דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור בושם חדש? 

מאת    [ 31/05/2020 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 406 פעמים ]

חוש הריח של בני האדם הוא אחד מהחושים הבסיסיים ביותר. הוא משפיע על כל אחד ברמה הלא מודעת. נמצא שנשים יודעות לזהות ריח גוף של גברים עם שוני גנטי, מה שמעודד ילודה של ילדים עם מטען גנטי מגוון ובריא יותר. בהתאם לכך, ניתן להבין עד כמה בחירת בושם חדש הינה משמעותית וצפויה להשפיע על הסובבים. במאמר זה נסקור את הדרכים לבחירה של בושם חדש.

נסו להגדיר מה אתם מחפשים מהבושם החדש שלכם

הבושם הישן הופך להיות עם הזמן חלק מכם. האנשים הסובבים אתכם מכירים את הריח הזה כריח שלכם, והחלפה של הריח בריח חדש עשויה לבלבל אותם ממש כאילו שיניתם בבת אחת את קול הדיבור. למרות זאת, פעמים רבות כדאי מאוד להשקיע קצת מאמץ, ולהחליף את הבושם הישן. בשמים לנשים, כמו גם בשמים לגברים, מחייבים בחירה קפדנית, מאחר ולכל אחד מהם ריח ייחודי, אשר ישפיע באופן אחר על הסובבים אתכם. אחד מהשלבים הראשונים שיש לעשות בתהליך הבחירה של בושם חדש, היא להחליט מה אתם בדיוק מחפשים בו. האם אתם רוצים ריח שימשוך אליכם תשומת לב, האם אתם מעוניינים בריח קליל ומרענן, או בריח מורכב וכבד יחסית. כל בחירה שלכם תכוון אתכם לסוג מסוים של בשמים לגברים או לנשים, ותסייע להפוך את ההכרעה לפשוטה בהרבה. 

בדקו איך הוא משתלב עם ריח הגוף האישי

בשמים לנשים, כמו גם בשמים לגברים, אינם עומדים לבדם. הריח הסופי של הבושם איננו נקבע במעבדת הייצור, או בשילוב המדויק של ריחות הפרחים, אלא בשילוב אתכם. לכל אדם יש ריח גוף ייחודי משלו. ריח זה מושפע בין השאר מהמערכת החיסונית האישית של כל אחד, ומהחיידקים הטבעיים החיים על עור הגוף. כדי להבין האם בחרתם את הבושם הנכון, לא מספיק להריח אותו בחנות, או אפילו לטפטף מעט ממנו על גב היד ולקרב אל האף. עליכם להבין איך הוא מריח בשילוב עם הריח האישי שלכם, עם ריח הזיעה הקלה שנושבת מכל אחד גם בימים לא חמים. מסיבה זו, כאשר קונים בשמים לנשים או בשמים לגברים, חשוב מאוד לרכוש בהתחלה כמות קטנה באופן יחסי, ולהתייעץ עם חברים בנוגע לריח החדש. שימו לב, שלרוב החברים יהיו מופתעים ולא ידעו כיצד להגיב לריח החדש שלכם, מאחר והישן טבוע חזק כריח שלכם במוחם. נסו לבקש תגובות על הריח באופן אובייקטיבי, בלי להכריע האם זה הריח שלכם או לא, וכך תקבלו תשובות מועילות יותר.

 

הימנעו מלרכוש דווקא את אותו הבושם של חבריכם

טעות נפוצה שעושים כאשר קונים בשמים, היא להתפתות לרכוש בושם אשר את ריחו אתם אוהבים במיוחד כאשר חבר או מכר עושה בו שימוש. הבחירה של הבשמים, וההתאמה שלהם היא עניין אישי. השילוב עם ריח הגוף שלכם יהפוך את הבושם של החבר לבושם שונה לחלוטין, לוו דווקא באופן שיחמיא לכם. בנוסף, בבחירת הבושם יש המון אמירה אישית, אמירה מעודנת שכל אחד צריך לנסח באופן עצמאי. לכן, ניתן בהחלט להתרשם מהבשמים בהם חבריכם או חברותיכן עושות שימוש, אך בשום אופן אסור לרכוש את אותו הבושם באופן עיוור, וללא ניסיון אישי קודם.

 

כדאי להחזיק מספר סוגי בשמים לאירועים שונים

לכל אחד יש את הריח שלו, את הבושם שהפך לחלק ממנו. עם זאת, לכל ריח יש מסר אחר שהוא מעביר. כדי להוציא את המרב מהבושם שלכם, כדאי לרכוש ולהחזיק מספר סוגי בשמים, ולבחור את הריח המתאים לכל אירוע, בין אם פגישת עבודה, דייט או יום עם המשפחה. 

 

פרנסואה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב