דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 טיפים לחיסכון במס 

מאת    [ 13/05/2021 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 1091 פעמים ]

5 טיפים לחיסכון במס

בעלי עסקים רבים נוטים להזניח את הדרך שבה הם מנהלים את חשבונות העסק ולא להקדיש מספיק מחשבה לדרכים יעילות שיכולות לסייע עם חיסכון במס בסכומי כסף משמעותיים. אם אתם רוצים למצב את העסק שלכם במצב הטוב ביותר ולדעת שאתם עושים כל מה שצריך על מנת לחסוך מס, הטיפים שנחלוק במאמר יוכלו לעזור לכם במידה משמעותית.

תעשו לעצמכם טובה ותוודאו שאם אתם כבר בוחרים לשים דגש על ניהול חכם של העסק, אז לפחות תתחילו בכך שתקדישו מספיק תשומת לב לדרך שבה אתם מתנהלים בהיבט של המס. זוהי הדרך הראשונה בעבורכם להתחיל לראות איך אתם חוסכים במס ובכך מגדילים את הרווחים שלכם.

תשימו דגש על התנהלות פיננסית נכונה

תציבו את עצמכם בפוזיציה הטובה ביותר על מנת לראות את עצמכם מנהלים את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר בהיבט הפיננסי. אם תעשו את הדברים כמו שצריך, זה פשוט ישתלם לכם ויוביל לכך שלא תצטרכו להתמודד עם חוסר ניצול של חיסכון במס שהייתם יכולים להגיע אליו.

כאשר אתם בוחרים לפנות אל יועץ מס או רואה חשבון שיוכל לסייע לכם עם שירותיו, זה משהו שיוכל להקל עליכם בלא מעט מובנים שנוגעים להתנהלות העסקית. כך שאם אתם רוצים לדעת בוודאות שאתם עושים כל מה שצריך על מנת להתנהל היטב עם העסק, אז זה יהיה חשוב שתבחרו באיש מקצוע רציני שידע להציע לכם את שירותיו ולדאוג לכך שתקבלו מענה מקצועי הולם, כך שתוכלו להתנהל בהיבט הפיננסי על הצד הטוב ביותר למען העסק שלכם ולראות איך אתם חוסכים במס בסכומים משמעותיים בסופו של דבר.


    • מימון חברות על ידי יחידים – במצב שבו יש יחיד שמעניק הלוואה לחברה שנמצאת בבעלותו, הוא יכול ליהנות מפטור על הפרשי הצמדה על הלוואה, וזאת בהנחה והוא עומד בתנאים הנדרשים. במקרים רבים זוהי דרך לחסוך לא מעט כסף.
    • תרומות למוסד ציבורי – הענקת תרומה למוסד ציבורי מוכר זוהי דרך יעיל לקבל זיכוי מס שיכול להגיע לגובה של 35% ליחיד ואף 26.5% לחברה.
    • הפקדה לקופת גמל – זוהי דרך מעולה ליהנות מתשואות נאות על הכסף ולהפריש כסף לא רק לפנסיה. ניתן  למשוך את הכסף מקופת הגמל בתנאים גמישים ובתקופה של מידי מספר שנים.
    • הפקדה לקרן השתלמות – בעלי עסקים וחברות בוחרים פעמים רבות באופציה הזו מתוך הבנה כי ניתן להפקיד עד 7% מההכנסה ובכך ליהנות מהוצאה מוכרת ותשואות נאות.
    • פנו אל רואה חשבון – אם אתם לא רוצים לעשות דברים שאין לכם מושג לגביהם, יהיה כדאי לכם לפנות בהקדם אל משרד רואה חשבון, כך שיוכל להציע לכם עזרה לגבי פקודת המס 190, הפרשות לקופת גמל או ניצול של הטבות מס בכל המישורים.

בחירה נבונה של רואה חשבון

כדי שתוכלו לקבל שירות מצוין ולנצל את כל ההזדמנויות שיש לכם לחיסכון במס, זה יהיה קריטי שתבחרו אך ורק באיש מקצוע שמחזיק בניסיון הנדרש וידע לעשות כל מה שצריך על מנת לדאוג לכך שתקבלו מענה הולם בכל המישורים. זה בוודאי יהיה קריטי שתבחרו באיש הנכון שיוכל להציע לכם את שירותיו, ועל כן נמליץ לכם לברר באינטרנט אילו רואי חשבון מציעים את השירותים שלהם באזור שלכם. זה לא ייקח לכם יותר מידי זמן למצוא את כל המידע שאתם רק צריכים על מנת להציב את העסק שלכם במצב טוב יותר.

ככל שתדעו לשים דגש יותר גדול על בחירה של אנשי מקצוע נכונים שיוכלו ללוות אתכם בניהול השוטף של העסק, כך אתם תוכלו לראות איך אתם נמצאים בסיטואציה הרבה יותר טובה. כך שזה פשוט ישתלם לכם הרבה יותר ויהיה שווה את הזמן שלכם. אתם רק צריכים לוודא שאתם עושים כל מה שאתם יכולים על מנת להוביל את העסק שלכם להצלחה בכל המישורים.

נצלו כל רגע שלכם על מנת לברר בדיוק מהם הצעדים שאתם יכולים לעשות כבר בזמן הקרוב על מנת להפחית את שיעור המס שאתם צריכים לשלם ותנקטו בצעדים הנדרשים בהקדם. זה פשוט יוכל להשתלם לכם בלא מעט מובנים ולהוביל לכך שתוכלו לחסוך סכומי כסף גדולים במיוחד כאשר מתייחסים לעניין הזה בטווח הארוך.

מאמן אישי לקידום ומיתוג באינטרנט, מלווה עסקים, משלב בניית האתר עד לשלב בניית נוכחות אינטרנטית שמובילה לתוצאות עסקיות.   אתר: www.powermedia.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב