דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם להשקיע בנדלן בתקופת הקורונה ואיפה 

מאת    [ 11/06/2020 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 1459 פעמים ]

 מי מאיתנו לא חולם על נכסים רבים, הכנסה פאסיבית, ושקט פיננסי. כולנו רוצים שיהיה בידינו נכס מניב, שתוך מספר מועט של שנים יכסה את ההוצאה הראשונית. 

בעידן שלנו, רבים יגידו שעדיין מדובר בגדר חלום, אבל חלומות נועדו כדי שנגשים אותם.

 

פתרונות מימון

חברות רבות בשוק מציעות פתרונות מימון יעילים, שיעזרו לכם להשיג את ההון הדרוש להשקעה עליה חלמתם. אנשי המקצוע יודעים תחילה להעריך את ההון המצוי בידינו, ולבצע ניתוח פיננסי מעמיק.
לאחר הניתוח, אנשי המקצוע ידעו לתת המלצות מדויקות ומתאימות עבורנו, על מנת לייצר את המימון שאנחנו צריכים בריבית המינימלית.

יועצי הנדל”ן ידעו לתת הכוונה וליווי, ולתת רעיונות שלא בהכרח היינו חושבים עליהם לבד, כמו משכון נכס קיים, לקיחת הלוואות על חשבון מוצרים פיננסים כמו קרן השתלמות, קרן פנסיה, קופת גמל וכן הלאה.

 

השקעות נדל”ן

הגיע הרגע המיוחל, וההון הנדרש מצוי בידינו. שנייה לפני שנקפוץ למים העמוקים ונקנה את הנכס הראשון הבא ליד, הנה כמה טיפים למשקיע המתחיל שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:

 

עיון במסמכי תיק בניין

 משקיעים מתחילים לא תמיד מודעים למסמכי תיק הבניין שמתועדים בכל עירייה. מסמכים אלו מראים לנו את המידע התכנוני, צווי הריסה, חריגות במידה והיו. כל אלה מתויקים יחדיו תחת תיק מסמכי הבניין. לא כדאי לפספס ביקור בעירייה, שייקח לכם חצי שעה ויכול לתת לכם תמונה מלאה יותר על הנכס. תשמחו לשמוע שבערים הגדולות  אפילו לא תצטרכו לצאת מהבית, ותוכלו לעיין במסמכים דרך האינטרנט, במערכת המידע הגיאוגרפית.

 

התייעצות עם הגורמים הנכונים

אנחנו משקיעים צעירים, ושנייה לפני סגירת העסקה אנו מגיעים לבית הורינו וגוללים בפניהם את פרטי העסקה. אנו מספרים להם את הנתונים בעיניים נוצצות, ומבקשים מהם אישור. הורינו מברכים אותנו ומאחלים בהצלחה. זו בדיוק הבעייה.

משקיעים רבים, מתייעצים לא פעם עם גורמים שלא מבינים בתחום. עם כל ההערכה להורים, חברים, קולגות, הם לא יועצי נדל”ן. ולכן עצתם תהיה לא מבוססת, לא מקצועית, ולפעמים אפילו הרסנית. שימו לב שאתם מתייעצים עם הגורמים הנכונים, גם אם הדבר כרוך בתשלום. עדיף לבצע את העסקה בידיעה שבדקתם הכול, וסגרתם את כל הפינות. לבעל מקצוע בתחום הנדל”ן ראייה כוללת, והוא יכול לתת לנו נקודות מבט שלא חשבנו עליהן לפני כן.

 

 

לא "להתקמצן" על שירותם של בעלי מקצוע

 כשאנו מנסים לחסוך כמה שיותר בשכר העורך דין בעת ביצוע השקעות נדל”ן, בשכרו של יועץ משכנאות, יועץ הנדל”ן, אנחנו עלולים להזיק לעסקה. במידה ונתפשר על עורך דין לא מקצועי במחיר אטרקטיבי, אנחנו נשלם את המחיר – תרתי משמע. עורך הדין שילווה את חתימת העסקה צריך להיות מקצועי, מנוסה, מהימן, ומודע לכל הדקויות. ההמלצה היא לשכור את שירותיו של עורך דין שמתמחה במקרקעין, או ליתר דיוק מיסוי מקרקעין. על עורך הדין ללוות אותנו ביד ביד לאורך הדרך, לענות על שאלות, להיות זמין, אדיב, ובעיקר סבלני. יתרון נוסף לעורך דין מקצועי, יהיה שהוא יוכל לעזור לנו לתכנן את המס, ולהשלים את תהליך הרישום.

 

 

 כשמדובר בהשקעה שלכם, היינו רוצים לפנות לבעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים, שילוו אותנו ליווי מלא, יסייעו במציאת נכס מניב בהתאם למגמות, ניתוח הנכסים הקיימים (במידה ויש), יבנו תכנית עסקית, ויבצעו ניתוח מעמיק של הוצאות הכנסות ורווחים. בסופו של דבר, היינו רוצים לבצע השקעה נבונה, שתביא תשואה מירבית בטווח הארוך. לכן כדאי להיעזר באנשי מקצוע מצוינים.

 

אדיר יונסי


מנכ"ל ומייסד


YG השקעות ופתרונות מימון נדל"ן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב