דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים - המלצות ופתרונות 

מאת    [ 13/10/2021 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 1167 פעמים ]

עיצוב פנים

אפשר לשמור על קו עיצוב פנים נקי, שימושי, בצבעים סולידיים ואסתטי, שהכול יהיה מותאם לחיי משפחה נורמטיבית. בלי עיצוב יוצא דופן או צבעים נועזים ובלי רהיטים מוזרים. במציאות אין הרבה משפחות שלא יחליפו את צבע הקירות, או לא יעצבו מחדש את הבית, ירכשו מוצרי חשמל חדשים ונוספים ולא יחליפו רהיטים לאורך כל חייהן כמשפחה. עיצוב פנים חדש יציע בווודאי שינוי במראה הכולל של הבית, החלפה של ריהוט,הכנסת פריטים מודרניים או כאלה שיאפיינו את המשפחה. גם מי שלא מעוניין עיצוב פנים, זה יקרה כי כל מקום מעצב ומשנה את עצמו עם חלוף השנים, ובמקום להוסיף או לגרוע מהעיצוב הקיים, כדאי לעשות זאת בצורה מתוכננת, מסודרת תוך מחשבה.

עיצוב משרדים

תחום חשוב בעיצוב פנים הוא תכנון עיצוב משרדים. עיצוב משרדים הוא עיצוב פרקטי ברובו, המבוסס על נוחיות ויעילות למשתמשים בו כדי לענות על צורכיהם של העובדים במשרדים בשילוב עם מראה אסטטי ונעים. מעצב פנים שתחום עיסוקו הוא עיצוב משרדים בעיקר, צריך לפני שהוא מתחיל לעצב, לברר מהו אופי העסק ובמה עוסקים המשרדים, מספר העובדים בהם ולא פחות חשוב, מהי האווירה השוררת בהם. עיצוב משרדים צריך לכלול תכנון המבנה, החשמל, הריצוף, האינסטלציה, התקרה, הקירות, החלונות, הדלתות, הרהיטים, התאורה ותוספות שונים וספציפיים לאופי המקום.

עיצוב בתים

עיצוב בתים מושלם הוא עיצוב המתאים למשפחות הגרות בבתים שעוצבו. הבית בו גרים הוא לא רק מבנה פיזי הוא עולם ומלואו, הוא החיים, השורשים וזיכרונות הילדות הוא זה שנתן ונותן ביטחון לבני האדם. עיצוב בתים נכון ומתאים צריך להתחיל בסילוק כל אותם פריטים וחפצים מיותרים מהבית, צריך ליצור מקומות אחסון, צריך לצבוע את הבית כי יש לכך השפעה גדולה ומידית, למשפחה סולידית כדאי לבחור צבעים ניטראליים בהירים ולנועזים צבעים נועזים. יש לבחור תאורה ואהילים חדשים ומודרניים ולמקמם מחדש, כדאי לבחור וילונות מתאימים לכל חדר, לתלות תמונות לקישוט.

חשיבות בחירת הצבעים

חלק חשוב מאוד מתפקידו של מעצב פנים הוא בחירת ערכת הצבעים של החלל אותו הוא מעצב. מעצב פנים המכיר את השפעתם של צבעים על האדם יוכל לבחור בקשת הצבעים הטובה ביותר והמתאימה ביותר וכך ליצור את האווירה בחלל. כיצד צבעים שונים משפיעים על האדם? על מצב רוחו ותפיסתו?

השפעתם של צבעים שונים


    • כחול - כחול הוא ממשפחת הצבעים הקרים ונחשב לצבע מרגיע, שלו ושקט בגווניו הבהירים. כחול הוא צבע המים וצבע השמיים ולכן נחשב לאחד מצבעי הטבע. כחול כהה או כחול עז הם צבעי האצולה, צבעים המשדרים יוקרה ואצילות. כחול גם נחשב למדכא תאבון ולכן לא מתאים עבור עיצוב פנים של מטבחים.
    • כתום – כתום הוא צבע חי מאוד, צבע השמש וצבעם של פירות וירוקת רבים. עיצוב פנים המשלב גווני כתום בראיה עסקית מעודד רכישה, אמון וסבלנות. כתום נחשב למעורר תאבון.
    • ירוק – ירוק בהיר הוא אחד מצבעי הטבע המובהקים. הוא משדר ניקיון, "טבעיות" , מעלה אסוציאציות של טריות ורוגע. עיצוב פנים בשילוב ירוק בהיר מעורר רגיעה ומתאים מאוד לחללים גדולים. ירוק כהה הוא צבע יוקרתי, צבע הכסף והממון. עיצוב פנים של משרדי עורכי דין, רואי חשבון, ברוקרים וכדומה משלב לא אחת גווני ירוק כהה.
    • אדום - צבע עז המעורר דחפים, מעודד תאבון ומעלה אסוציאציות של הצלחה. אדום הוא גם צבע הרומנטיקה והתשוקה. עיצוב פנים בגווני אדום מתאים כמעט לכל חלל. יש לשים לב כי גוונים עזים של אדום עלולים לעורר תחושה של סכנה ולחץ.
    • לבן – משדר תחושה של ניקיון, טוהר ורוגע. לבן משתלב באופן מושלם עם כל צבע ומעודד רגישה ושלווה. עיצוב פנים המשלב גווני לבן רבים יגרום לתחושה מרגיעה ונקיה ונפוץ מאוד במכוני ספא ומרפאות בריאות.
    • שחור – שחור נחשב צבע דומיננטי שהקשריו הם שליליים לרוב. יחד עם זאת, שחור מעורר גם תחושה ש מסתורין, תשוקה ומודרניות. עיצוב בתים או עיצוב פנים המשלב שחור בטוב טעם יגרום לתחושת יוקרה ונינוחות.

צהוב – צבע האופטימיות, השמש, הבוקר וצבעם של ירקות ופירות רבים. צבע דומיננטי ועז המשמש לרוב להדגשה בתהליכי עיצוב פנים.

שחר פרנס משרד ארדריכלות ועיצוב פנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב