דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצגת תערוכה לפי דרישה וביקורי סטודיו בבית אמנים מפורסמים - חלומות שהתגשמו 

מאת    [ 15/02/2021 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 1518 פעמים ]

 

אחד הסימנים שאנחנו חיים במאה העשרים ואחת הוא שהמחשב מלווה את חיינו. רובנו עובדים מול מסך המחשב, גולשים  עם המחשב ברשת האינטרנט, מדברים במכשירי הסלולר, ובערב צופים במסך הטלוויזיה. כיום, בזכות תוכנות שונות, העבודה האמנותית נעשתה אינטואיטיבית יותר ונגישה ליוצרים רבים יותר והפופולריות שלה עלתה.יש לנו כיום הזדמנות חד פעמית  להיות ברגע שחלה מהפכה באופן שבו אנו צורכים אמנות ברשת. החדשנות החלה עם אתרי גלריות וירטואליות פופולריים שסקרתי בקצרה במאמר נפרד, כמו -  EMAZE, VAS ,ART-STEPS  Occupy White Walls (OWW),. ממשיכה  עם אתר "הקוביה של וולטר" המאפשר הצגת תערוכה בוידאו און דימנד, ומסתיימת באתר StudioVisit  המאפשר להזמין ביקורי סטודיו בהנחיית אמנים.

 

 Walter's Cube

"הקוביה של וולטר" מאפשרת לגלריות ומוזיאונים ללכוד את התערוכה שמד להם בתלת מ(לא 360) ולפרסם אותה בכל פלטפורמה בלחיצה אחת. לאחר העלאת התערוכה משתמשי תלת ממד יוכלו לבקר בתערוכות מכל מכשיר (נייד, מחשב, VR).

פלטפורמת "תערוכה לפי דרישה" הינה הראשונה שמציעה לחובבי אמנות לבקר בתערוכות תלת ממדיות מכל מכשיר.         בשנה האחרונה העלו למעלה מ 200 גלריות ומוסדות את תערוכתם לרשת בסיוע אתר "הקוביה של וולטר". ביניהם מוזיאונים כמו המטרופוליטן, וויטני, דייוויד זווינר, בהשתתפות אמנים כמו איי ווייווי, ריצ'רד סרה, מרינה אברמוביץ', דייוויד הוקני או ג'ף קונס.

מאחר ויש להם מוצר פועל וגם 200 לקוחות פעילים. ברצונם להציג את הטכנולוגיה לכל גלריה ומוזיאון ברחבי העולם כדי להציג את תערוכתם ולהתחבר לקהל הגלובלי.

 

StudioVisit

ביקור בסטודיו של אמן נחשב בדרך כלל לאחת מחוויות האמנות הבלעדיות ביותר, השמור רק לאוצרי גלריות ולאספנים הקרובים לאמן, או לזכויות הקבוצות הפטרוניות ביותר. StudioVisit מציע מגוון סיורים פרטיים שהוכנו על ידי אמנים וביקורים קבוצתיים באולפני האמנים ברחבי בריטניה ומחוצה לה.

StudioVisit  היא הפלטפורמה המקוונת הראשונה מסוגה המאפשרת לכולם – החל מהקהל הרחב וכלה באנשי מקצוע בעולם האמנות - להזמין ביקורי סטודיו בהנחיית אמנים מודרניים ועכשוויים מהוללים.

בין אם אתם חובבי אמנות המחפשים את הסודות שמאחורי הקלעים או אספני אמנות המעוניינים לרכוש יצירות חדשות, תוכלו להשתתף בחוויה הייחודית של פגישה עם האמנים המועדפים עליכם, גילוי תובנות חדשות על העיסוק שלהם, וראיית אמנותם בשלבים שונים של היווצרותה, כל זאת בחלל התצוגה המקורי של האמן.

ביקור באולפן מאפשר למבקרים ליצור אינטראקציה חיה עם האמן, לשמוע על השראותיו של האמן ולשאול אותו שאלות אשר המבקרים בתערוכת האמן בגלריה או במוזיאון לא יוכלו לשאול. אמנים ידונו בביקור בעבודותיהם, תערוכות ופרויקטים עתידיים, עכשוויים ובעבר, ידברו על השפעות הקשורות לעבודה האמנותית שלהם, למסגרת הרעיונית ולתהליך העבודה שלהם.

האמנים המשתתפים הם המעצבים את חווית הביקור באולפן. הביקורים יכולים להערך באופן אישי או וירטואלי, ויכולים לכלול ימי עיון, סיורים, הופעות או חונכות. כמה אמנים ירחיבו את תפיסת הביקור באולפן בכדי לארח אירועים ייחודיים כמו טיולי אמנות, הקרנות סרטי אמנות או שיחות במהלך ארוחת הצהריים.

 

מה אומרים המומחים על החוויה?

אני מצטט את קייט בראון, מאתר ארטנט שאומרת:

StudioVisit מקשר בין אמנים לעולם האמנות הרחב באמצעות ביקורים בסטודיו דיגיטלי מותאם אישית. האמנים המשתתפים יוצרים חוויות מותאמות אישית עבור אנשים או קבוצות, החל מהדרכות סטודיו מסורתיות וכלה בסמינרים והופעות.

 

וגם מצטט את מלני גרליס,  מתוך דו"ח המודיעין של ארטנט שהתפרסם השנה:

"StudioVisit הוא אחד מהשחקנים הבולטים המעצבים את עולם האמנות של המחר."

 

ישראל הרצל הרצל 73, כ"ס   טלפון: 050-9258355  ------------herzli99@gmail.com----------------------------------- 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב