דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ דירות - איך לעשות זאת בזמן הנכון ועם איש המקצוע הנכון? 

מאת    [ 03/09/2018 ]

מילים במאמר: 636   [ נצפה 1619 פעמים ]

אתם נכנסים הביתה בסוף של עוד יום עבודה, מרימים את הראש, מסתכלים על הקירות, התקרה, הריצוף, המטבח, חדר האמבטיה, חדר השינה ופשוט לא מרוצים ממה שאתם רואים מול עיניכם? כנראה שהגיע הזמן לעשות שינוי. שיפוץ דירות הוא תחום רחב מאוד, האופציות העומדות בפניכם הן מבחינת העיצובים והן מבחינת המחירים הן רבות ומגוונות ולכם יש רק תפקיד אחד חשוב - לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר עבורכם ולעשות את השיפוץ בזמן הנכון עבורכם.

על פניו, מדובר במשימה פשוטה וקלה אבל האמת היא שבחירת איש המקצוע הנכון היא המשימה החשובה ביותר בתהליך השיפוץ הקרב ובא. קבלן שיפוצים (ידוע גם בשם שיפוצניק) שמגיע לביתכם צריך לדעת בדיוק מה הוא עושה, לעבוד עם החומרים האיכותיים ביותר שיש ועליו להיות בעל ניסיון רב בתחום. אם אין לאיש המקצוע שבחרתם אחד או יותר משלושת המרכיבים האלו - כנראה כדאי שתעברו לאיש המקצוע הבא. במקרים רבים, יש אנשי מקצוע שעדיין לא ביצעו מספיק עבודות שיפוץ, אבל יש להם ידיי זהב, במקרים כאלו המלצות מחברים קרובים או בני משפחה בהחלט יכולים לפצות על כך.

המחיר - עד כמה הוא קריטי בבחירה שלנו?
אז נכון שהדבר החשוב ביותר הוא שהשיפוץ ייצא מוצלח ונאהב את מה שאנחנו רואים כאשר השיפוץ יסתיים אבל יש עוד פרמטר שאסור לשכוח והוא כמובן המחיר. אם נשים את הקלפים על השולחן נוכל להודות שיש שם בחוץ אנשי מקצוע שהם אולי אנשי מקצוע מעולים אבל רמת האמינות שלהם שואפת לאפס ואלו בדיוק אנשי המקצוע שידרשו מכם מחיר מופרז עבור שיפוץ שאיש מקצוע אחר היה גובה מכם סכום נמוך הרבה יותר. השאלה הנשאלת היא - אם אתם לא מבינים בתחום כיצד תדעו האם הסכום שהוצע לכם הוא אכן סכום מופרז?

כמו בכל תחום בחיים, גם תחום של שיפוץ דירות הוא תחום עם טווח מחירים ברור וכל שיפוץ מתומחר בהתאם. אם בדקתם מספר רב של הצעות אתם כבר מכירים את טווח המחירים, אולם האם אתם מכירים גם את כל הקריטריונים שמכתיבים את המחיר? במקביל לסכום הנדרש עבור הפרויקט, כדאי לבחון גם:


    • אמינות
    • מקצועיות
    • תיק עבודות
    • מוניטין מצטבר
    • איכות חומרי הגלם
    • תחומי התמחות נוספים
    • המלצות מאת לקוחות עבר
    • ולא פחות חשוב – לוחות זמנים

רק לאור כל הנתונים אפשר לקבל החלטה מושכלת ולהבין האם המחיר משתלם.

להסתכל על הבית ולהבין בדיוק מה אתם צריכים - תכנון מקדים של השיפוץ
המטרה בשיפוץ היא לא סתם להתחיל לשבור קירות ולקוות שיהיה בסדר, שיפוץ עושים על ידי תכנון מוקדם ועל ידי תכנית מסודרת שבה אתם מכירים כל צעד וכל שלב בתהליך. שיפוץ דירות זה תחום גדול מאוד כאשר המטרה השנייה לאחר בחירת איש המקצוע היא להבין בדיוק מה אתם רוצים לשנות בבית. אם למשל אתם לא מרוצים מגובה התקרה, לא מרוצים מהעיצוב של המטבח ולא מרוצים מהצבע בקירות יש לכך פתרון ואם תבחרו איש מקצוע עם הידע הנכון תוכלו לצאת מרוצים מאוד בסוף תהליך השיפוץ.

אל תתייאשו - זה עוד מעט נגמר
אחד הדברים הפחות נעימים בשיפוץ זה התהליך עצמו שכן הבית שלכם יהיה מבולגן והרעש יהיה חלק בלתי נפרד מפס קול החיים שלכם בימים האלו. גם כאשר אתם רוצים לשבת בשקט עם הילדים או שאתם רוצים לשבת בנוח על הספה ולא ללכת בתוך לכלוך אל תייאשו והגידו לעצמכם שזה עוד מעט נגמר והתוצאה הסופית תהיה שווה את התהליך. כאשר אתם מחפשים איש מקצוע של שיפוץ דירות קחו בחשבון שימי העבודה יהיו קצת לא נוחים, אל תגרמו לימים האלו לוותר על התוצאה הסופית שאתם כל כך רוצים.

תנו חופש לדמיון שלכם
שיפוץ הדירה זו הזדמנות מעולה להעניק דרור למחשבות שלכם וליצירתיות שיש בתוככם, אל תשכחו שמדובר אך ורק בבית שלכם ולא בבית של מישהו אחר ולכן זו הזדמנות מצוינת עבורכם לעשות רק את מה שאתם חושבים ורק את מה שאתם אוהבים. כמובן שיש גם מגבלות מסוימות אבל אם אתם מציגים בפני איש המקצוע את החזון שלכם לגבי עיצוב הבית והוא מאשר לכם שניתן לבצע זאת אל תססו אפילו לרגע אחד - זה הבית שלכם ואתם יכולים לעשות בו מה שאתם רוצים.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב