דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחקת זבובים - מלכודות זבובים 

מאת    [ 25/06/2018 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 1861 פעמים ]

 

זבובים הם מטרד לא קטן. הם נמשכים לאוכל ושאריות מזון ויכולים להיות מטרד לא קטן כאשר אנו יוצאים לפיקניק או מנגל בגינה או בפרקים הציבוריים. אולי הם קטנים ולא מעניינים אותנו הפרטים אבל למעשה ישנם סוגים שונים של זבובים, חלקם אפילו עוקצים ומעבירים מחלות. למשל מחלת המלריה המזוהה דווקא עם יתושים, בהחלט יכולה לעבור על ידי זבובים מוצצי דם.

 

הזבוב שאנו בדרך כלל נתקלים בו הוא זבוב הבית בעל חיים מטריד ובהחלט מעביר מחלות. זבוב הבית עלול להפיץ תולעים מזיקות ושאר פתוגנים המזיקים לבריאותנו. מחלות כמו טיפוס, שחפת ואפילו פוליו מזוהות עם זבובים וכבר הוכח שצמצום אוכלוסיית הזבובים בהחלט מפחית את נוכחותן של המחלות.

 

אף אחד לא רוצה זבובים בקרבתו ולכן כולם מחפשים אחר אמצעים להרחקת הזבובים. מלכודות זבובים הן בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר, אך אין לשכוח שגם שמירה על הניקיון היא דבר חשוב. הזבובים נמשכים לשאריות מזון ושתייה ושמירה על הניקיון פשוט לקחת מהם את הסיבה להגיע.

 

 

מלכודות זבובים

 

בנקודות המכירה או אצל המדבירים תוכלו למצוא מלכודות זבובים מיצרנים שונים, כאשר רובן עובדות על אותו העיקרון, אלו הן מלכודות דבק. בדרך כלל מלכודות הדבק עושות שימוש בלוח דבק מחזיר אור, המסייע למשוך את הזבובים. כאשר הם באים במגע עם לוח הדבק הם נדבקים ללא יכולת להשתחרר. כאשר לוח הדבק מתמלא בזבובים ושאר חרקים מעופפים ניתן להשליכו לפח. מדבקות הדבק הן בטוחות לשימוש בבית ובגינה. הן לא עושות שימוש בחומרים רעילים ומכיוון שהן תלויות, אין סכנה שחיות מחמד ידבקו אליהן כמו במקרה של מלכודות דבק לעכברים.

 

דגמים יותר משוכללים עושים שילוב של לוחות דבק יחדיו עם נורות UV המושכות את הזבובים וגורמות להן להידבק אל לוחות הדבק. ישנן גם מלכודות UV אשר פשוט שואבות את החרקים ללא שימוש בדבק.

 

 

מלכודת דלי - מלכדות המגיעה בדמות דלי פלסטיק המכיל פיתיון המושך את הזבובים. מלכודת זו מושכת את הזבובים ומאפשרת להם להיכנס, אך הם לא יכולים לצאת. כאשר המלכודת מתמלאת משליכים את הדלי לאשפה. היתרון של מלכודת זו הוא השימוש בפיתיון שאינו רעיל.

 

מלכודות הזבובים הן פתרון יעיל המסייע להפחית בצורה משמעותית את כמות הזבובים בבית ובגינה. העדות היא טובה ליעילותן של המלכודות היא כמות הזבובים הגדולה הנדבקת או מצטברת במלכודות. זהו פתרון ידידותי לסביבה והוא מומלץ מאוד.

 

שימוש בקוטלי חרקים אכן ממית במהרה את הזבובים, אך אין בכוחם של קוטלי החרקים להעניק פתרון אמתי. רק הזבובים שספגו את התרסיס באופן ישיר יומתו, אך תוך דקות יגיעו זבובים אחרים בחיפושם אחר שאריות מזון. מלכודת פסיבית ולא מזהמת היא הפתרון הטוב ביותר לבעיית הזבובים והחרקים המעופפים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב