דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים עם סגנון 

מאת    [ 09/12/2019 ]

מילים במאמר: 1243   [ נצפה 1378 פעמים ]

מתנות לעובדים עם סגנון
אז איך עושים קד"מ נכון? קידום מכירות, פרסום, מיתוג או איך שלא נקרא לזה, אנחנו נעשה באהבה או שלא נעשה בכלל. איך באהבה? מתנות ממותגות, גאדג'טים לעובדים ולקולגות, הקדשות אישיות על מתנות, וכל מה שיגרום לסובבים אותנו להבין שהם חשובים לנו!

אפשר לדסקס עד מחר על דרכים נכונות לעשות קידום מכירות, פרסום וכדומה. כאשר אנחנו מדברים על שיווק מוצרים מסוימים, קידום כנסים עסקיים ועוד, מתנות ממותגות יהיו הדרך הטובה ביותר למשוך את העין ואת תשומת הלב של האנשים. יחד עם זאת, כשאנחנו מעניקים גאדג'טים שימושיים ומגניבים או מתנות עם מיתוג, אנחנו למעשה נשארים בזיכרונם של הקולגות או קהל היעד שלנו.

מתנות ממותגות לעובדים לכל העונות
בחורף נוכל לרכוש מתנות מסוג מסוים, לעומת הקיץ אשר מביא עמו מתנות ממותגות מסוגים אחרים. בכל מקרה, חשוב לזכור דבר אחד! מיתוג, פרסום, שיווק וקידום העסק צריך להיעשות בצמוד למיתוג של מתנות "מוכנות לשליפה". מה ז"א? זאת אומרת שמומלץ להחזיק במשרד "ארסנל" של מתנות ממותגות וגאדג'טים. בכל רגע, היו מוכנים "לשלוף" מתנה ללקוח אשר מגיע לבית העסק.

מה יותר נחמד מלהגיע לפגישה, ומיד לקבל בכניסה מתנה ממותגת לעובדים? מתנה ממותגת לעובד יכולה להיות משהו מאוד פשוט, קטן וסמלי, אך גם ניתן כמובן להחליט שאתם מפנקים את הסובבים במתנות יקרות יותר. באמצעות המתנות הנכונות, תוכלו לעשות קידום מכירות שיציב למתחרים שלכם רף מאוד גבוה. אז איך עושים קד"מ נכון? גאדג'טים ומתנות ממותגות!

גאדג'טים לעובדים ולקולגות
אם אתם מחפשים אחר מתנות ממותגות לעובדים, עצרו את ה-WAZE כי הגעתם ליעד. מתנות לעובדים עשויות להיות מאוד פרקטיות, אך ישנן גם גאדג'טים שהם נטו להנאתם של המשתמשים בהם. בכנס העובדים הקרוב, אתם עומדים לחלק שי ממותג לקולגות, לעובדים ולחברים.

בין אם מדובר בעונת החגים או בימי חול, מתנות זה תמיד רעיון מעולה. כשאנחנו מדברים למשל על כנסים גדולים, אנשים מצפים לצאת הביתה מאותם כנסים עם ברושורים, עם מתנות ממותגות ועוד. יחד עם זאת שאנחנו חיים בעידן מאוד דיגיטלי, עדיין כולנו אוהבים את התחושה של מתנות בידינו. לדוגמה, בואו ניקח למשל סיטואציה בה אתם נכנסים לפגישה לגבי נדל"ן או רכישת נכס כל/שהוא. יכול להיות שיתנו לכם מידע מעולה, הכוונות לגבי אתרי אינטרנט רלוונטיים, מידע תאורטי מורכב וכדומה. אך בשורה התחתונה? אתם תצפו לצאת עם חומרים פיזיים כלשהם מאותה הפגישה.

קידום מכירות – כיצד עושים אותו נכון בפגישה עסקית?
קיבלתם ברושור? נחמד מאוד, אבל מה לגבי מטריה ממותגת למשל? תחשבו לרגע שאתם נכנסים אל אותה פגישת נדלן שדיברנו עליה, אבל בואו נשנה לרגע את התפאורה. בואו נדמיין שהפגישה הזו מתקיימת בחורף. וכמו שכולנו יודעים, בחיים כמו בחיים, את המטריה שוכחים.

מטריה תמיד צריך, וזה תמיד יהיה נחמד לקבל אותה מסוכן הנדלן ביום חורפי. אגב, ניתן גם לרכוש מטריות הפוכות, שהן הרבה יותר נוחות ממטריות רגילות ופחות מסורבלות. את המטריות כמובן ניתן גם למתג עם לוגו החברה או הקדשה אישית, תלוי למי אתם מעניקים אותה. קידום מכירות ושיווק בכנסים גדולים בעזרת מתנות ממותגות

אם אתם מארגנים כנסי עובדים, וועדי עובדים או סתם בא לכם לתת מתנות בקיץ, אתם יכולים לבחור בסוגי מתנות אחרות. אם בחורף היינו קונים נעלי בית מחממות (אפשר עם נעלי בית ממותגות!), בקיץ אפשר לרכוש מחצלות למשל. מחצלת עם מיתוג זו אופציה פשוט מעולה, לא משנה עבור מי המחצלת נרכשת. בין אם רכשתם את המחצלת עבור קולגות ועובדים או עבור חברים, הם יקבלו ממכם מתנה מאוד שימושית. יחד עם זאת, כשהמחצלת תהיה פרודה על החוף, הלוגו של החברה יהיה חשוף. ישנם סוגי גאדג'טים שונים, ביניהם למשל גאדג'טים המתאימים גם לקמפינג (מחנאות).

מתנות עם מיתוג בפיקניק
אפשרות מעולה, היא רכישת צידניות ממותגות לעובדים שלכם. כל אחד צריך לפחות 2 צידניות בבית, בין אם הוא חובב טיולי אוהלים או פחות. גם ביום חם, כשהולכים לחוף להשתזף, אנשים יראו את הלוגו של החברה שלכם על צידנית ממותגת. בקבוקי ספורט ממותגים הם גם אפשרות נפלאה, במיוחד עבור חברות ועסקים ב"ראש צעיר", שעובדיהם הם חובבי ספורט.

אם למשל לוקחים כדוגמה כל מיני חברות סטארט-אפ צעירות, בחברות אלו לא פעם נוכל למצוא חובבי רכיבת אופניים. רוכבי אופניים יכולים להפיק תועלת אדירה מבקבוקי ספורט, אז למה שלא יהיו ממותגים? אם כבר אנחנו מדברים על שתיית מים ושמש ארץ ישראלית, בואו נחזור לרגע לים. קידום ופרסום (קד"מ – קידום מכירות) צריך להתבצע באהבה. מה ז"א? אנחנו מתכוונים לכך שמומלץ לרכוש מתנות שימושיות, מתנות שאתם בעצמכם הייתם רוצים גם לקבל.

מתנות לקיץ, לים ולבריכה
אם מדברים למשל על עונת הקיץ, ישנן מתנות לים ולבריכה, כיסאות וערסלים, מזרוני ים ממותגים, שמשיות ממותגות (אפשרות מעולה!), כובעים ממותגים ועוד. תוכלו גם למתג מוצרים כמו מאווררים ומניפות. אם החלטתם ללכת על מניפה ממותגת, זו בחירה מעולה.

מדוע? מכיוון שעל מניפות ניתן למתג מילים רבות (המניפה נפתחת ועליה יש מקום רב לכתוב הקדשות). במילים אחרות, מניפות ממותגות הן גם מאוד שימושיות בקיץ וגם מאוד פרקטיות מבחינת מיתוג. רוצים רעיון? תוכלו למשל לבחור לכתוב שיר שלם על מניפה. העתיקו את המילים של שיר כלשהוא שאתם אוהבים או מוצאים בו משמעויות, כך שכשאנשים יפתחו את המניפה הם יוכלו לקרוא את השיר. בסוף השיר, אתם מוזמנים למתג את המניפה עם הלוגו שלכם. מה יותר נחמד מבית עסק אשר מעניק מתנה כה ייחודית? זכרו, מתנות מסוגים כאלו עושות משהן הרבה יותר עמוק מקידום ופרסום. מתנות אלו נכנסות לליבם של אנשים, הן מראות לאנשים שחשבנו על המתנה והקדשנו זמן ואנרגיה לבחירה הנכונה.

הספורט הלאומי הוא מנגל! מתנות ברביקיו עם מיתוג!
היות והספורט הלאומי בארץ הוא מנגל, מומלץ מאוד גם לרכוש ערכות קפה מאובזרות. ניתן לרכוש צידנית ממותגת לפיקניק ומנגל, ככה שבזמן שכולם לועסים ומחפשים משהו לדבר עליו, הם יוכלו לדסקס על לוגו החברה שלכם שמתנוסס על הצידנית. רוצים לנפנף על המנגל עם נפנף ממותג? אחלה רעיון! מניפה למנגל ממותגת זו אופציה מעולה. אין ספק שאנשים ישתמשו במוצר הזה.

כאשר אנחנו מדברים על מתנות ממוגות שמסייעות בקד"מ, אנחנו צריכים לדבר על מתנות שימושיות. אין טעם להשקיע במיתוג של מתנות שאינן שימושיות. סינר ברביקיו הוא מתנה SUPER שימושית! אתם מוזמנים לרכוש סינר מנגל (3 חלקים), עליו יש שטח רב למתג כיתוב, לוגו וכל מה שרק תרצו. אין ספק, ברביקיו הוא הספורט הלאומי, ולכן אנחנו ממליצים לרכוש מקרר לרכב. מקרר לרכב בדרך כלל יתאים עבור אנשים המטיילים עם הג'יפים בשבת, ועליו כמובן ניתן למתג כיתוב ולוגו גם כן. ב

מתנות רוכשים באהבה וממתגים מקצועית
כל מקרה בו אתם מתלבטים בין מתנה כזאת לאחרת, אתם כמובן מוזמנים לפנות אל דה גיפט שמתמחה בשיווק מתנות ממותגות לעובדים, גאדג'טים, מתנות למשרד ולמנהל, מתנות למשפחה, מתנול לזוגות ועוד. לאחר שתספרו לצוות שלנו על הצרכים שלכם מהמתנות, הוא כבר ידאג להתאים לכם את המתנה האידיאלית. אנחנו חיים בעידן בו אנחנו כל הזמן נחשפים לפרסו ולשיווק. למעשה, העין האנושית נחשפת לאלפי מסרים שיווקיים במהלך היממה. מפאת העומס השיווקי שקיים היום, כדאי שהמתנות הממותגות שאנחנו רוכשים יהיו מאוד ממוקדות במקרים מסוימים. אם אתם עומדים למשל להשתתף בכנס בו תציגו מיזם כלשהו (בכנסים אלו בד"כ יהיו מיצגים רבים מלבד שלכם), המתנות חייבות להיות ממוקדות.

בידול מהמתחרים בעזרת מתנות ממותגות
אתם צריכים לבלוט מהמתחרים שלכם, להיות מובדלים מהם. אין ספק, בעזרת המיתוג הנכון אפשר לצוף מעל התחרות. כל מה שצריך לעשות, זה פשוט לדעת אילו מתנות ממתגים וכיצד. לאחר שהלוגו שלכם יתנוסס על המוצרים הנכונים, לא יהיה אפשר להתעלם ממכם, בין אם אתם מוכרים נעליים או תכשיטים, נדל"ן או זהב. בשורה התחתונה, אין ספק שקידום מכירות חייב להיעשות בצמוד לחלוקת מתנות ממותגות, גאדג'טים ועוד. תוכלו לרכוש מתנות מהממות למשרד ולמנהל, מתנות עונות וקמפינג, לוחות שנה ויומנים ממותגים, מתנות למטבח עם מיתוג, מתנות בקופסאות וממתקים ממותגים, חולצות ממותגות, כובעים ממותגים, מחזיקי מפתחות ממותגים ועוד המון מוצרי פרסום שיקדמו את העסק שלכם.

גאדג'טשופ מתמחה ביבוא ושיווק גאדג'טים, מתנות, מתנות לגבר ועוד שלל הפתעות שהופכות את החיים לשמחים ומאושרים יותר: גאדג'טים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב