דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת פרעושים - מידע חשוב 

מאת    [ 20/01/2021 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1179 פעמים ]

פרעושים הם יצורים זעירים, בגודל של בסך הכל מילימטר אחד עד 5 מ"מ - אבל הם גם אחד מסוגי החרקים הבעייתיים ביותר. בנוסף לעקיצות המציקות, הם עלולים לעורר לתגובות אלרגיות וגם לגרום למחלות שונות. אם יש לכם חיות מחמד, חשוב שתדעו שפרעושים עלולים להדביק אותם בתולעת הסרט - טפיל שעלול להוביל למוות!

סיבה טובה נוספת לחשיבות ההזמנה המידית של חברת הדברה מקצועית היא קצב הריבוי המהיר מאוד של הפרעושים.

איפה מסתתרים הפרעושים בבית?

השלב הראשון של הדברת פרעושים הוא ניטור - איתור של כל הפרעושים שמסתתרים אצלכם בבית, במשרד, בחנות, בגן הילדים או בכל מקום אחר. בגלל הממדים של החרק הזה, קשה מאוד לראות אותו (למרות הצבע הבולט - אדמדם שחור). הפרעוש יכול להסתתר בתוך ריפודים של ספות, בין השערות של השטיח (גם אם הן קצרות מאוד), בווילונות, מאחורי רהיטים, בתוך המזרון וכמובן בפרוות של חיות המחמד.

בזכות יכולת הניתור המדהימה שלו - פרעוש מסוגל לקפוץ לגובה של פי 200 מהגובה שלו - הוא יכול להגיע לכל מקום, לעקוץ ולמצוץ את הדם. בהתאם חשוב מאוד להזמין מדביר מנוסה שיודע לזהות את כל המקומות שבהם נמצאים פרעושים, ולהשאיר את הבית או העסק נקי לגמרי מהחרק.

פעולות שכדאי לבצע עוד לפני הדברת פרעושים

הדברה מקצועית נגד פרעושים היא חובה כשרוצים להיפטר מהם לגמרי - כי גם אם נשארים מעט מהם, בגלל ההתרבות המהירה, תוך זמן קצר שוב לא תפסיקו להתגרד. בכל מקרה, יש כמה צעדים שכדאי לבצע עוד לפני שמגיעים אליכם מדבירים.

פעולה אחת היא כביסה בטמפרטורה גבוהה (לפחות 60 מעלות) של כל הסדינים, הציפות וגם הבגדים והווילונות. כדאי לתזמן את הכביסה כך שאחריה מיד תבוצע ההדברה, כדי שלא יופיעו פרעושים חדשים על המצעים והבגדים. פעולה שנייה היא שטיפה יסודית של המקום, והפעולה השלישית המומלצת היא שאיבה בעוצמה גבוהה - של כל השטיחים, הספות, המזרונים, השמיכה שעליה מנמנמים הכלבים ואזורים שבהם עלולים להתחבא הפרעושים. בסוף השאיבה חשוב להוציא את השקית של השואב כך שלא יתפזרו פרעושים בבית, ומיד להכניס אותה לעוד שקית ולזרוק לפח אשפה.

השיטות השונות של ריסוס נגד פרעושים

הדברת פרעושים מתבצעת בריסוס. חשוב להשתמש גם בחומרים שממיתים את הפרעושים הבוגרים וגם בכאלה שמונעים התפתחות ביצים וזחלים - ולכן מומלץ לוודא עם אנשי המקצוע שמגיעים אליכם שהם אכן משלבים את שני סוגי החומרים.

דגש נוסף הוא מידת הרעילות של החומרים. בהקשר זה כדאי לדעת שכיום ניתן לבצע הדברה אורגנית שמבוססת על חומרים טבעיים ולא על כימיקלים - באפקטיביות לא פחות גבוהה. כשמרססים בבית או במשרד חומרים אורגניים ולא חומרים כימיים, הסיכון לתגובה לא נעימה של בני האדם וחיות המחמד אפסית, ובמקרים רבים לא תצטרכו כלל לצאת מהמקום לצורך הריסוס. בכל מקרה אסור להתפשר על מדבירים ללא ניסיון וללא רישיון תקף מטעם המשרד להגנת הסביבה.

גרישה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב