להיות בעיה).

התלות היא באהבה וביחסי הגומלין של הסביבה כלפיו. "מודעות היא התרופה".
אדריאנה מחני- מדריכת מסעות לגילוי עצמי
אסטרולוגיה | גילוי עצמי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב