דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזוקה נכונה של דשא סינטטי 

מאת    [ 26/10/2019 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1617 פעמים ]

 רבים מבינים שדשא סינתטי הוא הפתרון הטוב ביותר עבור גינתם. מבחינת המראה והתחושה, הוא מעניק לכם את אותה החוויה של דשא טבעי. מבחינת הטיפול מדובר במשהו שונה; יש צורך במעט תחזוקה, אך זה כלום בהשוואה לתחזוקה הנדרשת עבור דשא חי - תחזוקה הכוללת דישון, השקייה, גיזום, הדברה ועוד. דשא סינתטי שומר על מראה ירוק כל השנה ללא הצורך בפעולות הגינון.

 

על מנת ליהנות מהדשא הסינתטי לאורך זמן, יש להעניק לו מעט תחזוקה אשר תשמור עליו ותבטיח לכם מראה טוב של המדשאה בכל עונות השנה ברמת העיקרון עיקר התחזוקה היא ניקוי של הדשא והימנעות מדברים אשר עלולים לגרום לו נזק. אך שימו לב שישנם גם סוגי דשא סינתטי הדורשים מילוי חול סיליקט, את זה יש לבדוק עם המשווק של הדשא. אז כיצד מתחזקים ומנקים את הדשא, להלן מדריך קצר.

 

ניקוי דשא סינתטי

 

לצורך ניקוי הדשא תוכלו להשתמש במגרפת עלים; מפוח עלים ואפילו שואב אבק. לעתים תצטרכו לשטוף אותו באמצעות צינור מים ולהברישו בעזרת מטאטא כביש על מנת לשמור על זיפים זקופים למראה חי וטבעי.

 

באופן טבעי הדשא הסינתטי סופח אבק אשר מצטבר בין סיביו הצפופים. לכן לא מספיק להשתמש אך ורק במטאטא; לפעמים יש צורך בשטיפה עם מים וסבון. מלבד שימוש בסבון אין שום צורך בחומרי ניקוי אחרים; הם רק עלולים לגרום לבלאי מואץ ודהיית הצבע. בשום פנים ואופן אין להשתמש בחומרים כימיים וממיסים - מים וסבון לכל היותר.

 

במידה ובעלי חיים עשו את צורכיהם על המדשאה הסינתטית, יש לאסוף ולנקות בעזרת מים וסבון. לא אקונומיקה או שום דבר אחר אשר רק יגרום נזק.

 

חרקים אינם אמורים לגלות עניין בדשא סינתטי, אך במידה וישנם חרקים זה בגלל שהם נמשכים לפירורי מזון שמצאו את דרכם אל הדשא. שאיבה או שטיפה במים אמורים לפתור את הבעיה.

 

גם הופעה של עשבים שוטים לא אמורה לקרות. התקנה מקצועית כוללת את הדברת העשבים וכיסוי הקרקע ביריעה אשר מונעת צמיחת עשבים. אם בכל זאת נתקלתם בעשבים, יש להוציא אותם ולהשתמש בקוטל עשבים.

 

במידה ואתם נוהגים לקיים ברביקיו בגינה, חשוב שתדעו שאש וטמפרטורות גבוהות יגרמו לנזק לדשא הסינתטי. דשא סינתטי אינו צפוי לעלות באש מכיוון שהוא כולל חומרים מעכבי בעירה, אך אפילו בדלי סיגריות בוערים עלולים לחרוך אותו באופן נקודתי ולכן יש להיזהר.

 

לצורך שמירה על הדשא, חשוב לזכור שהוא אמנם מתאים לדריכה של אנשים מבלי שייגרם לו נזק, אך בשום פנים ואופן הוא אינו מיועד עבור רכבים ממונעים.

 

כפי שהבנתם, חשוב לשמור על הדשא הסינתטי, אך באמת שמדובר בתחזוקה בסיסית ביותר וקלה לביצוע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב