דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי מומלץ לפנות לחוקר פרטי 

מאת    [ 19/02/2019 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1243 פעמים ]

אין ספק כי החקירות הפרטיות הנפוצות והמוכרות ביותר אלו חקירות לגילוי בגידות של אחד מבני הזוג בתא המשפחתי. בעל או אישה אשר חושדים בבגידה של הצד השני יכולים לפנות אל חוקר פרטי אשר יסייע להם לגלות את האמת, אמת שיכולה לשמש אותם בבית המשפט בהליך גירושין או קבלת החלטות על סיום מערכת הנישואין בכלל.

חוקר פרטי אשר מבצע חקירות מהסוג הזה חייב להיות רגיש ומבין ולעבוד בצורה נכונה בכדי לגלות את האמת מבלי שהצד הנחקר ידע כי מבוצעת חקירה, באופן דיסקרטי וחשאי ובהתאם לרצונות של מזמין החקירה. לעיתים הצד אשר מזמין את החקירה לא מעוניין לחשוף כלל את הממצאים, גם אם נמצאו הוכחות לבגידה (כמו בני זוג אשר מעוניינים להסדיר עניינים פיננסיים לפני שהם חושפים את מה שהם יודעים ומתחילים בהליך הגירושין).

סימנים שיכולים להעיד על בגידה?

חוששים כי בן או בת הזוג בוגדים בכם? הנה כמה סימנים נפוצים מאוד אשר יכולים להעיד על בגידה. יחד עם זאת, קחו בחשבון כי סימנים אלו יכולים להעיד גם על בעיות אחרות המוסתרות מכם ולאו דווקא בגידה, ולכן לפני שאתם קופצים למסקנה, פנו אל חוקר פרטי שיעזור לכם להגיע לאמת:


    • שינויים בהתנהגות – שינויים בצורת היחס המוענק לבן או בת הזוג לטובה (ברוב המקרים מתוך רצון להסתיר את הבגידה או מתוך רגשות אשם), שינויים לרעה ביחס אל בן או בת הזוג, התנהגות כעסנית ללא סיבה, היעדרות רבה יותר מהבית, כניסה מיידית אל המקלחת לאחר הגעה אל הבית מהעבודה וכדומה.
    • הסתרת אמצעי תקשורת – חסימה של הטלפון הנייד ו/או המחשב האישי, מניעת גישה אל המכשירים האלו, מחיקת הודעות או שיחות, ניהול שיחות אישיות במרחק מהצד השני ובקול שקט.
    • שינויים חיצוניים – טיפוח קיצוני אצל אדם שעד כה לא ייחס חשיבות לנושא, שינויים תזונתיים או שינויים בהגרלי ההגיינה ועוד.
    • שינויים מיניים – ירידה ממשית בחוסר החשק המיני, מניעת אינטימיות עם בן או בת הזוג או ההפך – חשק מיני גבוה יותר או אינטימיות מוקצנת ושונה מהרגיל.
    • שינויים כלכליים – התנהלות בחשבון בנק נפרד, הנפקת כרטיס אשראי בחשבון לא משותף, משיכה של סכומי כסף גדולים בכל פעם ללא סיבה ידועה ועוד.

כל הסימנים הללו יכולים להעיד על בגידה, ובמידה ואתם מבחינים בסימנים הללו וחוששים מכך, חוקר פרטי מקצועי יוכל לבצע מעקב וחקירה ולגלות האם אכן זה המצב.

חוקר פרטי כמה עולה?

בסוגיה הזו חשוב לבהיר כי ברוב הפניות למשרד חקירות בן או בת הזוג מגיעים עם חשדות כבדים, הם למעשה כבר בטוחים ברוב האחוזים שמתרחשת בגידה מתחת לאפם והם רק צריכים את ההוכחה לכך, במצב זה לא צריך יותר מדיי "לשרוף" שעות חקירה ומעקב אלא פשוט לכוון את החוקר לימים או שעות ספציפיות שבהם החשדות גוברים והחוקר כבר יעשה את העבודה,

המחיר שגובה משרד חקירות הוא כמובן משתנה מחקירה לחקירה בהתאם לממצאים שיש לאסוף אבל לרוב התשלום יכול להתקבל עבור כל שעת עבודה שמוערכת ב- 300-450 ש"ח או תשלום פיקס שכולל בתוכו מספר ימים ושעות עבודה.

shlomy.m




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב