דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל טוב אבל מי ישמור על הבית? 

מאת    [ 25/12/2019 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 1726 פעמים ]

 

הערב הכי מאושר בחיים יכול פשוט להיות סיוט.

בלי לנסות להפחיד או לצייר הכול בצבעים קודרים, אבל רק תחשבו על זה, זוג שמחכה לערב המאושר בחייו, מתכונן חודשים ארוכים, משלם הון תועפות על כל הדברים הנלווים מנסה לפתוח את החיים ברגל ימין ולהתחיל מהתחלה, ובאמת הכול היה מושלם, הכלה היה יפיפייה והחתן שיכור מאהבה, האוכל היה מדהים והאורחים רקדו עד השעות הקטנות, ואז חוזרים הביתה עייפים אך מרוצים, אבל הדלת לא נעולה, הכול הפוך ומבולגן וזה פשוט נורא!. זה לא בשביל להלחיץ, ההפך, זה בשביל להישמר ולהימנע מהמקרה.

איך הגנבים יודעים שהבית ריק?

בואו נשאל הפוך... איך לא?!. הרי כל השכנים קיבלו הזמנה וכל השכונה יידעו שלא תהיו בדירה, ולגנבים יש אוזניים ארוכות ואף גדול, ולצערנו בכל שכונה גרה "נשמה טובה" שדואגת להעביר כל ידיעה עסיסית על מישהו שבטח מחביא כסף "מתחת לבלטות" ובוודאות לא יהיה בסביבה ביום חמישי הקרוב בין השעות 19:00 ל 24:00 נו.. בוא נגיד, יש פרצה שקוראת לגנב ויש פרצה שפשוט מכריזה על זה ברמקול.

אז מה עושים, איך שומרים על הבית?

משנה לשנה נדמה שהגנבים מתחכמים ומוצאים שיטות חדשות ונועזות יותר כולל אמצעים טכנולוגיים שמתגברים על כל אזעקה וכל כספת, כל גנב מדקלם "אין מנעול שאני לא יכול לפרוץ" ולצערנו זה כואב אבל נכון. חברות המיגון מוכרות לנו קודנית ואזעקה שקטה, עיניים אלקטרוניות חיישנים ונעילה ביומטרית, אבל אין כמו שומר בשר ודם.

הבעיה שכל מי שיקר לליבכם ואתם סומכים עליו ידאג להיות באירוע שלכם, לכן הדודים והחברים לא יוכלו לסייע, עצה טובה היא להזמין את הבת של השכנים או הבן של החברים שישחקו בפלאפון על הספה בבית, זה רעיון לא רע אם הם בוגרים, אמינים ולא הולכים להזמין את כל הכיתה לערב פיצה בסגנון "אצל הדודה והדוד"

אפשרות נוספת היא חברת שמירה, בדרך כלל מעסיקה שומרים שלפעמים צריכים לשמור עליהם... בנאדם זר שמקבל משכורת מינימום היום פה ומחר שם ויודע שאין אף אחד בבית ואף אחד לא יחשוד בו, אז מי ישמור על השומר? למרות שיש חברות אבטחה רציניות והוגנות במחירים כאלו ואחרים לא תמיד זה יוצא כל כך זול ולא תמיד אתה יודע את מי יישלחו.

האם כדאי לסמוך עלי?

אני מציע שירות שמירה על הבית בערב השמחה אם זה חתונה, חינה או בר-מצווה, ראשית אני מגיע לפגישת היכרות והתרשמות, מציג המלצות מאנשים כמותכם, טופס היעדר רישום פלילי ותעודות. בפגישה המוקדמת נשב על כל הפרטים ונסכם הכול מראש, התשלום הוגן וסביר ביותר, ועוזר לשני הצדדים, לי להתפרנס ולכם על להנות באירוע ולהיות בראש שקט.

התחלת הערב מבחינתי היא מהרגע שאתם יוצאים מהבית אהיה נוכח במקום עד שתשובו הביתה לא חשוב באיזו שעה, אתם יכולים להיות רגועים ולא להסתכל בשעון. במהלך הערב מידי שעתיים אשלח הודעת עדכון לאיש הקשר שתקבעו מראש.

כמה ימים לאחר האירוע אשמח לקבל המלצה כדי שאמשיך להציג לאנשים נוספים שמבינים כמה כסף קטן יחסית יכול למנוע עוגמת נפש גדולה.

ניפגש בשמחות.

ניפגש בשמחות - שמירה אישית בבית בערב החתונה.


יואב 0544-221839




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב