דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ציוד הרמה ושינוע ומהם שימושיו 

מאת    [ 01/08/2021 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 617 פעמים ]

ציוד הרמה ושינוע נועד על מנת לאפשר הזזה של חפצים כבדים ממקום למקום. ספציפית בציוד הרמה, המטרה היא כמובן להרים את הציוד לגובה. לעומת זאת, בציוד שינוע הדגש הוא על פרויקטים בענפי הלוגיסטיקה ובעיקר על הובלה של חפצים כבדים, מכולות, מטענים וכן הלאה. בכל מקרה, חשוב  מאוד לבחור ציוד הרמה ושינוע בצורה נכונה.  

 

 מדוע חשוב לבחור את הציוד הנכון  

בחירה נכונה של ציוד הרמה מחייבת היכרות עם השימושים הבולטים ועם ההבדלים בין דגמי המכונות. ציוד זה נועד לייעול פרויקטים בענפי השינוע, הלוגיסטיקה וההרמה לגובה.  

 

לפי מה בוחרים ציוד הרמה ושינוע?  

ציוד הרמה או שינוע מכל סוג בוחרים על פי השימוש הצפוי. ולכן, מה שבודקים בשלבים המוקדמים של השוואה בין סוגי הציוד זה את הצרכים של הלקוחות. הגדרה נכונה של הצרכים תאפשר לאחר מכן להשתמש בציוד עצמו בצורה חסכונית, יעילה ובטוחה יותר.   

 

לאיזה שימושים מיועד ציוד הרמה ושינוע?  

גם בתוך כל קטגוריה של ציוד אפשר למצוא הבדלים בין אופי השימושים. כך לדוגמא מלגזה מאפשרת לשנע את הציוד ממקום למקום אך מיועדת בעיקר למרחקים קצרים, בעוד במשאית מנוף אפשר להשתמש כדי לשנע את הציוד בין ערים ולמרחקים גדולים יותר. על המשקל הזה, אפשר גם לבדוק את ההבדל בין האופן שבו משתמשים בעגורן צריח לבין השימושים הבולטים בעגורן נמל.   

 

סוגים של ציוד הרמה ושינוע  

עוד דרך טובה להכיר לעומק את המאפיינים של ציוד הרמה ושינוע היא לחלק את המוצרים והמכונות לקטגוריות. כאן אפשר לראות כמה קטגוריות מאוד בולטות של מוצרים כאלה ובהם:  

א. עגורנים קלים – עגורן קל הוא אחד הפתרונות הנפוצים ביותר בענפי הבנייה, השיפוצים וההובלות. באמצעות עגורן קל אפשר להרים מטענים כבדים לגובה ולחסוך מאמץ עבור צוות העובדים. במקביל, הפעלת העגורן מתבצעת בצורה בטיחותית מאוד ובחלק מהדגמים אפשר להשתמש גם במקומות סגורים – כמו למשל במפעלי תעשייה, במחסנים או באולמות תצוגה.   

ב. מתקני הרמה בואקום – מתקני הרמה שפועלים על ואקום חוסכים אנרגיה אך מתאימים עבור שימושים יחסית מצומצמים. כאן הדגש הוא על הרמה בוואקום של מטענים קלים, כדי לאפשר שינוע שלהם ממקום למקום. כמו כן, מתקני הרמה בואקום בהחלט כדאי לבחור על פי המפרט הטכני המפורסם על ידי היצרן.   

ג. גלגלות הרמה וגלגלות הרמה חשמליות – גלגלות הרמה בדרך כלל משולבות בתוך מערכות שינוע גדולות יותר. בגלל שהגלגלת עצמה חייבת להיות מחוברת אל וו מסוים על מנת לאפשר את ההרמה, יש גם הבדל בין גלגלת ידנית לבין הפעלה חשמלית. מטבע הדברים, גלגלת הרמה חשמלית תהיה יקרה יותר אך נוחה. לעומתה, גלגלת הרמה ידנית מאפשרת שימוש נוח גם במקומות סגורים. 

ד. מנועי גיר – גיר הוא אלמנט המאפשר חבר מקור הנעה או מנוע למכונה. לעומת זאת, מנוע גיר הוא אלמנט שאותו מרכיבים במגוון מידות וישירות אל מערכת הנעה, כננות משיכה ועוד. בנוסף, ישנם מנועי גיר מיניאטוריים באיכות גבוהה שמגיעים במגוון הספקים ומהירויות לפי צרכי הלקוחות  

ציוד הרמה ושינוע - ייבוא ושיווק מערכות ציוד הרמה ושינוע עם התקנים המחמירים ביותר. כולל ייעוץ ושירותי תחזוקה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב