דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצעד החלונות המעוצבים הגדול - סוגי החלונות הכי טובים לבית 

מאת    [ 30/01/2019 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 1589 פעמים ]

אז החלטתם לעשות שיפוץ גדול בבית, או אפילו לבנות אחד חדש מאפס. לפני הכל? נגיד מזל טוב! מדובר ברגע מרגש במיוחד ובניינו, אין כמו להתחדש ולענות על הביטוי האלמוטי "לבנות בית". בית הוא הנשמה של האדם, וחלונות הבית הם האוויר לנשימה לנשמה (יותר מדי משחק מילים? תתמודדו.) לחלונות הבית  יש השפעה גדולה על האווירה ועל אנרגיות הבית ולכן יש להשקיעה מחשבה לפני שבוחרים סוג כזה או אחר של חלון תוך איזון בין אסתטיקה לפרקטיקה (יופי מול נוחות).

בפוסט הבא אסכור עבורכם את סוגי החלונות המועדפים עליי , אביא בפניכם את היתרונות והחסרונות שלהם והכי חשוב, אתן טיפים קטנים לאיך לנקות אותם (אני מנקה חלונות אחרי הכל) מוכנים? בואו נתחיל!

 

החלונות המעוצבים המומלצים ביותר

 

אז אין ספק שבמאה ה-21 ישנם לא מעט אפשרויות בחירה, בטח שכשמדובר בחלונות מעוצבים לבית. בחרנו עבורכם את שלושת הסוגים המומלצים ביותר על ידינו.

 

חלונות בלגיים –

 

מדובר במסגרת חלון המועדף על ידי אדריכלים. מדובר במסגרת כפולה, דבר המאפשר ליצור מסגרות פנימיות ובכך לתת עיצוב פרימיום לחלון עצמו. ניתן ליצור צורות גיאומטריות שונות לפי הצרכים הטכניים או העיצוביים שעולים במהלך תכנון הבית מה שהופך את הנגישות לגבוה ביותר.  פרופיל חלונות אשר משרה אווירה כפרית על הבית ובשל נוכחותו הבולטת, שופך לא מעט אור ויוקרה בבית. מעבר לאווירת היוקרה, ניתן לבחור פרופילים מחומרים שונים לפי הצרכים שלכם, מפרופיל לבן, דרך אלומיניום, ברזל ואפילו פרופיל עץ. כך שאם נצטרך להצביע על היתרון המרכזי של סוג זה, חלגמרי נשבח את היכולת הגבוה לבחור ולעצב בדיוק כמו שתמיד רצינו.

 

חלונות ציר –

 

אם אתם בעניין של כמות אור מקסימלית בבית שלכם, כנראה שחלונות ציר הם הבחירה הנכונה. מדובר בחלון שנפתח פנימה על ידי ציר, פתח החלון יהיה בדרך כלל קטן – בינוי , אך בשל פתיחתו המלאה כומת האור העשויה להיכנס לבית תהייה גדולה במיוחד. דבר נוסף, קל מאוד לנקות חלון שכזה וברוב המקים לא חובה להזמין איש מקצוע. קל מאוד להוציא את החלון מהציר שלו ולנקות אותו משני צדדיו. (כל עוד החלון ממוקם במקום נגיש לכם כמובן)

אין ספק שחלון ציר הוא חלון בעל אופי "וינטג'י" – חלונות ציר משדרים לנו אווירה של פעם, אך ניתן לראות שהם עשו קאמבק לא קטן בשנים האחרונות דווקא בגלל אותה סיבה שציינו. יחד עם זה, אפשר להגיד שהחיסרון המשמעותי הוא שהם עשויים להיות יחסית מגושמים, אם החדר לא מספיק גדול, כנראה שהם יפריעו לניראותו ובעצם יתפסו מקום כמו כל רהיט אחר. יש סבירות גבוה שמישהו ייתקל בהם במהלך השנים. כך שאם בכל זאת הלכם על חלו מסוג זה, וודאו שהחדר מספיק גדול כדי שתוכלו גם ליהנות מהעיצוב המרשים שסוג זה מקנה לבית. 

מבריק החלונות - חברה לניקוי חלונות בת כמעט עשור. 


התמחות בניקוי כל סוגי החלונות


בקרו באתר שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב