דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וופורייזר - מכשיר אידוי לחומר צמחי ושמנים - תחליף עישון לצרכני קנאביס רפואי 

מאת    [ 10/06/2019 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1944 פעמים ]

וופורייזר - פתרון הצריכה האופטימלי עבור צרכני קנאביס רפואי שרוצים להפסיק לעשן

וופורייזר (Vaporizer) הוא גאדג'ט חדש יחסית שנכנס לשוק אביזרי הצריכה עבור צרכני קנאביס רפואי רק בשנתיים-שלוש האחרונות, ומהווה פתרון אופטימלי לצריכה יעילה ומלאה ללא תופעות לוואי, בזבוז חומר או פעולת עישון ישיר שגורמת לפליטת חומרים מזיקים ומזהמים לגוף ולסביבה.

מי שרוצה להבין מהו וופורייזר צריך להבין קודם כל את הפעולה הבסיסית שהוא מיועד לבצע: אידוי, ולא שריפה (כמו בעישון) של החומר הצמחי או תמצית השמן (במקרה של שמן קנאביס בלבד, לא מיועד לאידוי שמנים ארומטיים חסרי השפעה פיזיולוגית) שמכניסים לתוכו, על ידי שימוש בגוף חימום עקיף ולא בחימום ישיר על גבי להבה חשופה שגורמת להיווצרות שריפה ותוצריה. כלומר, וופורייזר בכלל לא שורף את החומר שמכניסים לוכו אלא רק מחמם אותו לטמפרטורה גבוהה במיוחד, בדרך כלל כ-220 מעלות צלסיוס או אפילו מעט יותר (עדיף לבצע כמה "תחנות" בדרך ב-160 ו-180 מעלות, כדי להפיק מהקנאביס את מרבית החומרים הפעילים שקיימים בו) כדי לגרום לכל החומרים הפעילים שקיימים בו להתאדות ולעבור למצב צבירה גז, בו המשתמש במכשיר יכול לשאוף אותם ולספוג אותם ישירות לגוף, ללא צורך לשרוף את החומר הצמחי כולו כמו שקורה בפעולה של עישון רגיל.

הסיבה העיקרית בגינה כל צרכן קנאביס רפואי או אדם המשתמש בקנאביס, טבק, תחליף טבק או כל חומר צמחי אחר שמיועד לצריכה בעישון, צריך לעבור לנסות וופורייזר בהקדם, היא קודם כל הבריאות. אי אפשר לתפוס בכלל את ההבדל המוחץ בין פעולה של עישון, עליה מנסה המשתמש להתגבר, לבין פעולת האידוי שקורית בתוך מכשיר וופורייזר ואינה גורמת כאמור לשריפת החומר הצמחי או לפליטה של חומרים מזיקים מתוכו אל הריאות ואל שאר מערכות הגוף החיוניות. פעולת האידוי הנה מזיקה הרבה (הרבה) פחות לעומת פעולת העישון, ולכן וופורייזר הוא תחליף מצוין לסיגריה (או ג'וינט, תלוי מה אתם מעשנים) שכדאי לכל אחד לנסות.

הסיבה השנייה בגינה שווה לכל צרכן קנאביס רפואי לנסות וופורייזר ולא רק פעם אחת, היא תצורת הצריכה המלאה שמספק המכשיר לעומת שריפה לא אחידה ולא מבוקרת של ג'וינט ממוצע. ההבדל, מבחינה פרמקו-קינטית (הדרך והאופן בו מגיעים הרכיבים הטיפוליים למערכות הגוף) הוא עצום, ומוטה לחלוטין לטובת השימוש במכשיר וופורייזר מדרגה א', כלומר של אחד המותגים המובילים בשוק האמריקאי שמשווקים בכל העולם וגם בישראל. שימוש במכשיר וופורייזר הוא יעיל בהרבה לעומת ג'וינט או סיגריה מבחינת מיצוי של חומרים פעילים, וחוסר פגיעה בחומרים מסוימים שרגישים יותר לחום גבוה (שנוצר רק בעישון ולא באידוי) ולכן הוא בדרך כלל גם בעל השפעות רפואיות מורגשות יותר.

לסיכום, הן מבחינת יעילות התוצאות הרפואיות (או ההרגשה האישית הכללית, במקרה של שימוש לצרכי פנאי) והן מבחינת בריאות, כמו גם מבחינת יחס עלות/תועלת בין החומר שנשרף לבין כמו החומרים הפעילים שנספגים בגוף, אין ספק ששימוש במכשיר וופורייזר הוא הדרך היעילה ביותר לצרוך קנאביס רפואי, ולכל צרכן כדאי לנסות אותו לפחות פעם אחת כדי לראות את התאמתו לתהליך הטיפול האישי שלו.

ג'וני סלומון
מנהל תוכן וקיפירייטינג - דוראן משרד פרסום דיגיטלי
/>Johnnie.s@duran-seo.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב