דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי צריך את גוגל? 

מאת    [ 07/06/2008 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2760 פעמים ]

מזל טוב הקמתי אתר יפיפה והוא עלה לרשת. איך אני מגיע למקומות הראשונים בגוגל? אנשים רבים שואלים אותי שאלה זו חדשים לבקרים. שאלה זו תמיד מעלה חיוך על פני. האם המטרה שלך היא להגיע למקום ראשון בגוגל??? לא! המטרה שלך היא כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שייכנסו ויצפו באתר. קידום אתרים בגוגל הוא לא המטרה! הוא רק האמצעי. הלקוחות והצופים שיגיעו לאתר שלך דרך גוגל הם המטרה.
מאמר זה בא להסביר איך תוכל לקדם את האתר שלך ולחשוף אותו לכמות גדולה של לקוחות ללא תלות בחסדי גוגל.
לאחר שהבנו כלל חשוב זה נמשיך לשיווק האתר.
כדי לעשות סדר בשיווק האתר נבנה תוכנית שלבים.

שלב ראשון: קידום האתר אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

קודם כל תשאל את עצמך מספר שאילות: העסק שלך פונה לפלח שוק רחב או צר? מגזר פרטי או עסקי? ואולי אתה בכלל פונה לציבור ספציפי בארץ לדוגמה : ?בית דפוס לספרי קודש? שפונה בעיקר לציבור החרדי . רק לאחר שתגדיר לעצמך מיהו קהל היעד שלך תוכל לשווק את עצמך לקהל יעד ספציפי זה בצורה הטובה ביותר. כמו כן כדאי להגדיר גם זמן יעד. לדוגמה: עם בוא הקיץ תוכל לשים לב שעולות כמות הפרסומות בטלוויזיה לגלידות מסוגים שונים. ולעומת זאת בחורף תראה דווקא פרסומות של מרקים למיניהם. לכן, אם המוצר או השירות שלך הינם תלויי זמן, כדאי לעבוד על שיווק אפילו בתשלום גבוה יותר מהרגיל סמוך לתקופת היעד.

שלב שני: כך הלקוחות הפוטנציאליים שלך ייכנסו לאתר.

לאחר שהגדרת מיהו קהל היעד שאליו מיועד האתר תנסה לחשוב על המקומות שבהם קהל יעד זה גולש. לדוגמה: נניח שאני טכנאי מזגנים באזור הדרום. קהל היעד שלי הוא: קבלנים הצריכים מיזוג לדירות חדשות כמובן ואנשים פרטיים מכל המגזרים שרוצים להחליף את המזגן הישן בביתם בחדש. זמן היעד שלי הוא לקראת הקיץ כשאנשים מתחילים להרגיש את עומס החום. אני צריך לחשוב כך: אנשים יכולים להיכנס לאינטרנט בכוונה כדי לקנות מזגן או כדי לקנות משהו אחר אבל על הדרך אני אוכל לשכנע אותם לקנות מזגן. נתחיל מהסוג הראשון: אנשים שמחפשים מזגן. כאשר אתה מחפש מזגן אתה יכול לפנות לגוגל לשם חיפוש. במידה שאתה לא כל כך מבין באינטרנט אז אתה תפנה ל144 או לדפי זהב. אנשים שמבינים קצת יותר יפנו לאתר השוואת מחירים דוגמת ?זאפ?. ולאנשים שאינטרנט אצלם הוא דרך חיים, הפורומים והקומונות יענו על כל מה שהם צריכים לדעת. כעת מה שנשאר לי בתור טכנאי מזגנים שרוצה לשווק את המזגנים שלי הוא לשווק את עצמי בכל כיוון. כצעד ראשון אני אוודא שאני מופיע ב144 ובדפי זהב (ההופעה במדריכים היא בחינם ורק הקידום הוא בתשלום) . כדאי גם לפרסם בזאפ ולשווק את עצמי בכל הפורומים והקומונות הנוגעות במיזוג או מזגנים או לחילופין באזור הדרום. לגבי אנשים שנכנסים על מנת למצוא דברים אחרים ועל הדרך יראו את הפרסום, כדאי לחשוב על מוצרים נלווים למוצר שלי. לדוגמה: לפרסם את המזגנים באתרי מכירת דירות וכדו?.

 שלב שלישי: שמירת הלקוחות באתר וחזרתם שוב. 

עקוב אחרי לקוחותיך שים מונה כניסות על כל דף ודף באתר כך שתוכל לדעת בדיוק כמה נכנסים לאתר בכל יום עזור ללקוחותיך להתמצא באתר. גוון בתכנים מעניינים ובדוגמאות. ספר להם מה חדש. לדוגמה: התרחבנו,הבאנו דגם חדש וכו? עדכן את האתר שלך מידי חודש. עזור לאחרים להתקדם ע?י שימת לינקים של עסקים המשלימים את השירות שאתה נותן כך גם תעזור לעסקים אחרים וגם ללקוחותיך. בסופו של תהליך זה תגלה להפתעתך שהאתר שלך פתאום מופיע בגוגל במיקום גבוה בהרבה ממה שהיה בהתחלה דבר שיוכל לעזור שוב בקידום העסק.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב