דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נו למה הוא לא מגיע... המדריך להינצל ממובילים מאחרים. 

מאת    [ 24/11/2019 ]

מילים במאמר: 774   [ נצפה 1636 פעמים ]

אם אתם לא רוצים להיות חלק מהסטטיסטיקה הכואבת של לקוחות המחכים לבעלי מקצוע קראו כמה מילים כיצד להמנע מבחירת מובילים בעייתים בזמני הגעה ובאיכות העבודה (מה שבדרך כלל בא ביחד).

 האיחורים כתרבות בישראל

יש לנו ארץ יפה ונהדרת אבל בואו נודה על האמת, כמה שאנחנו אוהבים אותה אנחנו עדיין לא שוויץ... מתי פעם הגיע טכנאי בזמן? מתי בשנה לא שמעתם עמוס מהרגיל, ומתי גזרו פעם סרט ביום שרשום על הפלקט "תאריך סיום פרויקט".

 אז נכון יש המון תחומים שהשתפרנו ויש הרבה ענפים שמצליחים מיום ליום להתקרב וגם להגיע לרמה גבוה בסטנדרטים כמו באירופה, אבל יש בעלי מקצוע כמו מובילים, שתמיד צריכים להיות עם יד על הדופק לפני שמזמינים מהם שירות.

 השירות בענף ההובלות

קודם כל לפני הביקורת, ויש לא מעט, חייבים לומר עם יד על הלב, 2 דברים חשובים רק שיהיה הוגן ומאוזן. האחד, לא כל המובילים בעייתיים יש המון מקסימים ונהדרים, בעלי מקצוע מהמעלה הראשונה שמתאמצים פיזית ואנושית לתת שירות אדיב ומקצועי. השני, הענף עובר שינוי מאסיבי מהקצה לקצה, ויש שיפור מתמיד ניכר גם ברמה האישית של הסבלים, גם בסטנדרטים של השירות וגם בפרמטרים המקצועיים.

 אגב, השיפור בענף ההובלות קיים בעקבות שתי תמורות בישראל בעשור האחרון: הראשון, הגעת עולים חדשים העוסקים במלאכה כמקצוע מכובד ומפרנס משפחה במשרה מלאה וקבועה ולא כעבודה זמנית או "חלטורה" והשני מהפכת צרכנות עקב כתיבת ביקורות אמיתיות באינטרנט ע"י לקוחות על חברות הובלה מומלצות מה שמראה את הכדאיות של בעלי המקצוע הקטנים להיות ישרים והוגנים על מנת לזכות בשם טוב וכמובן משתלם.

 שלושה צעדים כדי להיות עם היד על הדופק

1.איך מגיעים למוביל – אם ראיתם פרסומת בגוגל או באינדקס הובלות היום תמורת כמה שקלים אפשר להופיע ברשת בבאנר או פרסומת זה לא כרוך בשום הכשרה למעט החזקת טלפון נייד לכן יש לפעול ע"פ "כבדהו וחשדהו", עדיף כמובן להגיע למוביל דרך המלצה אמיתית מחבר, קרוב משפחה או מכר בעבודה שיכול להעיד אם המוביל בסדר או בעייתי, זו המסננת עם החורים הכי קטנים בשלב הכי מוקדם שיש וטוב להיעזר בה.

 2.שיחת טלפון ראשונית – אם עונים לכם בסבלנות, בנחמדות, שואלים אתכם שאלות ענייניות ומבקשים שתפרטו את כל המידע לפרטי פרטים כמו איזה קומה, מרחק מהמשאית, דברים לפירוק, גודל מעלית וכו זה סימן שהמוביל רציני בכוונתו במחיר להעברת הדירה ובכל השירותים הנלווים כמו אריזה, פירוק והרכבה, מנוף ואספקת קרטונים וניילון נצמד. ברם, אם בשיחה המוביל מאוד לחוץ והשיחה לא מתנהלת "על מי מנוחות" זה עדיין לא אומר שזה לא מוביל טוב, לפעמים המובילים עונים תוך כדי עבודה פיזית בלחץ של זמן ויש הרבה לקוחות "נודניקים" או שמורחים את הזמן לכן השיחה הראשונית יכולה לתת רושם מוטעה, אבל יש לבדוק עדיין שהשיחה מתנהלת בצורה מכובדת והמוביל נותן הצעת מחיר מבוססת כשהוא מקבל את כל הנתונים ולא זורק מחיר באוויר.

 3.הזמנת נציג הביתה – אל תוותרו על השירות החינמי של הגעת נציג מחברת ההובלות לתת הצעת מחיר פרונטאלית אחרי שהוא סקר את אמצעי הגישה ואת כל התכולה בעיניים ולאחר שהוא משאיר לכם הצעת מחיר כתובה ומחייבת ואפילו יכול לספק במקום את כל הקרטונים שאתם צריכים להובלה זו הזדמנות מעולה (ויחידה) להתרשם ממנו "על אמת" איך הוא מדבר, איך הוא מסביר וכמה הוא מדייק בזמנים שהוא מגיע אליכם.

 ככה זה מתחיל – 2 סימנים מוקדמים

תשאלו את המוביל אם יש אחריות או ביטוח ואם המחיר כולל אספקת חומרי גלם, לפי התשובה והנכונות לתת שירות תוכלו לאמוד את השירות שתקבלו ביום ההובלה, תשובות מתחמקות ומתפתלות, היום-מחר, אין לי או יש לי אבל זה לא כולל כלום זה פשוט לא עובד טוב וזה לא בשבילכם.

 התקשרו יומיים לפני המועד לוודא שלמוביל רשום ביומן הכתובת והשעה אם הוא אומר לא רשום לי אני לא זוכריודע, אה..כן..לא..אהה זה אור אדום מבחינתכם. מצאו מוביל רציני.

 להתכונן להכי גרוע לקוות להכי טוב

 1.אל תזמינו הובלה ביום האחרון שצריך לפנות את הדירה, קחו בחשבון שיכול להיות עיכוב, אם של המוביל אם חלילה וחס משהו אישי, השאירו לפחות יום-יומיים מרווח ביטוחן לכל דבר שלא יהיה.

 2.שמרו חניה פנויה למשאית ותוודאו עם ועד הבית שאתם יכולים לתפוס שעה-שעתיים את המעלית כדי שלא יזמינו לכם בדיוק ביקורת או טכנאי מעליות באותו יום או שאין שיפוץ תאורה במסדרון וכו'

 3.אל תשמרו דברים במקרר לרגע האחרון, ואל תתכננו להוציא את הילד מהגן, תהיו כל הזמן בבית בהשגחה שהכול מתוקתק. היעזרו בקרובי משפחה לביצוע כל המשימות אל תגיעו לאפיסת כוחות בערב ואל תתזמנו סידורים וטלפונים באותו היום, אל תשכחו שעליכם גם לפרוק הכול בדירה החדשה, ואם לא יהיה לכם פנאי ולא נוחות לבשל או לאכול פשוט הזמינו פיצה.

 4.הכינו קרטון בצד שיהיה אתכם צמוד באותו היום ויעבור אתכם במכונית הפרטית, שם תשימו את כל הדברים הנחוצים באותו היום, מתרופות ומסמכים ועד חולצה להחלפה. את הארנק והתכשיטים אל תשירו בשום מקום ללא השגחה ובכלל אל תשאירו.

אחים יששכר הובלות החברה המובילה בענף הובלות המשרדים לחברות היטק והובלות מפעלים, שירותי אריזה ומעבר דירה ברמה בינלאומית, כנסו לאתר וקבלו הצעת מחיר מהירה אחים יששכר הובלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב