דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לסוגי מקלחונים 

מאת    [ 27/09/2018 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1966 פעמים ]

מצאתם חנות מקלחונים שכולם ממליצים עליה, ואתם מתכננים ביקור בה בהקדם? כדי לעזור לכם להתמודד עם הבחירה מבין מגוון האפשרויות, הכנו מדריך קצר לסוגי מקלחונים, כדי שתגיעו עם מעט ידע, הכנה מוקדמת וכיוון באיזה מקלחון אתם מעוניינים. כמובן שאם בחרתם חנות מקלחונים מומלצת ומקצועית, תוכלו גם בה לקבל הסברים מקיפים לעזרה במציאת המקלחון הנכון. 

מקלחון פינתי 

מקלחונים פינתיים תמיד זוכים לפופולריות רבה בזכות הניצול הטוב של שטח החדר: כפי שאפשר להבין משמם, ממקמים אותם באחת מפינות החדר. לכן בעצם יש צורך בשני צדדים בלבד כדי ליצור שטח מלבני/רבוע סגור ליצירת חלל המקלחון. אפשר לבחור מקלחון פינתי שבו קיר זכוכית אחד קבוע ואחד משמש כדלת, ואפשר ששניהם יהיו דלתות הניתנות לפתיחה. 

מקלחון חזית 

אם אתם רוצים למקם מקלחון לא בפינה של מפגש בין שני קירות אלא בין 3 קירות, זהו מקלחון חזית: כלומר, דרושה לכם רק סגירה של החזית שלו, כי אתם משתמשים כבר בשלושת הקירות הקיימים בחדר. 

מקלחונים חזיתיים יכולים להיות גדולים ומרווחים בחדר רחצה גדול, אפילו עם שתי דלתות וקבוע, ולעומת זאת לנצל חלל קטן או ליצור איטום בחלל מקלחת ישן מפעם שבעבר היה נסגר רק בווילון שגרם למים להתיז החוצה. העיצוב (אם ללכת על דלתות הזזה או כנף, כמה דלתות וכמה קבועים וכו') תלוי בתנאי השטח. 

מקלחונים קטומים 

מקלחון קטום הוא בעצם מקלחון פינתי, אבל אחת מהפינות קטומה – כלומר, יש לו 3 קירות. זהו פתרון אפילו עוד יותר חסכוני במקום, במיוחד לחדר רחצה קטן שעוד צריך להכניס אליו אסלה וכיור. 

מקלחונים עגולים 

מקלחונים אלו הינם פחות נפוצים, ובלתי שגרתיים, אבל מתאימים למי שאוהב עיצוב עגול שפורץ את המסגרת הזוויתית הרגילה. לרוב מדובר במקלחון פינתי, כשחצי עיגול של דלתות+קבועים סוגר אותו. 

אמבטיונים 

אלו הם לא בדיוק מקלחונים, אלא מעין סגירת זכוכית לאמבטיה קיימת שהופכת אותה למעין שילוב בין אמבטיה למקלחון – אמבטיון. כאן גם דרוש לכם צד אחד בלבד, קבוע, או קבוע ודלת, בהתאם לתנאי החדר והאמבטיה. 

מקלחונים לפי מידה ובהתאמה אישית 

בעוד שהשוק וכל חנות מקלחונים במרכז מציעים מבחר גדול של דגמי מקלחונים מוכנים לרכישה, יש מי שיעדיף מוצר ייחודי, המותאם באופן אישי למידות מיוחדות בחדר הרחצה שלו, כמו גם לרצונות אישיים באשר לעיצוב הזכוכית, הידיות, האביזרים, הדלתות וכו'. 

עבור אלו, ישנה אופציה לבחירה בעיצוב מקלחון לפי מידה בהתאמה אישית – אתם יושבים עם מעצב ומגדירים את הדרישות, והחברה בונה מקלחון לפיהן ולפי המדידות בביתכם, ומתקינה אותו בחדר הרחצה שלכם. 

אופן פתיחה 

דלתות המקלחון יכולות להיות דלתות הזזה (על ציר/מסילה) או דלתות כנף (נפתחות החוצה ופנימה). דלתות כנף נחשבות קלות יותר לניקוי, בעוד דלתות הזזה נחשבות אטומות מאוד וחסכוניות במקום.

המאמר בשיתוף כוכב המקלחונים


לאתר החנות: https://www.starshowers.co.il


החנות בעלת התצוגה הגדולה בישראל 


הכשרת היישוב 5, ראשון לציון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב