דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה חלומית בברצלונה 

מאת    [ 30/06/2021 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 734 פעמים ]

אם אתם מחפשים את היעד האידאלי לחופשה החלומית הבאה שלכם, אין כמו ברצלונה. כדאי שתדעו שבישראל טרום תקופת הקורונה היו יוצאות מישראל בממוצע כ20 טיסות לברצלונה במהלך שבוע אחד בלבד. אורך הטיסה לברצלונה הוא 4 וחצי שעות. אם אתם מחפשים הצעות נופש ברצלונה, במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות נופש מושלם וחלומי בברצלונה וכל ההצעות שיהפכו אותו להיות כזה.

היכן כדאי לנפוש בברצלונה?

ראשית כל, כאשר אתם מגיעים לשדה התעופה בברצלונה, אם אתם מחפשים דרך להגיע לבית המלון שבחרתם, כדאי שתדעו שהאופציה הזולה כבורכם היא אוטובוסים בקווים סדירים. אוטובוס נוח יותר עולה כ6 יורו והוא יקר יותר מקווים סדירים של אוטובוסים רגילים. ניתן להשתמש גם ברכבת התחתית שתעלה לכם כ4 יורו בלבד. אם תבחרו במונית משדה התעופה למלון תדרשו לשלם לה 30 יורו והמחיר עלול להיות יקר יותר בשל מספר מזוודות רב. אם אתם מגיעים לימים בודדים בברצלונה, כדאי מאוד שתבחרו ללון באחד מבתי המלון הממוקמים במרכז העיר שכן, בכדי לנצל את כלל האטרקציות בברצלונה המצויות במרכז העיר, כדאי שתהיו קרובים אליהן. תוכלו לבחור כיום בבתי מלון פשוטים יותר או בבתי מלון ברמה גבוהה, הכל בהתאם לתקציב שלכם והכל בהתאם לסוג החופשה שאתם מחפשים. אם בא לכם להנות מחופשה אטרקטיבית, מפנקת ומהנה מאוד, אין ספק שכדאי לכם לבחור באחד מהמלונות היוקרתיים יותר בברצלונה.

שופינג בברצלונה

ברצלונה היא ללא ספק היעד האטרקטיבי ביותר עבור חובבי השופינג. רחובות שלמים במרכז ברצלונה מציעים חנויות שונות הכוללות גם מותגי יוקרה וגם חנויות עודפים. חשוב מאוד שתתוודעו לרחובות הטובים ביותר שכדאי לעשות בהם שופינג בברצלונה, על מנת שלא תפספסו את כל מה שטוב.

תיירות בברצלונה

אם בא לכם לטייל בברצלונה, ישנם כמה דברים שאסור לכם לפספס: קודם כל, אין כמו הרובע הגותי הקסום בעיר. כמו כן, גם מדרחוב הרמבלה מהווה מקום שכדאי לכם לבקר בו. אם אתם חובבי אומנות כדאי שתבקרו במוזיאון פיקאסו ואם אתם חובבי אוכל, אין כמו שוק האוכל של בוקריה. כמו כן, אם אתם חובבי ארכיטקטורה, כדאי שתבקרו בקתרדלה, בלה פדרה ועוד.

אם יצאתם לנופש משפחתי ובא לכם להנות מאטרקציה לכל המשפחה, כדאי שתבחרו להגיע לאקווריום המיוחד בעיר וכן לקולנוע איימקס אשר מקרין סרטים בתלת ממד. גם נופים מרהיבים ניתן למצוא בברצלונה וניתן להנות מהנופים הללו במגוון תצפיות שונות. אם בא לכם ללמוד על ברצלונה ולהכיר את כל מה שחשוב על ההיסטוריה של העיר, תוכלו להזמין סיור מודרך באתרים מרכזיים בברצלונה בחינם.

מזג האוויר ברוב ימות השנה נעים עד חמים בברצלונה ובאוגוסט הטמפרטורה יכולה להגיע אפילו ל30 מעלות. בחורף לעומת זאת הטמפרטורה תנוע בין 6 ל10 מעלות בלילה ו13-18 ביום שזוהי טמפרטורה נוחה לכל דבר.

תהנו בברצלונה המהממת


שלכם 
מרינה קמינסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב