דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ההבדל בין רשת יונים לרשת ציפורים 

מאת    [ 13/08/2018 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2500 פעמים ]

  

כאשר אתם מתמודדים עם בעיה של בעלי כנף ומעוניינים להרחיקם רשתות הן פתרון יעיל. הרשתות יכולות לסגור את הפתחים דרכם נכנסות הציפורים ובכל לפתור את הבעיה.  אך ישנן רשתות מסוגים שונים, חלקן מיועדות עבור יונים וחלקן עבור ציפורים מסוגים אחרים. אז מהו בעצם ההבדל בין רשת יונים לרשת ציפורים.

 

מבין כל הציפורים אשר עלולות לגרום להפרעה היונים הן מבין הגדולות, תרתי משמע! הן מבחינת הגודל הפיזי של היונה אשר הוא הרבה יותר מרוב הציפורים והן בגלל גודל הבעיה! היונה יוצרת מפגע תברואתי חמור והיא מקור למחלות רבות ומסוכנות.

 

ההבדל בין רשת יונים  לבין רשת ציפורים מתבטא בגודל החורים של הרשת. רשת בעלת פתח עין של 5X5 סנטימטרים עושה את העבודה עבור היונים. היונה בשל גודלה אינה יכולה לעבור רשת זו ולכן היא נחשבת לפתרון יעיל לצורך הרחקת יונים. אך אם הבעיה שלכם היא אינה יונים אלא ציפורים אחרות, כמו דרורים למשל, רשת יונים סטנדרטית לא תעשה את העבודה - אם תתקינו רשת בעלת פתח עין של 5X5 דרורים שהם ציפור קטנה מאוד יוכלו בקלות לעבור דרך חורי הרשת. לכן כאשר מדובר בציפורים קטנות כמו דרורים יש להתקין רשת בעלת חורים קטנים יותר, פתח עין של 2X2 ס“מ. אמנם רשת יונים אינה יעילה נגד דרורים, אך רשת דרורים בהחלט יכולה להיות יעילה נגד יונים.

 

 

גודל הפתחים של הרשת הוא המאפיין העיקרי בבחירת הרשת. אך בנוסף יש לקחת בחשבון את גודל הפתחים שאותם רוצים לסגור ולרכוש רשת יונים או רשת ציפורים במידה המתאימה. ישנם סוגים שונים של רשתות אך מומלץ להעדיף רשת ציפורים העשויה מחוטי פוליטילן אשר נחשבת לחזקה ועמידה. שימו לב שלרשת ישנו ציפוי הגנה מפני קרינת השמש האולטרה סגולית (קרינת UV), אשר עלולה לגרום לבלאי מואץ של הרשת אם אין הגנה.

 

כמובן שכאשר מדובר בבתים פרטיים תרצו לשים דגש גם על הפן האסתטי ולכן יש להעדיף רשת יונים שקופה. רשת ציפורים שקופה מרחיקה את בעלי הכנף, מאפשרת כניסת אוויר והיא כמעט אינה נראית לעין ולכן נחשבת לפתרון האסתטי ביותר.

 

מה עוד חשוב לדעת

 

ישנן שתי נקודות חשובות הקשורות להתקנה של רשת ציפורים. אנו מדברים כאן על התקנה יעילה ועל התקנה בטוחה:

 

התקנה יעילה - רשת יונים נועדה למנוע את כניסת היונים דרך פתחים שישנם במבנה, כמו למשל במסתור הכביסה. הרשת עושה את עבודתה אך בנאי שהותקנה נכון. כאשר אנו אומרים הותקנה נכון אנו מדברים על התקנת רשת ציפורים בכל אחד מהפתחים. אם פספסתם פתח בעצם לא עשיתם כלום. היונים או הציפורים האחרות ימצאו את הפתח שנשאר ויכנסו דרכו. כמו כן חשוב להתקין בצורה נכונה אשר לא תשאיר שום מרווח בצידי הרשת דרכו ציפורים יוכלו לעבור.

 

התקנה בטוחה - בעלי הכנף מגיעים בקלות למקומות גבוהים ולכן התקנת הרשתות צריכה להיות במקומות אלו. התקנה של רשת ציפורים או רשת יונים במקום גבוה יכולה להיות מסוכנת מאוד ולכן מומלץ להימנע מלעשות זאת בעצמכם. עבודות בגובה הן עבודות המיועדות לאנשים אשר הוסמכו לכך.

לקבלת מידע נוסף לחצו בקישור רשת יונים

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב